![]() |
de doppende schepen
Ik moest vandaag na 2 jaar eerst gewerkt te hebben gaan doppen. En tot mijn grote verbazing zag ik daarAnne-Mie Hendrickx (SP.A)
een schepen van onze stad. Volgens mij vedienen die toch genoeg om met rond te komen. Is zelfs een paar jaar geleden nog aangepast. zij is schepen van sociale zaken, huisvesting, gelijke kansen, OCMW en gezondheidsbeleid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Het is toch weer eentje van de SP.a,
TYPISCH |
Citaat:
|
Ze kennen de regeltjes en de achterpoortjes maar al te goed, één grote familie die Spasten net als de maffia.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De schepen van sociale zaken die in het doplokaal aanwezig is.
"Den dop" hoort bij sociale zaken, dus zal de schepen daar wellicht zijn geweest in functie van haar schepenambt. Voorda |
Citaat:
Ging Verhofstadt en co daar dan niet voor zorgen ? Waar blijven die beloofde 200.000 jobs ? Met alle falingen en afvloeingen van de laatste maanden/jaren zullen dat er nu al zo'n 300.000 geworden zijn. Ach ja, wat zijn we weer verzuurd nietwaar, we moeten ons verheugen om het feit dat er dagdagelijks nog wel enkele tientallen extra te voeden mondjes bij komen via asielaanvraag-gezinshereninging-uithuwelijking en andere vormen van allochtone immigratie. Drie maal hoera voor de islamisering van het vrije westen. Groetjes |
Citaat:
|
In de meeste kleinere gemeenten hebben de schepen nog een job. Als ze die job verliezen dan kunnen ze misschien een werkloosheidsvergoeding krijgen. Ik weet het niet maar het zou kunnen.
|
Citaat:
2) Tientallen mondjes die er bijkomen per dag in België?? U kunt dit waarschijnlijk bewijzen?? |
Citaat:
Feit is wel dat een werkloos gemeenteraadslid of een raadslid in ziekte-uitkering of invaliditeit zeer goed moet opletten met zitpenningen. Idem voor personen in brugpensioen. |
Citaat:
------------------------------------ Info: Er vestigen zich 339 immigranten per dag in Nederland, terwijl er dagelijks ook weer 263 emigranten vertrekken (bron: [font=Arial][size=3]cbs.nl[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]). Analoog zullen er in België naar schatting ongeveer 300 immigranten per dag het land binnenkomen terwijl er dagelijks zo'n 240 inwoners emigreren. [/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]http://www.prodemo.be/referendumverb...unningen.htm#4 [/size][/font]300 min 240 = 60 60 maal 365 dagen = 21900 per jaar ---------------------------------- http://www.cdenv.be/@work/intercultu...20vrienden.pdf lees begin pagina 2. ------------------------------------- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook senatoren mogen doppen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Och ja in mijn gemeente komen allerlei allochtonen in de plaats van ... andere allochtonen stempelen. In brussel is dat trouwens dagelijkse kost want daar reageert men zelfs niet meer op persoonsverwisseling en fraude. Men familielid( ambntenaar) doet de laatste tijd zelfs niet meer de moeite om het aan de rva te melden( enkel als het herhaaldelijk is) aangezien je enkel jezelf er mee in de problemen werkt. Belgie een land in verval met als hoofdstad een multiculturele puinhoop waar qua rijbewijzen , paspoorten , stempelcontrole alles kan.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be