![]() |
Voilà... Dit is nu eens iets positiefs in de armoedebestrijding...
Citaat:
Ik persoonlijk vind dit een enorme positieve beleidsbeslissing... Het zou me niet verwonderen als het VWS dit weeral als kleinburgerlijk gaat betitelen... :wink:[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
U bent dan ook niet voor niets een werkschuwe commiesossie... Ik vraag me trouwens af wat de Limburgse Leeuw met U in een commune gaat aanvangen... |
Go Chipie Go!!!
Dit Nederlandse voorstel, noem ik een constructief voorbeeld van hoe men eens de uitkeringstrekker een stamp tegen de kont kan geven, en ze op hun verantwoordelijkheden wijzen. Nog een paar: Op iedere bus moet een dopper of leefloner meerijden, om de oudjes te helpen opstappen, tijd te winnen door de chauffeur niet meer te laten stilstaan voor een rij betalers, het zwartrijden tegen te gaan, het veiligheidsgevoel van de chauffeurs te verhogen,.... Alle doppers en leefloners moeten zich dagelijks om 8h00 aanmelden bij het gemeentehuis of buurthuis, alwaar zij worden gedispatched over: afvalophaling, plantsoendienst, kinderopvang, straatreiniging,.... Wij moeten opstaan om onze boterham te verdienen, dan kunnen zij ook opstaan om hun boterham gratis te krijgen! Zij kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om dagelijks full-time te solliciteren onder toezicht van een maatschappelijk assistent van VDAB of OCMW. Iedereen behoort zijn plicht te doen, basta! Als je wordt betaalt door de maatschappij, dan moet je ook ten dienste staan van je broodheer, net zoals de werkenden. |
je hebt al een vriendje in je neoliberale zandbak, chipie.
ik ga jullie maar laten spelen dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge doet ieder mens over dezelfde kam scheren,er zijn er ook die willen maar gewoon niet aan bod komen Daar al eens over nagedacht |
Citaat:
Maar wat denkt U van die Nederlandse 'oplossing'? |
Citaat:
HEt is me wat met die dubbelnicks tegenwoordig. |
Citaat:
men zou ze graag laten werken aan het leefloon. jij snapt ook niets van de vrije vulgair-economie hé. |
Citaat:
Ik heb geen dubbelnick. En Cynicus ga ik nu eens opzoeken, waarschijlijk is dat ook een mens met hersenen. Eens kijken wat hij allemaal vertelt. |
Citaat:
|
Citaat:
Men moet alleen weten hoe ze te gebruiken,ook |
Citaat:
|
Citaat:
Hun eigen kinderen mee nemen naar de school Dan hadden ze beter zelf kunnen blijven of gaan werken,en hun kinderen bij opvang gebracht |
Citaat:
Maar graag een inhoudelijke reactie (moet natuurlijk niet).. :wink: |
Citaat:
ja limburgse wolf daar moet ik uw idd gelijk geven:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be