![]() |
Citaat:
Het is huilen met de pet op. En een verdere groei van het Vlaams Blok is verzekerd. Op naar de miljoen kiezers..... |
Ja Duquesne... maar die zijn we kwijt, niet?
|
het is een echte schande,maar ja de kiezer heeft het gewild,die moeten nu niet komen klagen hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja als je weet dat het gehele gerechtelijke apparaat op 10 jaar tijd zo is "verlinkst" dat extreem-links gewoon overbodig is in dit land dan weet je het wel. Het is absoluut niet te verwonderen dat extreem-links in belgië electoraal niets voorstelt, het beleid is gewoon extreem-links..daarmee |
Citaat:
Wie nu nog een dosier in zijn pollen pakt is goe zot. De minister doet toch wat hij wil. |
Citaat:
En geef mij eens een concreet voorbeeld van die verlinksing? De enige andere persoon die ik zo'n uitspraken heb horen doen is Berlusconi ... |
Citaat:
Ze hebben hun armen naar daar gestuurd. En zij waren ze kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
Er staat mij zo iets bij van zeer geleerede namen. Oppenheimer. Einstein, Von braun. Allez meer weet ik ook niet van de geschiedenis van de VS. Ik heb al genoeg aan de mijne. :lol: :wink: |
Citaat:
|
ik ben blij voor die Iraanse asielzoekers dat ze werden vrijgelaten...,nah..
als toch iedereen maar aan zichzelf denkt, ook al heeft niemand op dit forum daar last van..maar ja... :roll: |
Citaat:
Het probleem is dat ze geen recht hadden om hier te lijven parasiteren, en nu wordt hen dat om politieke redenen weer toegekend. Maar ja, Ali en consoorten hebben zo hun eigen interpretatie natuurlijk. Of wat dacht je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
afgunst is een slechte eigenschap. schijnt de zon ook alleen voor jou mischien? Citaat:
ligt de juiste interpretatie ook al in jou kamp(f) :roll: |
Citaat:
Waar zijn wij hier in Europa ooit aan begonnen, door al die arabieren binnen te laten, met families, en ze paspoorten te geven. :cry: |
Citaat:
Even opmerken dat de meeste "asielzoekers" hier gewoon ordinaire profiteurs en gelukzoekers zijn. Op die manier wordt het asielrecht uitgehold en worden de echte asielzoekers (om politieke redenen) eigenlijk mee in het verdomhoekje geduwd. |
Zoiets vind ik dus schandalig hé! Dat een minister het advies van zijn eigen personeel zomaar naast zich neerlegt, wat nu in de toekomst met andere asielzoekers? Hetzelfde?
Beter vind ik het een algemene imigratiestop in te lassen, behalve voor zij die ook effectief iets kunnen betekenen voor onze economie... We moeten nu allemaal samenwerken om eerst zowel migranten als werklozen die er NU zijn door hen aan werk en een toekomst te helpen. Je lost dat probleem niet op door a volonté vreemdelingen binnen te halen... En Ali, dit heeft niks te maken met 'anderen het licht in de ogen niet gunnen', maar alles met overleven. De bouwgronden worden nu al duurder en duurder en het groen neemt verder en verder af en zo'n problemen worden niet opgelost door asielzoekers en masse te regulariseren. |
Nog een manier om te blijven.
Uit Nederland: Een man die maandag naar Kameroen zou worden uitgezet, heeft het vliegtuig waarin hij vervoerd zou worden kort en klein geslagen. De man was geboeid en stond onder begeleiding van twee mensen van de marechaussee. Dat mocht niet baten, want hij schopte de stoel uit de rails ging zo tekeer dat de zuurstof maskers naar benedenkwamen. De man is na het incident, dat overigens op de grond gebeurde, aangehouden en uit het vliegtuig gehaald. "Het is een groot geluk geweest, dat dit voorval niet in de lucht is gebeurd. Dan had een zeer gevaarlijke situatie kunnen ontstaan", zegt een woordvoerster. "Ook mogen we blij zijn dat de man zijn woede niet op andere passagiers en op de collega's van de marechaussee kon richten, omdat onze mensen snel wisten in te grijpen." Misschien een kussentje gebruiken ? :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be