exodus |
7 oktober 2005 12:20 |
:-)
Ik heb tot recentelijk redder geweest op een strand aan de Belgische kust en je ziet soms inderdaad wat voorbijlopen. Die spierbommen hebben wel een beetje show soms maar wat opvalt is dat zij altijd behoorlijk vriendelijk zijn.
Anders is het gesteld met groepjes jonge testorteronbommen die denken dat heel het stand van hun is, dat zijn de echte strandjanetten, het soort die hun zonnebril aanhoudt om te gaan zwemmen. :lol:[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by exodus on 07-10-2005 at 13:21
Reason:
--------------------------------
Ik heb tot recentelijk redder geweest op een strand aan de Belgische kust en je ziet soms inderdaad wat voorbijlopen. Die spierbommen hebben wel een beetje show soms maar wat opvalt is dat zij altijd behoorlijk vriendelijk zijn.
Anders is het gesteld met groepjes jonge testorteronbommen die denken dat heel het stand van hun is, dat zijn de echte strandjanetten, het soort die hun zonnebril aanhoudt om te gaan zwemmen. :lol:[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Ik heb tot recentelijk redder geweest op een strand aan de Belgische kust en je ziet soms inderdaad wat voorbijlopen. Die spierbommen hebben wel een beetje shows soms maar wat opvalt is dat zij altijd behoorlijk vriendelijk zijn.
Anders is het gesteld met groepjes jonge testorteronbommen die denken dat heel het stand van hun is, dat zijn de echte strandjanetten, het soort die hun zonnebril aanhoudt om te gaan zwemmen. :lol:[/size] |
[/edit]
|