![]() |
Dien klacht in tegen de lijn.
De lijn respecteert de taalwetgeving niet in de vlaamse rand mocht u daar enige hinder van ondervinden dien dan klacht op onderstaande link.
[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
K&K. Verkeerd forum.8)
|
Citaat:
|
Eens goed lezen. Volgens de minister is er geen wetsovertreding aangezien er weinig burgers klacht indienen. Volgens mij is het de minister zelf die moet zorgen dat de taalwetten worden nageleefd en hangt dat niet af van het feit of een burger al dan niet klacht indient.
''De minister verschuilt zich achter technische problemen en wijst er op dat er maar weinig burgers klacht indienen tegen deze overtreding van de taalwet.'' |
Citaat:
mvg, awromele |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren zei een Zuid-Afrikaan mij nog dat ze in zijn land de apartheid al lang hebben afgeschaft, maar dat wij, Belgen, er nog mee zitten... Maak de De Lijn, MIVB en TEC wéér nationaal en zorg ervoor dat alle bestuurders tweetalig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer dan eens bewijst U van politiek, debat én dimplomatie géén kaas (belgische natuurlijk:roll:) gegeten! Waarom komen zúlke uitspraken niet in het topblad dag allemaal? un saludo[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar och ja, Ik moet niet strijden voor het behoud van mijn moedertaal :lol: :lol: :lol: |
Aan welke criminele feiten maakt de lijn zich schuldig? Spreken de bestuurders Franstaligen soms in het Frans aan ofzo? onvergeeflijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan hoeveel klachten zitten we eigenlijk al??? Wanneer komen ze voor???
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be