filosoof |
25 september 2005 17:15 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik zie toch ook veel lege bussen.
Misschien moet er eens gepord worden aan de Lijn en aan de hoofdschuddende minister, om wat vlugger over te schakelen op belbussen.
Doch ik vrees dat ze ook nogal stroef werken daar: voorbeeldje: ooit al eens een belbus gezien die een gewone grote bus is, en die tijdens de spits zou kunnen ingezet worden als gewone bus? Neen, dat moeten speciale busjes zijn ...
Ik zie ook zeer veel volle bussen: ge moet eens kijken naar de speciale nachtbussen tijdens de Gentse feesten. Daar is tenminste ingespeeld op de behoeften van de klant ...
Ook in Antwerpen met de grote werken aan de ring, heeft men blijkbaar eens deftig nagedacht ....
Benieuwd of ze op dezelfde weg zullen blijven: inspelen op tijdelijke behoeften vb. bij bepaalde werken, evenementen ...
En dat vld-mens stelt ook maar weinig in de plaats: checks die om te drukken en omwillen van de nodige administratieve kontrole tegen misbruik (onze aard, niewaar, de overheid een voetje lichten) meer kosten dan hetgeen wij zouden moeten bijdragen ...
Dat mens beseft het zelf niet: ze wil een moderne vorm van een fietsplaten-taks invoeren (weten jullie nog: de metalen taksplaat aan je fiets, ieder jaar een ander kleurtje ...)
|
Zou het kunnen dat Van Hool en Jonckheere liever grote dure bussen verkopen, dan grote en kleine? Of dat de kleine bussen niet op maat gemaakt worden maar in serie, zodat De Lijn opgescheept zit met een bussenpark van enkel grote (dure) Van Hool- en Jonckheerebussen, ipv van diverse maten te hebben om flexibel te kunnen inzetten??
PS, je moet eens met een ltere vlucht op Zaventem landen: geen openbaar veroer naar Brussel meer vanaf 23:00, dus ben je eraan voor een taxi tegen nachttarief...[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by filosoof on 25-09-2005 at 18:17
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik zie toch ook veel lege bussen.
Misschien moet er eens gepord worden aan de Lijn en aan de hoofdschuddende minister, om wat vlugger over te schakelen op belbussen.
Doch ik vrees dat ze ook nogal stroef werken daar: voorbeeldje: ooit al eens een belbus gezien die een gewone grote bus is, en die tijdens de spits zou kunnen ingezet worden als gewone bus? Neen, dat moeten speciale busjes zijn ...
Ik zie ook zeer veel volle bussen: ge moet eens kijken naar de speciale nachtbussen tijdens de Gentse feesten. Daar is tenminste ingespeeld op de behoeften van de klant ...
Ook in Antwerpen met de grote werken aan de ring, heeft men blijkbaar eens deftig nagedacht ....
Benieuwd of ze op dezelfde weg zullen blijven: inspelen op tijdelijke behoeften vb. bij bepaalde werken, evenementen ...
En dat vld-mens stelt ook maar weinig in de plaats: checks die om te drukken en omwillen van de nodige administratieve kontrole tegen misbruik (onze aard, niewaar, de overheid een voetje lichten) meer kosten dan hetgeen wij zouden moeten bijdragen ...
Dat mens beseft het zelf niet: ze wil een moderne vorm van een fietsplaten-taks invoeren (weten jullie nog: de metalen taksplaat aan je fiets, ieder jaar een ander kleurtje ...)
|
Zou het kunnen dat Van Hool en Jonckheere liever grote dure bussen verkopen, dan grote en kleine? Of dat de kleine bussen niet op maat gemaakt worden maar in serie, zodat De Lijn opgescheept zit met een bussenpark van enkel grote (dure) Van Hool- en Jonckheerebussen, ipv van diverse maten te hebben om flexibel te kunnen inzetten??
PS, je moet eens met een ltere vlucht op Zaventem landen: geen openbaar veroer naar Brussel meer vanaf 23:00, dus ben je eraan voor een taxi tegen nachttarief...[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik zie toch ook veel lege bussen.
Misschien moet er eens gepord worden aan de Lijn en aan de hoofdschuddende minister, om wat vlugger over te schakelen op belbussen.
Doch ik vrees dat ze ook nogal stroef werken daar: voorbeeldje: ooit al eens een belbus gezien die een gewone grote bus is, en die tijdens de spits zou kunnen ingezet worden als gewone bus? Neen, dat moeten speciale busjes zijn ...
Ik zie ook zeer veel volle bussen: ge moet eens kijken naar de speciale nachtbussen tijdens de Gentse feesten. Daar is tenminste ingespeeld op de behoeften van de klant ...
Ook in Antwerpen met de grote werken aan de ring, heeft men blijkbaar eens deftig nagedacht ....
Benieuwd of ze op dezelfde weg zullen blijven: inspelen op tijdelijke behoeften vb. bij bepaalde werken, evenementen ...
En dat vld-mens stelt ook maar weinig in de plaats: checks die om te drukken en omwillen van de nodige administratieve kontrole tegen misbruik (onze aard, niewaar, de overheid een voetje lichten) meer kosten dan hetgeen wij zouden moeten bijdragen ...
Dat mens beseft het zelf niet: ze wil een moderne vorm van een fietsplaten-taks invoeren (weten jullie nog: de metalen taksplaat aan je fiets, ieder jaar een ander kleurtje ...)
|
Zou het kunnen dat Van Hool en Jonckheere liever grote dure bussen verkopen, dan grote en kleine? Of omdat de kleine bussen niet op maat gemaakt worden maar in serie, zodat De Lijn opgescheept zit met een bussenpark van enkel grote (dure) Van Hool- en Jonckheerebussen, ipv van diverse maten te hebben om flexibel te kunnen inzetten??[/size] |
[/edit]
|