![]() |
Nederlandse prinses pleit voor dialoog met Al-Qaeda
Citaat:
Spijtig dag vroeger de bomen, dolfijnen en paarden haar niet begrepen, want anders was het niet zo ver gekomen... :wink: |
Als ze al kan communiceren met bomen, dan moet dat met Al-Qaeda zeker lukken.
|
Die is rijp voor een gesloten instelling!
|
Resultaat van links progressief gelul over een streven naar eeuwige vrede op aarde.
|
Wat een belachelijke voorstel van Irene. Trouwens ze is geen princes meer volgens de Nederlandse wetgeving, haar huwelijk was niet goedgekeurt door het parlement en daardoor moest ze afstand doen van haar titel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Goed hè. Prinses Irene heeft tenminste een stuk verstand in haar kop zitten en het hart op de juiste plaats. Iets wat ik van veel mensen hier op het forum niet zou durven beweren.
|
Citaat:
|
Dialoog met Al Qauda. :lol: Er zal niemand zijn om mee te onderhandelen. Al Quada is zo fake als wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch iemand die de klepel heeft zien hangen ... En toen ik het zei werd ik uitgelachen. :([edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van blauwbloedigen kan men zelden iets verstandigs verwachten. Dit is in deze niet anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohja, het is natuurlijk veel veiliger voor de burgers dat we een paar bommen hun richting uitgooien en dan hopen dat we er geen terugkrijgen... :? |
Citaat:
Dankjewel. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
of nee.....U denkt misschien dat AQ het oprecht goed voor heeft met de mensheid in het algemeen ,en met de "achtergestelde,onderdrukte" gelovigen in het bijzonder? Het is eenvoudigweg een gewelddadige sekte,razend omdat ze hun particuliere speeltuin en dito slavenbestand,(Afghanistan en bevolking),kwijtgespeeld zijn..... Het moet wel toegegeven worden,AQ bestrijdt je NIET met vliegkampschepen en enkele divisies infanterie..... Maar dat is ons probleem niet.......ik ben ervan overtuigd dat AQ op een dag uitgeroeid zal worden,niet door de cowboys,maar door de geheime diensten van landen uit de Arabische wereld,moegetergd over misdaden begaan in "hun" naam..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be