Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   welke partij levert in uw gemeente de burgemeester (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41966)

Piet Hein 7 oktober 2005 19:08

welke partij levert in uw gemeente de burgemeester

g

Grellig 7 oktober 2005 19:10

Ik hoop het Vee Bee.En de kans zit er goed in hier.:-)

De huidige burgemeester,mr Pinxten,heeft zijn volk de rug toegekeerd.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 07-10-2005 at 20:10
Reason:
--------------------------------

De huidige burgemeester,mr Pinxten,heeft zijn volk de rug toegekeerd.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

dDe huidige burgemeester,mr Pinxten,heeft zijn volk de rug toegekeerd.[/size]
[/edit]

ingenious 7 oktober 2005 19:13

is sp.a de plaatselijke gemeente partij? ;-)

Piet Hein 7 oktober 2005 19:14

Ik ben die partij vergeten.

Grellig 7 oktober 2005 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
is sp.a de plaatselijke gemeente partij? ;-)

Vee eL Dee.;-)

Grellig 7 oktober 2005 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Ik ben die partij vergeten.

:rofl: :rofl:
Geef het maar toe axel,dat heb je met opzet gedaan!

Piet Hein 7 oktober 2005 19:17

Bij ons levert de spa de burgemeester.

Revolutie 7 oktober 2005 19:20

mijn stem is toekomst gericht

Jaani_Dushman 7 oktober 2005 19:42

Er moet toch dringend een alfabetiseringscampagne ingevoerd worden voor VB'ers. Vooral dan voor "Revolutie" en "Grellig". Het gaat hier niet over de partijvoorkeur.

Ik zal de vraag vertalen in smiley's. Dan kunnen de analfabeten onder ons ook meestemmen.
Burgmeester :drinking:
VLD: :vldvivan: ?
CD&V/N-VA :cdvnva: ?
Vlaams Belang :hitler: ?
SP.a-Spirit :spaspiri: ?[edit]
[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 07-10-2005 at 20:46
Reason:

Er moet toch dringend een alfabetiseringscampagne ingevoerd worden voor VB'ers. Vooral dan voor "Revolutie" en "Grellig". Het gaat hier niet over de partijvoorkeur.

Ik zal de vraag vertalen in smiley's. Dan kunnen de analfabeten onder ons ook meestemmen.
SP.a-Spirit :spaspiri: ?[/size]

[size=1]After edit by Jaani_Dushman on 07-10-2005 at 20:46
Reason:

Kan hier anders iemand de vraag vertalen in smiley's? Dan kunnen de analfabeten onder ons ook meestemmen.
SP.a-Spirit :spaspiri: ?[/size]

Kan hier anders iemand de vraag vertalen in smiley's? Dan kunnen de analfabeten onder ons ook meestemmen.[/size]
[/edit]

Patrice 7 oktober 2005 21:29

Is de vraag van welke partij de huidige burgemeester is of welke partij waarschijnlijk de nieuwe burgemeester levert?[edit]
[size=1]After edit by Patrice on 07-10-2005 at 22:29
Reason:

Is de vraag van welke partij de huidige burgemeester is of welke partij waarschijnlijk de nieuwe burgemeester levert?[/size]

Is de vraag van welke partij de huidige burgemeester is of welke partij waarschijnlijk de nieuwe burgemeester leverd?[/size]
[/edit]

Piet Hein 7 oktober 2005 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice
Is de vraag van welke partij de huidige burgemeester is of welke partij waarschijnlijk de nieuwe burgemeester levert?

huidige.

Patrice 7 oktober 2005 21:47

De huidige burgemeester van Herentals is Jan Peeters van de SP.a . Waarschijnlijk volgt hij zichzelf op, al zal hij dan misschien de CD&V van de oppositiebanken moeten sleuren en een monstercoalitie zoals in Antwerpen moeten beginnen (afgaand op de verkiezingen van 2004).

Piet Hein 7 oktober 2005 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrice
De huidige burgemeester van Herentals is Jan Peeters van de SP.a . Waarschijnlijk volgt hij zichzelf op, al zal hij dan misschien de CD&V van de oppositiebanken moeten sleuren en een monstercoalitie zoals in Antwerpen moeten beginnen (afgaand op de verkiezingen van 2004).

Dat weet ik natuurlijk ook ik woon in herentals.

vercetti 7 oktober 2005 22:41

Huidig hebben we een CD&V burgemeester. Ik denk dat de huidige coalitie zal aanblijven, al zal het intergemeentelijk zwembad voor gemor zorgen.
Voor het Belang verwacht ik een status quo -ze hebben de meeste zetels, iets van een 9 op 30 of 31- of vooruitgang omdat sommige wijken de hete adem van Antwerpen voelen.

Ik woon in het prachtige Schoten. :)

Internaut 8 oktober 2005 04:45

de optie Vlaams Belang aanvinken is onmogelijk omdat tot op heden het VB (spijtig genoeg) in geen enkele gemeente in het beleid zit.
In dat opzicht is het eigenlijk een linkse strikvraag zeker als je weet dat het stemgedrag publiek wordt gemaakt.
Bij mij is het een CD&V'er, een conservatief iemand.
doch staan er op vele rode lichten en verkeersborden welbpelaalde stickers, waarschijnlijk achtergelaten door taktivisten of Gordelaars :thumbsup:
Je kan het zien als een signaal voor iedere arrogante franstalige.
Kwestie van duidelijk te zijn 8)[edit]
[size=1]After edit by Internaut on 08-10-2005 at 05:54
Reason:

de optie Vlaams Belang aanvinken is onmogelijk omdat tot op heden het VB (spijtig genoeg) in geen enkele gemeente in het beleid zit.
In dat opzicht is het eigenlijk een linkse strikvraag zeker als je weet dat het stemgedrag publiek wordt gemaakt.
doch staan er op vele rode lichten en verkeersborden welbpelaalde stickers, waarschijnlijk achtergelaten door taktivisten of Gordelaars :thumbsup:
Kwestie van duidelijk te zijn 8)[/size]

[size=1]After edit by Internaut on 08-10-2005 at 05:54
Reason:

Je kan het zien als een warm onthaal voor iedere arrogante franstalige.

[size=1]After edit by Internaut on 08-10-2005 at 05:53
Reason:

Je kan het zien als een warm onthaal voor iedere arrogante franstalige, we willen een duidelijk signaal maken.:-)

[size=1]After edit by Internaut on 08-10-2005 at 05:48
Reason:

In Deurne zitten ze al met een voet binnen maar dat is een ander verhaal.
Bij mij is het ne kaloot (Cd&V)[/size]

[size=1]After edit by Internaut on 08-10-2005 at 05:47
Reason:

de optie Vlaams Belang aanvinken is onmogelijk omdat tot op heden het VB (spijtig genoeg) in geen enkele gemeente regeert. In dat opzicht is het eigenlijk een linkse strikvraag zeker als je weet dat het stemgedrag publiek word gemaakt.
In Deurne zitten ze al met een voet binnen maar dat is een ander verhaal.

de optie 'Vlaams Belang' aanvinken is onmogelijk omdat tot op heden het VB (spijtig genoeg) in geen enkele gemeente regeert. In de pure zin van het woord. In Deurne zitten ze al met een voet binnen maar dast is een ander verhaal.
[/edit]

Grellig 8 oktober 2005 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut
Kwestie van duidelijk te zijn 8)

Juist.Ik had de vraag niet goed gelezen,ofwel heeft onze beste axel ze niet genoeg toegelicht.

Hierbij mijn welgemeende excuses.

De Nachtuil 8 oktober 2005 07:46

Grellig, Guderian & Radicaal zijn duidelijk niet de slimsten. :lol: :lol:

bartje 8 oktober 2005 08:50

Sommigen zijn zo bezeten van het VB; dat ze nog maar het zien staan en er al hun stem op uitbrengen zonder maar de vraag te lezen...

Hier bij mij levert de VLD al sinds 1989 de burgemeester en ik zie daar niet zo vlug verandering in komen.

garfield 8 oktober 2005 10:27

een plaatselijke lijst LB (lijst v/d burgemeester Liste de ....) een samengaan van cdh , cd&v en onafhankelijken

vrijevlaming 8 oktober 2005 12:12

bij ons ist nen tsjeef. Maar hij stopt na deze legislatuur en ik heb er geen idee van wat er gaat gebeuren de volgende verkiezingen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be