![]() |
Het schuim van de natie: top 10 bekend
'De tien supergenomineerden voor De Ergste Belg, Dengs Tribunaal voor Vaderlands Tuig, inmiddels ook al wijd en zijt bekend als 'het Nürenberg aan de Noordzee' zijn bekend.'
stem mee voor de allerergste Belg: http://www.deergstebelg.be/[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
de meerderheid van de stemmers was duidelijk extreemlinks of gewoon links. Belachelijk, FDW is erger dan Dutroux ? FDW is erger dan een moorderaar en verkrachter van kinderen ? ur out of your fucking mind als je daar akkoord meegaat.. |
Citaat:
|
Dat zouden dus de tien ergste Belgen moeten zijn:
Léon Degrelle8O Gert Verhulst??? Jean Marie Pfaff??? Koningin Fabiola??? Zelfs Anke Van Dermeersch??? Als dat de ergste Belgen zijn, dan zijn de Belgen voorwaar een supervolk! |
De 10 genomineerden op alfabetische volgorde (achternaam)..
Het is dus niet waar dat volgens de stemmers Filip erger is dan Dutroux.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het niet "ernstig" bedoeld is, dan ja, waarom niet eigenlijk... :-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ergste Belg van de week vind ik Xavier Verbooven.
|
Er zijn hier wel wat forumleden die hoog zouden scoren. Als het aan mij lag...
Mss kunne we er een poll rond maken('ergste forumlid'). Iemand sugesties? (Ik wil mezelf wel opgeven als kandidaat.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
als "politieke slet van de maand topic" zou bestaan...
dan gaf ik zonder dralen Verwilghen op,nem ! :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be