![]() |
Cannabis is gevaarlijk, maar veel minder dan alcohol
Citaat:
|
op verkrachting staan ook veel mindere straffen dan op moord
|
Citaat:
In de zin dat het roken van een joint (foei wat een verspilling) is gelijk aan twee glazen bier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraagje;
Wat is beter voor seks? Cannabis of alcohol? Van alcohol gaan de hemelpoorten wel open, maar de sluizen dicht. Van cannabis heb ik geen yoyo verstand en dus zou ik dat wel eens willen weten? Is cannabis goed voor seks? |
Ja.
Daar kunde botergeil van worden. Soms net iets TE zelfs. Nu ja... "TE"... |
Citaat:
Ik kan me daar niets bij voorstellen, bij "TE" |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn voorkeur ging toch uit naar cannabis en vooral hasj. Maar alcohol is een duivels goedje. Limburgse Leeuwen kunnen er beter afblijven. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
er sterven jaarlijks tienduizend mensen in Europa ten gevolge van alcohol...
Cannabis verhoogt inderdaad je libido en de sex is intenser. |
Cannabis is op zich veilig.
Valt te zien natuurlijk wat ge erna doet, maar er zijn conservatieve seuten die niet met het idee kunnen leven dat er een roes bestaat waarna ge niet moet boeten (zoals een kater). eNZOVOORT ENZOVOOOORT. Hebben jullie ook plots zin on een cactus in Alexandra Colen haar kut te schuiven? Zonder glijmiddel... |
Citaat:
ik ga longkanker krijgen en gij gaat ervoor betalen. ik denk dat ik al iets voel... het ademen gaat moeilijker... |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het eten van Cannabis misschien niet zo slecht is, zou wel eens kunnen kloppen, maar het oproken ervan? Ongezonder/gevaarlijker voor de gezondheid kan bijna niet |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be