Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Angstaanjagende Monsters (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41056)

Wreker 25 september 2005 15:43

Angstaanjagende Monsters

[size=6]Angstaanjagende Monsters[/size]

Zo noem ik bovenstaande creaturen.

Waarom is het zo moeilijk voor links om toe te geven dat dat inderdaad monsters zijn?

Voor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 25-09-2005 at 16:44
Reason:
--------------------------------

Waarom is het zo moeilijk voor links om toe te geven dat dat inderdaad monsters zijn?

Voor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Vor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?[/size]
[/edit]

Firestone 25 september 2005 15:55

Het ontmenselijken van de andere is altijd een gevaarlijke stap...

Dus neen, voor mij zijn het geen monsters, maar mensen die een gevaarlijke ideologie aanhangen.

Wreker 25 september 2005 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Dus neen, voor mij zijn het geen monsters, maar mensen die een gevaarlijke ideologie aanhangen.

Wie ontmenselijkt er hier wie?

Smurfje 25 september 2005 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

Jij ontmenselijkt die vrouwen.

Firestone 25 september 2005 16:25

Citaat:

:?

Jij toch?

Citaat:

Voor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?

Apocalyps 25 september 2005 16:27

Dat zijn gewoon mensen, volledig al dan niet dwangmatig extreem religieuz geindoctrineerd.

Wreker 25 september 2005 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje

Volgens mij doen die dat in de eerste plaats zelf.

Heb [size=3]pas[/size] nog in de [size=3]Ravensteingalerie in Brussel[/size] zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende zwarte vodden om.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 25-09-2005 at 17:28
Reason:

Citaat:

Heb [size=3]pas[/size] nog in de [size=3]Ravensteingalerie in Brussel[/size] zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende zwarte vodden om.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Heb pas nog in de Ravensteingalerie in Brussel zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende vodden om.[/size]
[/edit]

Smurfje 25 september 2005 17:25

Citaat:

Heb [size=3]pas[/size] nog in de [size=3]Ravensteingalerie in Brussel[/size] zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende zwarte vodden om.

Hebben ze tegen jou gezegd dat je een monster was dan?

Grellig 25 september 2005 17:28

Wreker,als ze u vanaf u geboorte zo een muts opzetten en af en toe een klets rond u oren verkopen,dan wist je ook niet beter.

De echte monsters zijn die dan ook die de mensen tot zulke zaken verplichten!

Mitgard 25 september 2005 18:45

je moet die mensen geen monsters noemen, wreker.
dat zijn ze bijlange niet.

je kan beter even hun sluier oplichten en ze in de ogen kijken en zeggen: 'nee hoor, islam will never dominate the world'.
wie van de VB'ertjes zou dat durven?

slegie 25 september 2005 19:31

Ik vind het erg dat die mensen zulke gedachten hebben maar ze weten niet beter en hun achterlijke onwetendheid moet je hun vergeven.

Maar bij alle religies heb je zo van die achterlijke onwetende gelovigen en deze zijn evenerg als die dolgekke fanatieke moslims.

Maar anderzijds ken ik ook genoeg moslims die een perfecte balans hebben met hun geloofsovertuigingen en onze westerse waarden.
Dus ik zou ze zeker niet allemaal over 1 kam scheren.

Bhairav 25 september 2005 20:29

Zulks is menselijk.

"Noem jij dat mensen?"
Doe ni zo belachelijk.

Enid. 25 september 2005 21:00

Citaat:

Voor wie zijn dit geen monsters maar gewone mensen?

Voor mij zijn dit geen monsters maar dat wist je al. [size=1]([/size][size=1]http://forum.politics.be/showthread.php?t=40932&page=2&pp=20[/size][size=1])[/size]

Je valt best wel in herhaling trouwens, of ligt dat aan mij? :?

Enid. 25 september 2005 21:03

Citaat:

Heb [size=3]pas[/size] nog in de [size=3]Ravensteingalerie in Brussel[/size] zo'n stoet monsters vlak aan mij zien voorbijtrekken. Eén ervan had zo'n superakelig vogelmasker op hare smoel, om er nog lelijker uit zien dan ze al was met al die angstaanjagende zwarte vodden om.

Raven? :lol:

Wreker 25 september 2005 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
je moet die mensen geen monsters noemen, wreker.
dat zijn ze bijlange niet.

je kan beter even hun sluier oplichten en ze in de ogen kijken en zeggen: 'nee hoor, islam will never dominate the world'.
wie van de VB'ertjes zou dat durven?

Heb jij zulke griezels al eens van dichtbij gezien?

Als ik een vlammenwerper in mijn buurt had, ik zou geen moment aarzelen om die ineens weg te fakkelen, zo akelig is dat om zien.

Erger dan ratten of wormen die op een stront zitten te krioelen vind ik dat om naar te kijken.

Wreker 25 september 2005 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Enid.
Raven? :lol:

Jij weet dus echt niet waarover ik het heb.

Wreker 25 september 2005 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie
Ik vind het erg dat die mensen zulke gedachten hebben maar ze weten niet beter en hun achterlijke onwetendheid moet je hun vergeven.

Maar bij alle religies heb je zo van die achterlijke onwetende gelovigen en deze zijn evenerg als die dolgekke fanatieke moslims.

Maar anderzijds ken ik ook genoeg moslims die een perfecte balans hebben met hun geloofsovertuigingen en onze westerse waarden.
Dus ik zou ze zeker niet allemaal over 1 kam scheren.

Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen mensen in zien. Alleen maar angstaanjagende levensgevaarlijke creaturen die zoals elk pest zo snel mogelijk moeten opgeruimd worden.

Firestone 25 september 2005 22:00

Citaat:

Je geeft opnieuw het antwoord:
Citaat:

Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen mensen in zien. Alleen maar angstaanjagende levensgevaarlijke creaturen die zoals elk pest zo snel mogelijk moeten opgeruimd worden.

Jozef Ostyn 25 september 2005 22:02

Citaat:

ZEER juiste opmerking.

Wreker 25 september 2005 22:03

Citaat:

Je geeft opnieuw het antwoord:

Zij maken van zichzelf monsters. Het zijn niet de islamofoben die hun het uiterlijk en innerlijk van een monster geven. Waarvoor dienen anders die lelijke vogelmaskers.

Ik wil over die vogelmaskers nog wel uitleg geven, voor wie niet weet wat dat is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be