![]() |
11de gebod: Gij zult niet schelden...
Ik zal niet en nooit meer schelden.
Ook niet meer tegen racisten, anti-democraten, fascisten, rechtsextremisten, B'lokkers en B'langers, neonazi's en anti-semieten. Ik zal ook nooit meer schelden tegen moslimhaters, onverdraagzamen, lepe anoniemerds, homofoben, negationisten, revisionisten, bloed & bodemfanaten, Eigen Volk Eersters enz... Lees het allemaal nog eens goed: Nooit -ik herhaal- nooit zal ik nog schelden. The one and only: thePiano! ;) |
Niet sterven thePiano!
Neen!!! Zo jong nog! :-) |
Citaat:
(die ontbreken in uw lijstje, alhoewel...) |
Citaat:
|
Ik heb de indruk dat de mogelijkheid om op dit forum vrijuit te discussiëren als sneeuw voor de zon aan het verdwijnen is. Voor mijn part mag Piano zijn tegenstanders naar hartelust verwijten naar het hoofd sturen, net zoals de conspiracy-believers naar hartelust nonsens mogen blijven posten, de Islamofoben naar hartelust hun frustraties en pathologische problemen mogen blijven afficheren, en ikzelf naar hartelust mach blijven lachen met de BUBers-club.
|
Citaat:
En proberen om forums als het deze te doen sluiten, ga je daar ook mee stoppen? Waarom geloof ik hier nu helemaal niks van? Hoe zou dat nu toch komen... |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...11&postcount=3 |
Citaat:
8) |
Voor de heilige missionarissen onder ons. Misschien ook direct een 12de gebod aan toevoegen. Ik ejaculeer niet meer in een bruine kikkerpoel.
|
Citaat:
[size=3]medewerker van:[/size][size=3]http://www.blokwatch.be[/size] :rofl: |
ThePiano blijft op mijn negeerlijstje staan. De meest haatdragende en onverdraagzaamste figuur van gans dit forum wil ik niet horen. :|
|
thePiano die niet meer gaat schelden.... dat betekent dus dat ie 99% minder aanwezig zal zijn.
|
Wb, Piano 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze je eindelijk gestemd ??
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be