![]() |
Nooit vergeten!
Citaat:
|
Daar gaan onze linkse vriendjes eens verschieten...
|
Ik vind het altijd beschamend dat jullie terugkomen op hetzelfde, dat commies volgens jullie aanbidders zijn van alle communistische dictators. Wel dat is niet zo, ik vind ze allemaal even grote rukkers als den adolf en daar komen de meeste mede commies wel mee overeen.
En Marx rocks. En ik zie dat je ook niet de meeste objectieve bron hebt, een katholieke krant, terwijl in Marx zen tijd de "kaloten" de grootste onderdrukkers warenn, daar kwam hij ook tegen op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
En nu antwoorden op de inhoud graag.
|
Citaat:
Citaat:
|
U moet er wel bijzeggen dat ze daarvoor beroep doen op Amerikaanse bedrijven die maar al te gewillig meewerken om een graantje mee te pikken.
|
Citaat:
|
Citaat:
U mag eens tonen waar ik of Barlow of Solidarnosc hier de wandaden van Stalin goedkeuren. U kan dat niet, waarmee dan gelijk heel het 'betoog' is weerlegd. |
Ik heb nog nooit zo een bullshit gelezen over Marx en het Marxisme. Het komt dan ook van een KATHOLIEK NIEUWSBLAD, dat verklaart veel, zoniet alles.
|
Citaat:
Citaat:
Welke merkwaardige logica hanteert men om tot die conclusie te komen? |
Citaat:
Citaat:
Citaten uit de context rukken is uiteraard ook een goede manier om 'argumenten' te vinden. Citaat:
Morele criteria? De moraal van meneer pastoor zeker? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En erna moest er toch ook steeds de kans zijn op revolutie, of heb ik dat verkeerd op? Citaat:
Zo zou Hitler vermoedelijk de Palestijnse strijd steunen als hij vandaag nog leefde. Zo zou Moeder Theresa in India arme kindjes geholpen hebben moest ze nog leven. Zit ik er zo ver naast? Citaat:
Gelijkheid, egalitarisme, universalisme, .... |
Zeg C uit W, jij bent niet al te slim hé? Ik neem je dat niet kwalijk, want niemand is verantwoordelijk voor zijn eigen verstand, of voor het gebrek daar aan. Zulke rare gedachtenkronkels, doen die pijn? Ik hoop voor jou van niet, want anders moet je nogal afzien.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
wat een zever weeral
niveau!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoezo inhoud? |
Citaat:
Citaat:
|
Point made :) Laten we dus stoppen met dat gissingswerk. Vraag is: hoe staan de Marxisten van nu tegenover Stalin? En zoals ik al honderdmaal heb proberen uit te leggen: lang niet alle commiesossies zijn Stalin-fans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be