![]() |
Lex
Feel free to contact me
|
Re: Lex
On Mon, 3 Oct 2005 01:51:06 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: >Feel free to contact me > Woah, ik zat hierop te wachten. Dat is de man die al minstens twintig personen heeft geprobeerd te contacteren om ze voor zijn wagen te spannen. Om een of andere reden schijnt dat niet zo best te lukken. Sommigen daarvan hebben mij zelfs gemaild en zijn posts overgemaakt. Niet zo heel fraai. En die beschuldigt mij van het hebben van "vazallen"? Ja, jongens... Fullator |
Re: Lex
"Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht
news:[email protected]... > On Mon, 3 Oct 2005 01:51:06 +0200, "De Vermetele" <[email protected]> > wrote: > > >Feel free to contact me > > > Woah, ik zat hierop te wachten. Dat is de man die al minstens twintig > personen heeft geprobeerd te contacteren om ze voor zijn wagen te > spannen. Om een of andere reden schijnt dat niet zo best te lukken. > Sommigen daarvan hebben mij zelfs gemaild en zijn posts overgemaakt. > Niet zo heel fraai. "Niet zo heel fraai", een samenvatting van wat Volders in zijn leven gepresteerd heeft... > En die beschuldigt mij van het hebben van "vazallen"? Je maakt het me makkelijk, want je begint een proces tegen iedereen...Dan is het toch beter voor ons dat we samenwerken? En er wordt samengewerkt hoor. Er bestaat zo iets als een anti-fullatorgroep *ergens* op het Internet. ;-)))))) > Ja, jongens... > > Fullator |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be