Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn harde schijf... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41169)

Tantist 27 september 2005 13:44

Mijn harde schijf...

Mijn harde schijf is een complete mestboel. Hier staan fotookes, daar staan fotookes, ginder mp3s, daar filmpjes, liefst in een mappenhierarchie die niet te overzien is.

Bij wie is dit nog zo?

Piet Hein 27 september 2005 13:46

bij mij.

ik heb trouwens het laatste aangeduid.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by axel nort on 27-09-2005 at 14:47
Reason:
--------------------------------

bij mij.

ik heb trouwens het laatste aangeduid.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

bij mij.[/size]
[/edit]

Geertje 27 september 2005 14:02

Mijn vriendin maakt er altijd een puinhoop van.:?

Wetenschappelijke vrouwen + pc = chaos waar alleen zijzelf aan uit kunnen[edit]
[size=1]After edit by Geertje on 27-09-2005 at 15:04
Reason:

Wetenschappelijke vrouwen + pc = chaos waar alleen zijzelf aan uit kunnen[/size]

Mijn vriendin maakt er altijd een puinhoop van.:?[/size]
[/edit]

Bobke 27 september 2005 14:12

Zolang mijn PC alles terugvindt is er geen vuiltje aan de lucht.

Johan217 27 september 2005 14:20

Weg met al die thumbs.db rotzooi!

Alles mooi geordend dus :)[edit]
[size=1]After edit by Johan217 on 27-09-2005 at 15:21
Reason:

Alles mooi geordend dus :)[/size]

Weg met al die thumbs.db rotzooi![/size]
[/edit]

C uit W 27 september 2005 14:28

Is nu zo geworden, maar ik deel deze pc, ik ga vandaag of morgen mijn nieuwe laptop halen (een pareltje) en daar zal alles tip top in orde zijn :)

StevenNr1 27 september 2005 14:59

Elke week worden de tijdelijke bestanden verwijderd, het register uitgekuist en gedefragmenteerd. Heb verschillende partities voor verschillende doelen (games ; windows en program files ; documenten ; mp3's.) De partitie met mp3's biedt elke artiest een map aan met daaronder per album (en evt. CD of volume) nog een submap. Alle tags zijn allemaal standaard, netjes opgekuist (alle velden leeg behalve artiest, album, titel en tracknr.) en ook overgezet op de bestandsnamen (tracknr artiest - titel). :) Als mijn broers er nu nog afbleven, was het het toppunt van netheid.[edit]
[size=1]After edit by StevenNr1 on 27-09-2005 at 16:00
Reason:

Elke week worden de tijdelijke bestanden verwijderd, het register uitgekuist en gedefragmenteerd. Heb verschillende partities voor verschillende doelen (games ; windows en program files ; documenten ; mp3's.) De partitie met mp3's biedt elke artiest een map aan met daaronder per album (en evt. CD of volume) nog een submap. Alle tags zijn allemaal standaard, netjes opgekuist (alle velden leeg behalve artiest, album, titel en tracknr.) en ook overgezet op de bestandsnamen (tracknr artiest - titel). :) Als mijn broers er nu nog afbleven, was het het toppunt van netheid.[/size]

[size=1]After edit by StevenNr1 on 27-09-2005 at 16:00
Reason:

Elke week worden de tijdelijke bestanden verwijderd, het register uitgekuist en gedefragmenteerd. Heb verschillende partities voor verschillende doelen (games ; windows en program files ; documenten ; mp3's.) De partitie met mp3's biedt elke artiest een map aan met daaronder per album (en evt. CD of volume) nog een submap. Alle tags zijn allemaal standaard, netjes opgekuist (alle velden leeg behalve artiest, album, titel en tracknr.) en ook overgezet op de bestandsnamen (tracknr artiest - titel). :) Als nu mijn broers er nu nog afbleven, was het het toppunt van netheid.[/size]

Elke week worden de tijdelijke bestanden verwijderd, het register uitgekuist en gedefragmenteerd. Heb verschillende partities voor verschillende doelen (games ; windows en program files ; documenten ; mp3's.) De partitie met mp3's biedt elke artiest een map aan met daaronder per album (en evt. CD of volume) nog een submap. Alle tags zijn allemaal standaard, netjes opgekuist (alle velden leeg behalve artiest, album, titel en tracknr.) en ook overgezet op de bestandsnamen (tracknr artiest - titel). :)[/size]
[/edit]

De Nachtuil 27 september 2005 15:10

Nooit met mappen werken.
Kies voor programma's die alles voor jouw ordenen.
bv. Picasa, iTunes,...

De Nachtuil 27 september 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Wetenschappelijke vrouwen + pc = chaos waar alleen zijzelf aan uit kunnen

Werken met profielen?

StevenNr1 27 september 2005 15:16

Waarom geen mappen?

BigF 27 september 2005 16:08

Mijn harde schijf is te overzien, ze is vooral constant veel te klein.

Is de derde optie in de peiling niet een tikje contradictorisch? Systeem in wanorde?

BigF 27 september 2005 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Waarom geen mappen?

Dat vroeg ik me ook af.

BigF 27 september 2005 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217

Alles mooi geordend dus :)

Wees blij, als de thumbs.db-rotzooi de grootste rotzooi is die op jou systeem te vinden is heb je een proper machientje!!

DaBlacky 29 september 2005 08:06

mijn harde schijf is ordelijker dan mijn kamer.

Mijn kamer is eerder optie 3, hoewel iedereen die langskomt voor optie 4 zal kiezen (de choas is zo groot, dat niemand gelooft dat ik er iets in terugvindt... tot ik het effectief doe).

Mijn harde schijf daarentegen is blijkbaar een pak ordelijker dan mijn "echte" leefwereld. Ik heb dan ook optie 2 aangeduidt. (hoewel voor sommige mappen optie 4 van toepassing is, maar in mijn echt huis later zal ik ook een rommelkot hebben. Er moet gewoon 1 kamer/map vol rommel zitten, anders kan ik niet leven).

Tantist 29 september 2005 08:45

Momenteel is het best ordelijk aangezien ik net een crash achter de rug heb ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be