![]() |
Panorama over Bin Laden
Ik heb het gevoel dat de mainstream hier ons iets gaat prijsgeven.
Het is nu bezig. Dus wie interesse heeft. |
Ze zullen niet teveel prijsgeven denk ik.
De reden dat Osama nog niet gevonden is, is heel simpel: ze hebben hem nog nodig. |
En hij is 1 van hen.
|
Ga deze nacht eens naar de herhaling kijken, maar ik verwacht ook niet te veel hoor.
|
Als Osama in Mekka zit en de Saoudi's willen hem niet uitleveren dan kunnen de VS en de Bush-familie persoonlijk daar weinig tegen doen dat hun zakelijke belangen niet in gevaar brengt. En het is misschien ook maar beter dat hij nooit opgepakt wordt, hij zou wel eens sappige details kunnen opdissen over de tijd toen hij door de VS gesteund werd.
Feit is dat hij een heldenstatus heeft in de islamitische wereld, niet dat dat allemaal fundamentalisten zijn, ze vinden het tof dat een underdog het opneemt tegen een grootmacht. De oorlog in Irak heeft daar weinig verandering in gebracht, wel in tegendeel. |
OBL in Mekka.....de manipulatiemachine draait weer op volle toeren zo te zien.
|
Osama Bin Laden is dat die kerel van de pittatent"chez Kebab" in poepelaerevijfwijvekappelle?
|
Ik heb alleen maar het begin gezien. Familieleden prefereerden een andere zender te bekijken en mij maakte het niet zoveel uit mits het programma mij waarschijnlijk meer stress ging bezorgen als iets anders.
Wat er zoal gezegd werd, door toch enkele prominente personen: Bin Laden zou naar Tora Bora gevlucht zijn, het Amerikaanse leger is hem gevolgd, ttz: er waren veel meer journalisten aanwezig dan het leger zelf, dat naar 't schijnt maar met een twaalf man daar zou zijn, en van hen werd verwacht dat ze een gebied van 30 kilometer omsingelden. Er werd gezegd dat het eerder een bommenwerpoefening was die we te zien kregen die tegelijkertijd ons de indruk moest wekken dat er actief naar B.L. gezocht werd en we ons zo dus beschermd moesten voelen door Amerika. Bovendien was B.L. al een week voordat 'het leger' daar aankwam vertrokken naar veiligere gebieden, en dat waarschijnlijk zonder dieren en dergelijke dus gewoon te voet, door de woeste vlakte ... Als we op tv dus een paar soldaten zagen, was dat niet een deel van het geheel maar wel het geheel. Naar het schijnt was er ook geen sprake van enige achterban waardoor de gezochten letterlijk ongeveer een mijl achter het 'leger' op hun kamelen wegreden naar veiligere oorden... Ondertussen vertrouwden de Amerikanen ook nog eens de verkeerde mensen om betrouwbare informatie te krijgen. Heel veel kritiek op de aanpak van Amerika dus eigenlijk, zowel door de journalisten als door de ex. Bovendien zou men wel weten waar B.L. precies zit, maar zou men gewoon niets met die informatie doen. |
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Iedereen zal trouwens opgemerkt hebben dat de aankondiging van dit programma voorafging met een 'spot' waarin de 'spot' gedreven werd met Bush ('Bush begint iedereen te vervelen')... Moet natuurlijk op een objectieve nieuwszender kunnen...[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Mij lijkt het straf dat Bin Laden werkelijk in Mekka zou zitten. Anderzijds is het eveneens opzienbarend dat er na vier jaar zoeken in Pakisten/Afghanistan nog steeds geen enkel serieus spoor naar hem is opgedoken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En we zijn best 'kritiek', ja :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat U het niet 'doorhebt' wat er allemaal gegebeurt om onze berichtgeving, neem ik U trouwens niet kwalijk... :roll: Het is allemaal zo voorspelbaar, maar men moet het (willen) zien...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be