![]() |
Belgisch gevoel in opmars!
![]() (foto © CuttingEdge.be) De groep uit Dendermonde had de akoestische gitaren meegenomen. Studio Brussel viert Belgisch "Afrekeningsfeest" do 29/09/05 - Tien Belgische bands hebben woensdagmiddag live opgetreden tijdens de uitzending van De Afrekening. In totaal staan dertien Belgische nummers in de topdertig van de Studio Brussel-luisteraars. Om het Belgische overwicht in de luisteraarslijst te vieren zond Studio Brussel op 5 oktober "De afrekening tricolore" live uit. Tien groepen brachten hun nummer live in Studio Marconi. Janez Detd, Zornik, Hooverphonic, 't Hof Van Commerce, Stash, Admiral Freebee, Absynthe Minded, Flatcat, Sioen en Ozark Henry brachten een eigenzinnige versie van hun Afrekening-nummer. Janez Detd bracht een akoestische versie van "Deep". Met dat nummer voeren ze De Afrekening aan. Gunther van Stash zong "Carving the pain". De Afrekening van woensdag 5 oktober telt dertien Belgische nummers. De topvier is volledig Belgisch. Janez Detd voert De Afrekening aan 1. Janez Detd - Deep 2. dEUS - 7 days, 7 weeks 3. Zornik - I feel alright 4. Millionaire - I'm on a high 5. Foo Fighters - DOA :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: :belgievl: |
Blijven hopen ...
|
die janette van Janez Detd
daar moeten ze trots op zijn |
En wat heeft dat met "het Belgische gevoel" te maken?
|
ik snap er niks van, patriotje
Qua belgische groepen geef mij maar dEUS en Girls in Hawaii.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Dit gaat wel erg ver wat betreft politieke recuperatie, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Ik denk dat die groepekes daar eerder gaan spelen voor het geld, de aandacht/roem/publiciteit, etc... dan om het 'Belgisch gevoel' te versterken.
|
Waar blijven onze fiere BUB'ers met massa's argumenten?
|
Citaat:
Ik zie het verband ook niet maar ik hoop dat Patriot ons wat wijzer kan maken. Een mens is nooit te oud om wat bij te leren. Het woord is aan u Patriot, wij luisteren vol belangstelling.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
De strohalmpjes waaraan de BUB zich telkens opnieuw probeert op te trekken, worden almaar dunner...
|
off topic: Walen die nederlands (proberen te) praten zijn écht schattig.
Het is zo grappig om te zien. :D Dat is zowat mijn belangrijkste pro-België-argument.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Een beetje ernst aub, dit is een forum voor ernstige mensen. Dank U. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be