![]() |
Als we van de veronderstelling uitgaan dat vld en mcc het eens zouden kunnen worden over de verdere federalisering van belgie. Waarom zouden ze dan samen geen lijst kunnen maken? Het zou een enorm machtige formatie kunnen worden die eindelijk een politiek gewicht zou kunnen bieden tegen de ps en de extreem linksen.
ps weet ook wel dat dit weinig realistisch is jimmyl |
Citaat:
extreem-linksen? Die groep stelt toch niet veel voor. |
Wat is de mcc?
|
Citaat:
|
met extreem linksen bedoel ik eigenlijk ook agalev en ecolo. Als je naar het standpunt kijkt van ecolo ivm criminele jongeren (niet opsluiten), dan kan je hen zeker extreem links noemen.
mcc is idd de movement van deprez. Hij was vroeger een van de eerste walen die zei van: "de vlamingen doen het beter, het wordt tijd dat we van hen iets leren" hij begreep ook dat de solidariteit niet eeuwig kan blijven duren. jimmyl |
Citaat:
Geen wonder dat die gelukszoekers, uit welbegrepen eigenbelang, zo vlug mogelijk hun eigen taal "vergaten". Probeer het maar eens "the other way round". |
Citaat:
|
De titel 'vld-mcc alliantie???' is, als ik het goed begrijp, een vraag of voorstel waar alle forumleden op kunnen antwoorden. Moet ik dan ja of nee antwoorden, als ik niet eens de VLD in de regering wil?
|
het woord alliantie heeft niets met regeren te maken en staat er dus compleet los van pelgrim
jimmyl |
Leg dan eens uit waarom twee partijen een alliantie zouden gaan vormen, welk nut heeft dat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be