![]() |
Enid.
Kom terug ! :-(
|
Citaat:
Ook stoute dingen gedaan zoals Musketo? Of ben je misschien toch het alter ego van Musketo? Any way, we miss you!!! |
Eerlijk gezegd, verbaast me dit niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze bannen precies aan de lopende band momenteel...
|
Citaat:
Klotemoderators |
zwaar kut.
:evil: |
Enid = Musketo?
|
Citaat:
|
Ik dacht dat Enid niet Musketo, maar iemand anders was ... :-)
(Of hij deed goed alsof ...) Nu ja, waarom hij/zij geband werd weet ik dus niet. :-([edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Enid is alvast niet Musketo, dat kan ik op mijn zwart communiezieltje stellen.
Ik hoop alleszins dat er een gegronde reden is waarom enid gebanned is, zeer grondige reden ... Is niet meer grappig meer, straks zijn de kleurbrengers allemaal weg en blijft er een grijze brij over. |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
hacking van meerdere mod-accounts.... pm's versturen in hun naam om allerhande communistische propaganda te verspreiden met de bedoeling dit forum in discrediet te brengen, en dat al voor een tweede keer... Geen reden voor een ban vind je??[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat Enid la_principessa (ook een banneling) was ..
|
Ik begrijp dat toch niet goed hoor.
Als je ergens ongewenst bent, dan blijf je toch gewoon weg. Eén onterechte opmerking van het 'bestuur' en ik verdwijn op slag, zonder boe of ba, en kom zeker niet op kousevoeten onder een andere nick terug. Hoe kan je jezelf zo verlagen om kost wat kost te komen posten waar men je laat verstaan dat je niet langer gewenst bent? Hou de eer aan jezelf en laat de boel stikken. :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
Wat zeg jij nu? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be