![]() |
't Spel zal nu rap gedaan zijn
Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm.
Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. Oké? See ya'! ;-)) Uwe Vermetele Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
Re: 't Spel zal nu rap gedaan zijn
"De Vermetele" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm*. > Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. > > Oké? > > See ya'! > > ;-)) > > Uwe Vermetele (*) platform Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
On Wed, 28 Sep 2005 21:34:22 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: >Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. >Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. Ai, ze komen me vertellen dat Johnny Bravo weer kuren heeft. Correctie dus: dit gaat JOU veel geld kosten. Je denkt toch niet dat wij in jouw circus willen figureren? Ga daar maar zelf voor clown spelen! Wanneer neem je definitief de kuierlatten? Fullator (met een grote smile) |
"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Wed, 28 Sep 2005 21:34:22 +0200, "De Vermetele" <[email protected]> > wrote: > > >Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. > >Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. > > Ai, ze komen me vertellen dat Johnny Bravo weer kuren heeft. > > Correctie dus: dit gaat JOU veel geld kosten. Je denkt toch niet dat > wij in jouw circus willen figureren? Ga daar maar zelf voor clown > spelen! Correctie: het was jouw circus. Jij bent ermee begonnen met ons allemaal iets te willen aan te tonen door een strafbaar feit te plegen. Schending van de privacy. En daar is het allemaal mee begonnen. Ik heb ondertussen akte genomen van al jouw uitspraken, over deze en andere zaken. > Wanneer neem je definitief de kuierlatten? Dat gaat jou niet aan vrees ik... > Fullator (met een grote smile) Laat ons de situatie even schetsen: 1) jij plus 2 anderen gooien mijn gegevens op het net, wat een grove schending op de privacy is. 2) ik krijg zelfs niet te horen waar jullie die vandaan hebben gehaald 3) jij denkt dat ik ga verliezen want het is allemaal mijn fout? Niks is jouw fout. Het is altijd de fout van een ander? Euh...klein kindje, neem je verantwoordelijkheid op... I don't care. Je moet mij zowat kennen om te weten dat mijn pijngrens behoorlijk hoog ligt. Je zal ervoor boeten, punt. En die smile: die krijg ik wel van jouw gezicht. Ik *weet* welke gezichtsuitdrukking er op jouw gezicht zal verschijnen als deze zaak over is. ;-)))) Aldus: see you in court! |
On Thu, 29 Sep 2005 11:43:42 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: > >> Wanneer neem je definitief de kuierlatten? > >Dat gaat jou niet aan vrees ik... Ah? In een vorige reply stelde je dat ik dat beter wist dan jij. Laat me raden: je bent intussen de betekenis van die uitdrukking gaan opzoeken? >> Fullator (met een grote smile) > >Laat ons de situatie even schetsen: > >1) jij plus 2 anderen gooien mijn gegevens op het net, wat een grove >schending op de privacy is. >2) ik krijg zelfs niet te horen waar jullie die vandaan hebben gehaald >3) jij denkt dat ik ga verliezen want het is allemaal mijn fout? Niks is >jouw fout. Het is altijd de fout van een ander? Euh...klein kindje, neem je >verantwoordelijkheid op... Hmmm, in het citeren van feiten ben je nooit een groot licht geweest. Nu ik erover nadenk: in het interpreteren van feiten ben je nog rampzaliger. Maar eerlijk is eerlijk. Het publiek van de NG heeft het recht om de gang van zaken te kennen. Dat heet transparantie. Aangezien de rechtsgang openbaar is, zal ik dus alle stukken van jou of je virtuele raadsman hier publiceren - kwestie van de verzuring hier wat tegen te gaan. Mogelijk krijg je er zelfs gratis commentaar bij. Is d�*t nu niet vriendelijk? >I don't care. Je moet mij zowat kennen om te weten dat mijn pijngrens >behoorlijk hoog ligt. Je zal ervoor boeten, punt. In jouw geval zou ik toch maar alvast wat extra pijnstillers in huis halen. Een en ander zal nogal zwaar aankomen, vrees ik. >En die smile: die krijg ik wel van jouw gezicht. Ik *weet* welke >gezichtsuitdrukking er op jouw gezicht zal verschijnen als deze zaak over >is. ;-)))) Sorry, een nog bredere smile kan ik moeilijk produceren. Rechtzetting: ik kan dat wel, maar dan zou ik even beaat idioot kijken als jij. >Aldus: see you in court! Hopelijk. Promises, promises ! Ik kom dus opnieuw wat meer op de NG, telkens er 'nieuws' is. Maar reken er niet op dat het spel 'rap' zal gedaan zijn. Je mag je sexleven niet verwarren met een rechtzaak. En je krijgt van mij hier alleen een repliek als het de moeite is. Weinig dus. Fullator |
"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message
news:[email protected]... >>Aldus: see you in court! > Hopelijk. Promises, promises ! > Op deze herfstige middag verwarmt deze schitterende dialoog mijn verkleumde knoken. Met dank aan de antagonisten van dit poëtisch drama! a. |
De Vermetele <[email protected]> schreef:
> Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. > Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... -- Vriendelijke GNUtjes, Pros http://users.skynet.be/ovo/ovo.html |
In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says...
> De Vermetele <[email protected]> schreef: > > > Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. > > Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. > > Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... > > > De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij helemaal om zeep, het Einde kan niet ver meer zijn. Copyright van ik weet niet wie. Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! :-) Tom - moeilijk in een platte vorm te duwen - De Moor |
On Thu, 29 Sep 2005 10:41:52 GMT, Tom De Moor
<[email protected]> wrote: >In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... >> De Vermetele <[email protected]> schreef: >> >> > Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. >> > Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. >> >> Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... >> >> >> > >De wereld is om zeep, >er gebeuren rare dingen rondom mij >helemaal om zeep, >het Einde kan niet ver meer zijn. > >Copyright van ik weet niet wie. > >Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". >Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! > > :-) > >Tom - moeilijk in een platte vorm te duwen - De Moor Tsja, een pracht van een Fehlleistung. Moest natuurlijk zijn "met deze platworm". Freud is alive and kicking. Fullator |
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... > > De Vermetele <[email protected]> schreef: > > > > > Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit platvorm. > > > Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld kosten. > > > > Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... > > > > > > > > De wereld is om zeep, > er gebeuren rare dingen rondom mij > helemaal om zeep, > het Einde kan niet ver meer zijn. > > Copyright van ik weet niet wie. > > Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". > Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! Oh waauw, proficiat Tom. Een taalfout die ik nb zelf reeds gecorrigeerd heb. En dat terwijl je zelf al eens een kemel van een taalfout maakt. Trouwens, Tom, het zijn wel 4 ruiters van de acopalyps, tenzij jij meedoet als Don Quichotte op z'n ezeltje Volders. No wonder they call you Tom Dumbass |
news:[email protected]... > On Thu, 29 Sep 2005 11:43:42 +0200, "De Vermetele" <[email protected]> > wrote: > > > > >> Wanneer neem je definitief de kuierlatten? > > > >Dat gaat jou niet aan vrees ik... > > Ah? In een vorige reply stelde je dat ik dat beter wist dan jij. Laat > me raden: je bent intussen de betekenis van die uitdrukking gaan > opzoeken? > > >> Fullator (met een grote smile) > > > >Laat ons de situatie even schetsen: > > > >1) jij plus 2 anderen gooien mijn gegevens op het net, wat een grove > >schending op de privacy is. > >2) ik krijg zelfs niet te horen waar jullie die vandaan hebben gehaald > >3) jij denkt dat ik ga verliezen want het is allemaal mijn fout? Niks is > >jouw fout. Het is altijd de fout van een ander? Euh...klein kindje, neem je > >verantwoordelijkheid op... > > Hmmm, in het citeren van feiten ben je nooit een groot licht geweest. > Nu ik erover nadenk: in het interpreteren van feiten ben je nog > rampzaliger. > > Maar eerlijk is eerlijk. Het publiek van de NG heeft het recht om de > gang van zaken te kennen. Dat heet transparantie. Aangezien de > rechtsgang openbaar is, zal ik dus alle stukken van jou of je virtuele > raadsman hier publiceren - kwestie van de verzuring hier wat tegen te > gaan. Mogelijk krijg je er zelfs gratis commentaar bij. Is d�*t nu niet > vriendelijk? Het publiek van de ng heeft reeds notie genomen van het feit dat jij mijn gegevens op het net hebt geplaatst zonder te vermelden waar jij die vandaan hebt gehaald. Ik heb het recht om te weten hoe jij een ip-nummer aan mijn identiteit kan koppelen. Jij weigert mij dat te geven, aldus zal jij moeten opdraaien voor de gerechtskosten. Schending van de privacy... is niet meer weg te slaan uit de media de laatste tijd. Hou dus maar vast aan je geloof dat je weer de beste van het universum bent. Jouw grootheidswaanzin heeft zich alweer gemanifesteerd. > >I don't care. Je moet mij zowat kennen om te weten dat mijn pijngrens > >behoorlijk hoog ligt. Je zal ervoor boeten, punt. > > In jouw geval zou ik toch maar alvast wat extra pijnstillers in huis > halen. Een en ander zal nogal zwaar aankomen, vrees ik. Je moet beseffen dat alle smeerlapperij die je uithaalt zal teruggekaatst worden op je vriendjes hier ;-) Meer en meer personen zullen erbij betrokken worden. Niemand zal er kunnen aan ontsnappen. N-I-E-M-A-N-D! ;-) Ook diegene die zich nu wat afzijdig houden. ;-) Got it? ;-) > >En die smile: die krijg ik wel van jouw gezicht. Ik *weet* welke > >gezichtsuitdrukking er op jouw gezicht zal verschijnen als deze zaak over > >is. ;-)))) > > Sorry, een nog bredere smile kan ik moeilijk produceren. Rechtzetting: > ik kan dat wel, maar dan zou ik even beaat idioot kijken als jij. Kom kom kom, we hebben allemaal al foto's gezien van jou. Je bent niet bepaald moeders mooiste... laat staan dat je volgens de gangbare normen in onze huidige samenleving er werkelijk smakelijk uitziet. Daar zit dus je overcompensatie, bulletje... ;-)))) > >Aldus: see you in court! > Hopelijk. Promises, promises ! > > Ik kom dus opnieuw wat meer op de NG, telkens er 'nieuws' is. Maar > reken er niet op dat het spel 'rap' zal gedaan zijn. Je mag je > sexleven niet verwarren met een rechtzaak. En je krijgt van mij hier > alleen een repliek als het de moeite is. Weinig dus. Een repliek die werkelijk de moeite is daarentegen... <geeuw> |
On Thu, 29 Sep 2005 16:02:10 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: > >> Maar eerlijk is eerlijk. Het publiek van de NG heeft het recht om de >> gang van zaken te kennen. Dat heet transparantie. Aangezien de >> rechtsgang openbaar is, zal ik dus alle stukken van jou of je virtuele >> raadsman hier publiceren - kwestie van de verzuring hier wat tegen te >> gaan. Mogelijk krijg je er zelfs gratis commentaar bij. Is d�*t nu niet >> vriendelijk? > >Het publiek van de ng heeft reeds notie genomen van het feit dat jij mijn >gegevens op het net hebt geplaatst zonder te vermelden waar jij die vandaan >hebt gehaald. Ik heb het recht om te weten hoe jij een ip-nummer aan mijn >identiteit kan koppelen. Jij weigert mij dat te geven, aldus zal jij moeten >opdraaien voor de gerechtskosten. Schending van de privacy... is niet meer >weg te slaan uit de media de laatste tijd. Hou dus maar vast aan je geloof >dat je weer de beste van het universum bent. Jouw grootheidswaanzin heeft >zich alweer gemanifesteerd. > Nee hoor, het publiek van de NG heeft kennis genoemen van sommige uit de lucht gegrepen beweringen van jou, die je onmogelijk kunt hardmaken. Aiai, die bewijslast... En aiai, die interpretaties. Het komt hard aan als je ego de zoveelste opdoffer krijgt, niet? >Je moet beseffen dat alle smeerlapperij die je uithaalt zal teruggekaatst >worden op je vriendjes hier ;-) Meer en meer personen zullen erbij betrokken >worden. Niemand zal er kunnen aan ontsnappen. N-I-E-M-A-N-D! ;-) Ook diegene >die zich nu wat afzijdig houden. ;-) Got it? ;-) Prachtig. Ik hou ervan als Audax Mendax op die manier zijn pedalen kwijtraakt. En nog maar vlak hierboven heb je het over grootheidswaanzin. Hoeveel staan er op je lijstje? Honderd? Tweehonderd? Wil je een definitie van achtervolgingswaanzin? En hoe zat het ook weer met die brandstichting? >> >En die smile: die krijg ik wel van jouw gezicht. Ik *weet* welke >> >gezichtsuitdrukking er op jouw gezicht zal verschijnen als deze zaak over >> >is. ;-)))) >> >> Sorry, een nog bredere smile kan ik moeilijk produceren. Rechtzetting: >> ik kan dat wel, maar dan zou ik even beaat idioot kijken als jij. > >Kom kom kom, we hebben allemaal al foto's gezien van jou. Je bent niet >bepaald moeders mooiste... laat staan dat je volgens de gangbare normen in >onze huidige samenleving er werkelijk smakelijk uitziet. Daar zit dus je >overcompensatie, bulletje... ;-)))) En daarom dat jij al jaren aan sexuele geheelonthouding doet en ik niets te kort kom ;-))). A fact, mijn beste, is stronger than the Lord Mayor. En noem jezelf geen Mr. Dat is de afkorting van "meester" en niet van "mijnheer". Je advocaat zal de concurrentie (slik!!) niet op prijs stellen. >> >Aldus: see you in court! >> Hopelijk. Promises, promises ! >> >> Ik kom dus opnieuw wat meer op de NG, telkens er 'nieuws' is. Maar >> reken er niet op dat het spel 'rap' zal gedaan zijn. Je mag je >> sexleven niet verwarren met een rechtzaak. En je krijgt van mij hier >> alleen een repliek als het de moeite is. Weinig dus. > >Een repliek die werkelijk de moeite is daarentegen... <geeuw> Dan moet jij maar beter je best doen. Van stront kan ik geen Chanel nummer 5 maken. Fullator |
De Vermetele wrote:
> "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... >> >>>De Vermetele <[email protected]> schreef: >>> >>> >>>>Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit > > platvorm. > >>>>Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld > > kosten. > >>>Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... >>> >>> >>> >> >>De wereld is om zeep, >>er gebeuren rare dingen rondom mij >>helemaal om zeep, >>het Einde kan niet ver meer zijn. >> >>Copyright van ik weet niet wie. >> >>Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". >>Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! > > > Oh waauw, proficiat Tom. Een taalfout die ik nb zelf reeds gecorrigeerd heb. > En dat terwijl je zelf al eens een kemel van een taalfout maakt. Trouwens, > Tom, het zijn wel 4 ruiters van de acopalyps, tenzij jij meedoet als Don > Quichotte op z'n ezeltje Volders. No wonder they call you Tom Dumbass Zij van de Vier Olifanten en de Schildpad weten dat er wel degelijk vijf Ruiters van de Apocalyps zijn. Voelt ge die kriebel nog niet in uw keel? Die snuf in uw neus? Die watten achter uw ogen? Tekens aan de wand, de Vijfde Ruiter is uitgereden... -- Karel "de Jazz" Jansens "Those of us who fail history, are doomed to repeat it in summer school." (Buffy Summers) |
In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\"
Jansens" <[email protected]> says... > De Vermetele wrote: > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > >>In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... > >> > >>>De Vermetele <[email protected]> schreef: > >>> > >>> > >>>>Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit > > > > platvorm. > > > >>>>Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld > > > > kosten. > > > >>>Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... > >>> > >>> > >>> > >> > >>De wereld is om zeep, > >>er gebeuren rare dingen rondom mij > >>helemaal om zeep, > >>het Einde kan niet ver meer zijn. > >> > >>Copyright van ik weet niet wie. > >> > >>Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". > >>Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! > > > > > > Oh waauw, proficiat Tom. Een taalfout die ik nb zelf reeds gecorrigeerd heb. > > En dat terwijl je zelf al eens een kemel van een taalfout maakt. Trouwens, > > Tom, het zijn wel 4 ruiters van de acopalyps, tenzij jij meedoet als Don > > Quichotte op z'n ezeltje Volders. No wonder they call you Tom Dumbass > > Zij van de Vier Olifanten en de Schildpad weten dat er wel degelijk vijf > Ruiters van de Apocalyps zijn. > > Voelt ge die kriebel nog niet in uw keel? Die snuf in uw neus? Die > watten achter uw ogen? Tekens aan de wand, de Vijfde Ruiter is uitgereden... > > Dat van die Gempemolen heeft mij verdorie slecht gedaan, Karel. Eén van de achtenswaardige deelnemers zei dat hij internet beschouwde als een testcase, als een soort fruitvliegje waarop hij een proef kon doen en de reacties vergelijken met zijn veronderstelde (hij gebruikte moeilijkere termen en ik had de Larousse Médical niet bij om alles op te zoeken maar het was ongeveer die richting) Dacht ik als domme technieker en peuterklas-leerling-tovenaar die trucjes ook eens te proberen. Sweet Jesus and Virgin Marie: het werkt! Ik experimenteer natuurlijk op afstand, first level with 19 to go, voorzichtig because you stay dead a long time. Ik span de val en zet er een grote, knalrode pijl met opschrift "VAL" bij. Zelfs de ongeduldige ik hoeft niet lang te wachten om droglodieten met hun vier poten tzt in de strop te zien springen, waarna ze schuimbekkend Gott in Himmel met processen bedreigen. We moeten het nog eens doen, Meeting of the Free. Blijkt frustererender te zijn voor de "democraten" van deze Nieuwsgroep dan een doorsnee Zwarte Zondag en het eten was nog goed ook! I kinda like that. :-) Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. Maar nu moet ik gaan rijden, ik rij mee op Binky, want verdroeg Mort (Mort is ± gelijk aan De Moor) zonder problemen. Jij rijdt met Eddy, I presume? Pop zal wel weer aan het raften zijn. Nooit is die bugger er als je hem nodig hebt. Yeehaaaaaaaa! Tom -bezig met 1000 en 1 dingen - De Moor |
news:[email protected]... > On Thu, 29 Sep 2005 16:02:10 +0200, "De Vermetele" <[email protected]> > wrote: > > > > >> Maar eerlijk is eerlijk. Het publiek van de NG heeft het recht om de > >> gang van zaken te kennen. Dat heet transparantie. Aangezien de > >> rechtsgang openbaar is, zal ik dus alle stukken van jou of je virtuele > >> raadsman hier publiceren - kwestie van de verzuring hier wat tegen te > >> gaan. Mogelijk krijg je er zelfs gratis commentaar bij. Is d�*t nu niet > >> vriendelijk? > > > >Het publiek van de ng heeft reeds notie genomen van het feit dat jij mijn > >gegevens op het net hebt geplaatst zonder te vermelden waar jij die vandaan > >hebt gehaald. Ik heb het recht om te weten hoe jij een ip-nummer aan mijn > >identiteit kan koppelen. Jij weigert mij dat te geven, aldus zal jij moeten > >opdraaien voor de gerechtskosten. Schending van de privacy... is niet meer > >weg te slaan uit de media de laatste tijd. Hou dus maar vast aan je geloof > >dat je weer de beste van het universum bent. Jouw grootheidswaanzin heeft > >zich alweer gemanifesteerd. > > > Nee hoor, LOL! JA HOOR! > het publiek van de NG Wowowowwww...jouw publiek, zijnde jouw vazallen. De rest gom je makkelijkerwijze weg, want wie jou niet op een voetstuk plaatst, bestaat niet. Er zijn nochtans heel wat posters hier die je hier gewoonweg uitlachen. Dat zijn allemaal dommeriken hé ;-)))) >heeft kennis genoemen van sommige uit > de lucht gegrepen beweringen van jou, die je onmogelijk kunt > hardmaken. Aiai, die bewijslast... We zien dat wel in court hé. > En aiai, die interpretaties. Het komt hard aan als je ego de zoveelste > opdoffer krijgt, niet? Als jij het zegt, dan zal het wellicht zo zijn hé.... <geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuu uuuwwwwwwwwwwwwwww> Fullator ooit in deze ng over zichzelf: "ik heb een groot ego... ". Ach ja, als hij het zelf al zegt.... > >Je moet beseffen dat alle smeerlapperij die je uithaalt zal teruggekaatst > >worden op je vriendjes hier ;-) Meer en meer personen zullen erbij betrokken > >worden. Niemand zal er kunnen aan ontsnappen. N-I-E-M-A-N-D! ;-) Ook diegene > >die zich nu wat afzijdig houden. ;-) Got it? ;-) > > Prachtig. Ik hou ervan als Audax Mendax op die manier zijn pedalen > kwijtraakt. En nog maar vlak hierboven heb je het over > grootheidswaanzin. Hoeveel staan er op je lijstje? Honderd? > Tweehonderd? Bwah, ik zou ze nog eens moeten optellen, maar ik geloof niet dat het er zoveel waren. Je kan ze zelfs op je 2 handen tellen als je al je vingers nog hebt tenminste... > Wil je een definitie van achtervolgingswaanzin? Ja > En hoe zat het ook weer met die brandstichting? Google er eens naar... > >> >En die smile: die krijg ik wel van jouw gezicht. Ik *weet* welke > >> >gezichtsuitdrukking er op jouw gezicht zal verschijnen als deze zaak over > >> >is. ;-)))) > >> > >> Sorry, een nog bredere smile kan ik moeilijk produceren. Rechtzetting: > >> ik kan dat wel, maar dan zou ik even beaat idioot kijken als jij. > > > >Kom kom kom, we hebben allemaal al foto's gezien van jou. Je bent niet > >bepaald moeders mooiste... laat staan dat je volgens de gangbare normen in > >onze huidige samenleving er werkelijk smakelijk uitziet. Daar zit dus je > >overcompensatie, bulletje... ;-)))) > > En daarom dat jij al jaren aan sexuele geheelonthouding doet en ik > niets te kort kom ;-))). Waaha! Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb al meer vriendinnen in veel meer landen dan jij in een gans leven én in alle werelddelen op Afrika na ! En het is niet omdat ik hier in België geen goesting heb om een relatie aan te gaan met iemand dat ik er niet mee naar bed ga. A one-night-stand is geen relatie hé kikker! Oei, heb je iets verkeerd geïnterpreteerd? Ouwe stempel, ouwen tijd, oud, vermolmd en rot.... NEXT! >A fact, mijn beste, is stronger than the Lord > Mayor. En noem jezelf geen Mr. Dat is de afkorting van "meester" en > niet van "mijnheer". Je advocaat zal de concurrentie (slik!!) niet op > prijs stellen. Oei? Advocaat met een 'c' dan nog? Heb je dan toch nog iets geleerd van me? Een geluk dat jij de zaak effe zelf gaat bepleiten. Hoe lang zou het weer duren als jij gaat pleiten? 5 minuten? ;-))) Mr. is ook de afkorting voor Monsieur. Ik win. > >> >Aldus: see you in court! > >> Hopelijk. Promises, promises ! > >> > >> Ik kom dus opnieuw wat meer op de NG, telkens er 'nieuws' is. Maar > >> reken er niet op dat het spel 'rap' zal gedaan zijn. Je mag je > >> sexleven niet verwarren met een rechtzaak. En je krijgt van mij hier > >> alleen een repliek als het de moeite is. Weinig dus. > > > >Een repliek die werkelijk de moeite is daarentegen... <geeuw> > > Dan moet jij maar beter je best doen. Van stront kan ik geen Chanel > nummer 5 maken. Neen Léo, al val jij zelfs in een zwembad vol Chanel 5, de strontgeur zal niet verdwijnen, aangezien jouw bouwstenen nu eenmaal hun specifieke geur met zich meedragen. |
Tom De Moor wrote:
> Dat van die Gempemolen heeft mij verdorie slecht gedaan, Karel. > > Eén van de achtenswaardige deelnemers zei dat hij internet beschouwde als een > testcase, als een soort fruitvliegje waarop hij een proef kon doen en de > reacties vergelijken met zijn veronderstelde (hij gebruikte moeilijkere termen > en ik had de Larousse Médical niet bij om alles op te zoeken maar het was > ongeveer die richting) Hij was niet de enige... > Dacht ik als domme technieker en peuterklas-leerling-tovenaar die trucjes ook > eens te proberen. Sweet Jesus and Virgin Marie: het werkt! > > Ik experimenteer natuurlijk op afstand, first level with 19 to go, voorzichtig > because you stay dead a long time. Ik span de val en zet er een grote, knalrode > pijl met opschrift "VAL" bij. > > Zelfs de ongeduldige ik hoeft niet lang te wachten om droglodieten met hun vier > poten tzt in de strop te zien springen, waarna ze schuimbekkend Gott in Himmel > met processen bedreigen. De Vermetele is simpel, maar amuzant. Ik zou u wel willen waarschuwen dat er daar weinig diepgang te vinden is: De Vermetele zijn plaat blijft op die ene proces-groef hangen. > We moeten het nog eens doen, Meeting of the Free. Mee eens. > Blijkt frustererender te zijn voor de "democraten" van deze Nieuwsgroep dan een > doorsnee Zwarte Zondag en het eten was nog goed ook! I kinda like that. :-) > > Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. Ja jong, ge /weet/ toch dat dat maar verhaalkes zijn van Terry, Ja? :) > Maar nu moet ik gaan rijden, ik rij mee op Binky, want verdroeg Mort (Mort is ± > gelijk aan De Moor) zonder problemen. Jij rijdt met Eddy, I presume? Pop zal > wel weer aan het raften zijn. Nooit is die bugger er als je hem nodig hebt. > > Yeehaaaaaaaa! Mail mij; mijn adres staat terug in de reply-to (het is een soort van spam-trap, maar ik lees de inbox wel regelmatig). -- Karel "de Jazz" Jansens "Those of us who fail history, are doomed to repeat it in summer school." (Buffy Summers) |
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\" > Jansens" <[email protected]> says... > > De Vermetele wrote: > > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > > > news:[email protected]... > > > > > >>In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... > > >> > > >>>De Vermetele <[email protected]> schreef: > > >>> > > >>> > > >>>>Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit > > > > > > platvorm. > > > > > >>>>Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel geld > > > > > > kosten. > > > > > >>>Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... > > >>> > > >>> > > >>> > > >> > > >>De wereld is om zeep, > > >>er gebeuren rare dingen rondom mij > > >>helemaal om zeep, > > >>het Einde kan niet ver meer zijn. > > >> > > >>Copyright van ik weet niet wie. > > >> > > >>Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". > > >>Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! > > > > > > > > > Oh waauw, proficiat Tom. Een taalfout die ik nb zelf reeds gecorrigeerd heb. > > > En dat terwijl je zelf al eens een kemel van een taalfout maakt. Trouwens, > > > Tom, het zijn wel 4 ruiters van de acopalyps, tenzij jij meedoet als Don > > > Quichotte op z'n ezeltje Volders. No wonder they call you Tom Dumbass > > > > Zij van de Vier Olifanten en de Schildpad weten dat er wel degelijk vijf > > Ruiters van de Apocalyps zijn. > > > > Voelt ge die kriebel nog niet in uw keel? Die snuf in uw neus? Die > > watten achter uw ogen? Tekens aan de wand, de Vijfde Ruiter is uitgereden... > > > > > > Dat van die Gempemolen heeft mij verdorie slecht gedaan, Karel. > > Eén van de achtenswaardige deelnemers zei dat hij internet beschouwde als een > testcase, als een soort fruitvliegje waarop hij een proef kon doen en de > reacties vergelijken met zijn veronderstelde (hij gebruikte moeilijkere termen > en ik had de Larousse Médical niet bij om alles op te zoeken maar het was > ongeveer die richting) Ja ha, Volders valt al eens in herhaling hé... Hij heeft dat hier ook eens uitgelegd. Maar ja, jij gelooft ook alles wat jouw half-god (bewust grove belediging) predikt... > Dacht ik als domme technieker en peuterklas-leerling-tovenaar die trucjes ook > eens te proberen. Sweet Jesus and Virgin Marie: het werkt! > > Ik experimenteer natuurlijk op afstand, first level with 19 to go, voorzichtig > because you stay dead a long time. Ik span de val en zet er een grote, knalrode > pijl met opschrift "VAL" bij. > > Zelfs de ongeduldige ik hoeft niet lang te wachten om droglodieten met hun vier > poten tzt in de strop te zien springen, waarna ze schuimbekkend Gott in Himmel > met processen bedreigen. > > We moeten het nog eens doen, Meeting of the Free. Zoveel blah blah blah om ons te zeggen dat je niet wist dat het er maar 4 zijn en geen 5? > Blijkt frustererender te zijn voor de "democraten" van deze Nieuwsgroep dan een > doorsnee Zwarte Zondag en het eten was nog goed ook! I kinda like that. :-) > > Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. > > Maar nu moet ik gaan rijden, ik rij mee op Binky, want verdroeg Mort (Mort is ± > gelijk aan De Moor) zonder problemen. Jij rijdt met Eddy, I presume? Pop zal > wel weer aan het raften zijn. Nooit is die bugger er als je hem nodig hebt. > > Yeehaaaaaaaa! > > Tom -bezig met 1000 en 1 dingen - De Moor Met sprookjes dus... |
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Tom De Moor wrote: > > > Dat van die Gempemolen heeft mij verdorie slecht gedaan, Karel. > > > > Eén van de achtenswaardige deelnemers zei dat hij internet beschouwde als een > > testcase, als een soort fruitvliegje waarop hij een proef kon doen en de > > reacties vergelijken met zijn veronderstelde (hij gebruikte moeilijkere termen > > en ik had de Larousse Médical niet bij om alles op te zoeken maar het was > > ongeveer die richting) > > Hij was niet de enige... > > > Dacht ik als domme technieker en peuterklas-leerling-tovenaar die trucjes ook > > eens te proberen. Sweet Jesus and Virgin Marie: het werkt! > > > > Ik experimenteer natuurlijk op afstand, first level with 19 to go, voorzichtig > > because you stay dead a long time. Ik span de val en zet er een grote, knalrode > > pijl met opschrift "VAL" bij. > > > > Zelfs de ongeduldige ik hoeft niet lang te wachten om droglodieten met hun vier > > poten tzt in de strop te zien springen, waarna ze schuimbekkend Gott in Himmel > > met processen bedreigen. > > De Vermetele is simpel, maar amuzant. Ik zou u wel willen waarschuwen > dat er daar weinig diepgang te vinden is: De Vermetele zijn plaat blijft > op die ene proces-groef hangen. Ach, ik vind jou ook simpel. Jouw leven is een soort vlucht zonder einde hé? Een drama... Langs de grote poort willen buitengaan en dan proberen van ongemerkt via de achterpoort opnieuw binnen te komen, om nadien nog eens trachten om in the spotlights te staan, want 'dra ga je terug je afscheid aankondigen. Heb jij nog een leven buiten de gempermolen en be.politics? The Lord of the Rings twintigmaal lezen??? <zucht> Ik heb met je te doen Charel. En het is enkel *daarom* dat ik reply. > > We moeten het nog eens doen, Meeting of the Free. > > Mee eens. > > > Blijkt frustererender te zijn voor de "democraten" van deze Nieuwsgroep dan een > > doorsnee Zwarte Zondag en het eten was nog goed ook! I kinda like that. :-) > > > > Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. > > Ja jong, ge /weet/ toch dat dat maar verhaalkes zijn van Terry, Ja? :) > > > Maar nu moet ik gaan rijden, ik rij mee op Binky, want verdroeg Mort (Mort is ± > > gelijk aan De Moor) zonder problemen. Jij rijdt met Eddy, I presume? Pop zal > > wel weer aan het raften zijn. Nooit is die bugger er als je hem nodig hebt. > > > > Yeehaaaaaaaa! > > Mail mij; mijn adres staat terug in de reply-to (het is een soort van > spam-trap, maar ik lees de inbox wel regelmatig). Heb jij nog wel tijd daarvoor? |
Tom De Moor schreef op 29-9-2005 :
> In article <433BC540@bifrost>, [email protected] says... >> De Vermetele <[email protected]> schreef: >> >>> Grijnzzzzz.... Leo, Hugo en Philippe: GAME OVER! Althans op dit >>> platvorm. Jullie hebben hoog spel gespeeld, nu gaat het ons allemaal veel >>> geld kosten. >> >> Niet alleen lesj, maar ook GK hebben hier hun meester gevonden... >> >> >> > > De wereld is om zeep, > er gebeuren rare dingen rondom mij > helemaal om zeep, > het Einde kan niet ver meer zijn. > > Copyright van ik weet niet wie. > > Ik moet het eens zijn Pros Robaer, poster op dit "platvorm". > Laat de 5 Ruiters van de Apocalyps draven! Go Eddy! > > :-) > > Tom - moeilijk in een platte vorm te duwen - De Moor is TDM de zoon van Urbanus? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
De Vermetele <[email protected]> schreef:
> Neen Léo, al val jij zelfs in een zwembad vol Chanel 5, de strontgeur zal > niet verdwijnen, aangezien jouw bouwstenen nu eenmaal hun specifieke geur > met zich meedragen. Is dat zoiets als de foetor judaicus? Zo ja, dan zal een christelijk doopsel de heer Fullator hiervan af helpen... ;-) -- Vriendelijke GNUtjes, Pros http://users.skynet.be/ovo/ovo.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be