![]() |
Heb je familie in de politiek ?
Heb je familie die actief in de politiek bezig is. En zo ja, welke partij.
En heeft dit invloed op je keuze van een politieke partij ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Via mijn moeder heb ik een nicht die nationaal in de politiek zit, nl. bij Spirit.:oops::oops::oops:
|
a. ja
b. Groen! c. Nee |
Citaat:
Je moet nu nog je eigen vraag beantwoorden: Citaat:
(Maar sinds gisteren weet ik dankzij onze forumgenieën dat mijn grootmoeder bij grote complotten betrokken is. :-) )[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
ja
rood neen |
Citaat:
Als mens moet ik er ook al niet veel van hebben, vooral nadat ze plots opdook bij een een steenrijke nonkel zonder kinderen en daar, na nooit gekomen te zijn er plots elke dag ging 'helpen'. Ze heeft toen bijna de volledige erfenis (tientallen miljoenen BEF) geïncasseerd. :bad-word: |
vraag 1 ja
vraag 2 VU-ID vraag 3 ja dit was evenwel met de vorige gemeenteraadsverkiezingen |
Mijn grootvader was 6 provincieraadslid ongeveer 20 jaar gemeenteraadslid en 12 jaar lang schepen in herentals voor de cd&v.
|
a. Neen.
b. Niet van toepassing. c. Niet van toepassing. |
Neen, gelukkig niet. 8)
|
Neen, ik heb een deftige familie.
|
Citaat:
hoe spannend. Ik heb geen familie in de politiek.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Niet meer.
Vroeger wel bij CD&V en Volksunie. Vlaamsgezindheid zit in de familie ingebakken. Bij de één al wat harder dan bij de andere. Bij mij dus iets harder. |
Ja, een vlaamsparlementslid
voor het belang niet echt |
Ja
VLD Absoluut niet |
Een broer van mijn grootmoeder zit in de gemeenteraad voor CD&V in een kleine gemeente, waar alleen CD&V en VLD+ stemmen halen... Ja, dus.
En nee, ik ben niet beïnvloed door zijn politieke engagement, dat kwam toch wel als een verrassing. Voor zover ik weet, ben ik trouwens de enige andere, die een politieke lidkaart heb, en de enige met mijn kleur ;) |
ja
VLD ja |
Neen
Neen Neen |
Ja
Groen! Nee. |
Geen idee.
Geen idee. Neen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be