![]() |
BUB richt massamail aan Vlaams-nationalisten
Lees hem (en lach ermee) op http://www.belgischeunie.be/_NED/editoriaal.htm#59
|
Is lachen het enige wat u kan doen of kan u ook nog zinnig antwoorden?
|
Citaat:
PS: Kan iemand bevestigen deze mail ontvangen te hebben of ... ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Nee dus.
|
Niks gehad, en nochtans partijraadslid en arrondissementeel secretaris. Zo "massa" is de mail dus niet.
|
Massa-mail? Deze brief is gewoon een antwoord op een persbericht van de N-VA. Hij is naar alle parlementsleden van deze partij gestuurd...
Wat u daar grappig aan vindt begrijp ik niet, maar kan u ook op de argumenten antwoorden? |
Kris Van Dyck was overigens zo vriendelijk wél op onze argumenten in te gaan. Met hem loopt dan ook een constructief debat. Het zou goed zijn mochten jullie het voorbeeld van jullie kopstuk volgen...
|
Volgend op een persbericht van de N-VA zond de studiedienst van onze partij [u]een mail naar alle kaderleden van die Vlaams-nationalistische partij :rofl: :rofl: :rofl:
|
:rofl: :rofl:
De BUB een studiedienst. :rofl: Waarom maak je de n-va niet meteen erelid zoals je met Wilmots gedaan hebt. :mrgreen: |
|
Citaat:
|
U kan de teksten die onze studiedienst produceert dan ook ongetwijfeld weerleggen?
|
Citaat:
In die zin dat het Franse woord jullie beter typeert dan het Vlaamse woord. |
Citaat:
Waarom denkt u trouwens dat de door u aangeduide personen als erelid er feestelijk voor bedanken? Waarom denkt u dat uw partij zogoed als geen stemmen haalt? Waarom denkt u dat iedereen spontaan in de lach schiet als men spreekt over de BUB (voor de paar die het kennen wel te verstaan)? Volgens mij is uw partij het perfecte argument om den Belziek op te doeken. Als dat de toekomst van den Belziek is, arme Belziek dan. |
Citaat:
[size=5][/size] [size=5][/size] Je bent er mee aan lachten, right? |
Lees ook DE TIJD van vandaag. Er staat een groot artikel in de van B.U.B. onder de titel "Arbeiders aller landen, verdeel u."
Leuk ironische titel.;-) |
En de bubbels staan op de site van het Vlaams Belang
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er niks tegen inbrengen. |
Citaat:
Heeft hij zich de moeite gedaan jullie 'argumenten' te weerleggen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be