![]() |
Naar aanleiding van de dood van BERT VAN BOGHOUT de volgende tekst,een wijding hem waardig uit de Edda;
"Bezit sterft,de vrienden sterven gijzelf sterf als zij maar iets weet ik dat eeuwig blijft der doden dadenroem" Vaarwel BERT VAN BOGHOUT je was een van de allergrootsten van ons volk! RESPECT !!! |
Citaat:
Daar sta ik volledig achter, prachtig "ferro" |
Citaat:
|
Een vriendje Ali, als je erbij denkt dat de extremistisch fundamentalistische Palestijnse leiders uit de jaren 20-40 naziliefhebbertjes waren.
|
Citaat:
Lees mijn topic van hden: "De collaboratie en Were Di begraaft Bert Van Boghout" http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4428 |
Citaat:
|
bedankt thePiano ik had je topic nog niet gelezen
zeer leerrijk moet ik zeggen doe zo verder :wink: |
Citaat:
En maar vuil spuien, en maar vuil spuien, zelf een dode kan pianoke niet met rust laten. Hij spreekt de taal van zijn broodheren, ROOD OF GEEN BROOD Niet vergeten pianodinges, dinsdag algemene fotodag voor de linkiewinkies |
Citaat:
|
Citaat:
Wie is hier de nationale volksidioot? Wedden dat .................Piano als eerste uit de bus komt? Vergeet dinsdag niet, fotokes!!!!!!!!!! |
[quote="thePiano"]
Citaat:
] als volksidioot slaat U geen slecht figuur, PianOla. De verzuring neemt steeds toe bij U. |
Citaat:
Het is inderdaad zeer spijtig dat de linksen ook op deze topic moeten kakken. Ik had al geen groot gedacht van de linksen maar hier bewijzen ze werkelijk hun modderniveau... Jammer... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be