![]() |
Voor wie supporter jij op WK in Duitsland?
Niet voor de Belgen, dat staat vast, maar als je gedwongen wordt om het hele tornooi uit te kijken, waarvoor zou jij dan supporteren?
|
"Deutschland über alles"
|
Nederland natuurlijk.
|
Voor één van de WK-nieuwkomers, zoals Togo, Ghana, Ivoorkust of Angola.
|
Nederland
|
Argentinië, Nederland en Portugal .
Natuurlijk ook voor Zweden en Turkije, die moeten helaas barrage duel spelen .. |
Zullen we weer voor verrassingen staan �* la Zuid-Korea van de vorige WK? (of was het die keer ervoor, punt was dat Zuid-Korea vrij ver raakte).
|
Citaat:
Italianen crepeerden, Spanjaarden evenmin. Wat was't drie goals van Spanje afgekeurd??[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
of mss zelfs Israël als ze zich plaatsen ;-) |
Alles behalve Nederland :P
|
Citaat:
Israël staat nu wel aan de leiding. Maar kans dat Israël zich plaats is vrijwel miniem, me dunkt het. Als Frankrijk thuis wint van Cyprus zijn ze geplaats. De winnaar van Ierland en Zwitserland mag dan barrage spelen. Bij een gelijkspel ==> Onderling scoort Israël gelijk tegen Zwitserland (2-2) en (1-1), dan kijken ze naar doelputnensaldo. En Zwitserland heeft meer gescoord .. Dus, Israël ligt al uit. Tenzij Frankrijk thuis verliest van Cyprus ... |
Citaat:
Ik ben heel zeker dat veel Europese ploegen die NIET mee doen met gemak al die landen kunnen verslaan.. ik dacht dat de bedoeling van de WK was om de BESTE te laten meedoen. Ik ga voor Oekraine supporteren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Protesteerde gij nu Rusland? Russische basketbalploeg laat een Afro-Amerikaan spelen, hij is samen met Kirilenko beste van de ploeg. |
Citaat:
|
Citaat:
thats my point :) |
Het over het algemeen sterker voetballende Europa mag dan ook meer landen laten deelnemen aan het WK, in tegenstelling tot Afrika.
Aan de 'sterkere' landen om zich te kwalificeren dus. Kansen genoeg. |
Nederland
En Turkije (maar dat elftal moet nog voorronders spelen) |
Nederland.
En idd , het systeem is niet echt goed. Het is idd geen echt WK. |
Citaat:
Vlamingen/Walen kunnen niet shotten. Ze moeten de migranten (niet import-Afrikanen) kans geven. Önder Turaci(ex-speler Standaard) heeft gekozen voor België, waarom speelt hij niet? Hij speelt bij een topclub in Turkije, speelt ook goed. Voor België is hij zeker te goed ... Turken hebben nu spijt omdat zij hem niet hebben .. |
Nederland
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be