![]() |
De ergste belg
LÉON DEGRELLE (1) LEO DELCROIX (2)PHILIP DEWINTER (3) MARC DUTROUX (4) KONINGIN FABIOLA (5) LEOPOLD II (6) JEAN-MARIE PFAFF (7) PAUL VANDEN BOEYNANTS (8 ) ANKE VAN DERMEERSCH (9) GERT VERHULST (10) Et voil�*, het lijstje van de 10 super genomineerden voor "De Ergste Belg" van DENG magazine. Los van het fiet wat je nu van DENG vindt, wat vinden jullie van dit lijstje?? Ik vind Leopold II wel een goeie, met Leo Delcroix en PDW als 2 en 3.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Dubbele posting. zie K&K
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
1° Dutroux
2° Anciaux 3° Di Rupo 4° Willockx 5° Filip de taaie 6° Desmedt 7° Vermeersch 8° Verhofstadt 9° Tobback 10°Martens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Leopold II eigenlijk de ergste, maar heb toch op PDW gestemd, omdat die toch zon' lelijk bakkes heeft.... |
Citaat:
|
En wat met Staf Declerq, Hendrik De Man, Dehaene, Degucht, Dewael, Daems, Leysen, Frank Vandenbroucke ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus jullie vinden FDW erger dan Dutroux. Sterk bezig, hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind FDW een lul. Dutroux is een crimineel. |
Citaat:
Degrelle, Delcroix, Dutroux, Fabiola, LeoII, en VanDen Boeynants kan ik mij zeker in vinden. Maar waarom in gódsnaam Gert Verhulst? Die man heeft toch veel kinderen -incluis mij- vele zon en woensdagen blij gemaakt. Herinneringen... |
Citaat:
Die gast ontneemt met zijn steriele kinderprogramma's alle fantasie van onze kinderen. Plus, hij is mede verantwoordelijk voor K3... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vóór Gert Verhulst werden kinderprogramma's aangekondigd door presentators in een pak op een grauwe achtergrond. Gert vond dat terecht slecht en besloot er een pratende hond aan toe te voegen. Het is nadien meer en meer geworden. Véél kinderen hebben aan Samson en Gert prettige uurtjes beleefd. Waar is de tijd... -zo'n elf jaar geleden ;) - |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be