![]() |
Stel Nederland en Vlaanderen vormen samen een nieuw land
Hoe moet dan dat nieuwe land heten?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Stel, Limburg en congo vormen samen een nieuw land, hoe moet dat heten... Oftewel, wat een onzin-topic
|
Lichtelijk verbaasd zie ik dat de mogelijkheden van Groot-Nederland of Heelnederland niet zijn opgenomen. Dus heb ik dan maar voor de Lage landen gekozen.
Dietsland is ook wel OK, maar het klinkt nogal rechts. Maar het is eerder een linguïstische verwijzing, terwijl de uitdrukking van 'De Lage Landen' eerder een topografische beschrijving geeft. |
Doe mij maar 'De Verenigde Nederlanden'.
|
Dietsland klinkt te archaisch.
De Lage Landen zal voor sommigen misschien te modern zijn. De Nederlanden zou een zeer goeie keuze zijn. |
De Nederlanden of de Verenigde Nederlanden lijken mij het best.
|
Citaat:
of Confederale Republiek der Nederlanden Egidius |
Nevlanië = combinatie van Nederland en Vlaanderen:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:...
|
Nedervlaanderen
|
Citaat:
|
Als Marokko en Nederland ooit samengaan dan zullen we moeten leren leven met Marokkezen.
|
De republiek der Lage Landen
|
Volgens mij is Nederland of Dietsland het best, als de naam een meervoud is dan lijkt het eerder een overkoepelende organisatie van Vlaanderen en Nederland ipv een echt land.
|
Misschien nog een betere: De Lage Unie:rofl::rofl::rofl:!!!
|
De Lege Landen.
Succes verzekerd. |
Wally-Bauer Land!!!8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Egidius |
Holvlaanderen
of Holderen[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Is er al ooit nagevraagd in hoeverre de Nederlanders Vlaanderen erbij willen...
En omgekeerd... Misschien komt ons geld dan in het noorden terecht...8) De Nederlanders kennende...;-) |
zolang ze de "knip" op de portemonee houden en ons niet verplichten om iedere dag op bourgondische wijze een "broodje kroket" met een "krat heineken" door te spoelen, en zééééker niet proberen om frans te "parleren" wil 'k gerust aansluiten bij d'ollanders..... tenslotte hebben ze belange niet zo'n bekakte vijgen van politiekers rondlopen die hun vel (en dat van hun kiezers erbij) zouden verkopen aan het profitariaat der luiwannessende walen om hun postje te behouden en zijn ze tenminste een beetje (soms té) chauvinistis ingesteld !:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be