Den Ardennees |
27 september 2005 18:09 |
goed zo, Kate Moss: van de catwalk in de goot
inderdaad het topmodel wordt dus overal aan de deur gezet wegens haar drugsgebruik en heeft al miljoenen mislopen: zo hoort het, er moeten duidelijk signalen gegeven worden dat drugs onaanvaardbaar zijn en alleen maar tot miserie leiden, en dat het je blijft achtervolgen ook.
Ik wens haar omwille van haar stupiditeit van harte een neergang naar lager wal toe. Kan ze als topmodel niet meer verdienen, geen nood: in 't Antwerps schipperskwartier kan ze nog altijd wel aan de bak komen.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Den Ardennees on 27-09-2005 at 19:24
Reason:
--------------------------------
inderdaad het topmodel wordt dus overal aan de deur gezet wegens haar drugsgebruik en heeft al miljoenen mislopen: zo hoort het, er moeten duidelijk signalen gegeven worden dat drugs onaanvaardbaar zijn en alleen maar tot miserie leiden, en dat het je blijft achtervolgen ook.
Ik wens haar omwille van haar stupiditeit van harte een neergang naar lager wal toe. Kan ze als topmodel niet meer verdienen, geen nood: in 't Antwerps schipperskwartier kan ze nog altijd wel aan de bak komen.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Ik wens haar omwille van haar stupiditeit van harte een neergang naar lager wal toe. Kan ze als topmodel niet meer aan de bak komen, geen nood: in 't Antwerps schipperskwartier kan ze nog altijd wel aan de bak komen.[/size] |
[/edit]
|