![]() |
Duitsland eindelijk met Merkel terug op de goede weg?...
Het is dan toch Merkel geworden...
Hopelijk smijt Duitsland nu zijn pampers weg en begrijpt het terug dat welvaart enkel met werken te bereiken is, zodat er terug ruimte komt voor o.a. echte solidariteit tussen de mensen... :wink: |
Citaat:
|
Op de goede weg ? Samen met de SPD ?
Je merkt burgerlijk "rechts" en links, één pot nat. Enkel de NPD kan radicale hervormingen doorvoeren in Duitsland. De NPD heeft een zeer goede militante aanhang, alleen jammer dat die partij electoraal nog zo klein is :cry: ! Nu krijgt Duitsland waarschijnelijk een samenraapsel van asociaal rechts op economisch vlak, etisch links progressieve standpunten om de SPD te paaien en een meer pro zionistische en anti-Europese buitenlandse politiek :evil: ! Duitsland is niet goed bezig ... :cry: |
Het Atlantisme staat opnieuw een stuk sterker.
|
de beste garantie dat de linkspartei nog zal groeien bij de volgende verkiezingen.
|
Heden zijn er meer dan 5 miljoen werklozen oftewel 12,2% van de beroepsbevolking in Duitsland. Ben benieuwd of er op dat gebied onder Merkel verbeteringen zullen komen. Betwijfel het ten zeerste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst zien,en dan Geloven...zei de blinde. |
ik had liever geen CDU/CSU-SPD regering gezien. Spd heeft de boel genoeg verziekt . Ik kan maar hopen dat Angie haar ding kan doen
|
ik snap echt niet hoe mensen op zo'n lelijke ouwe taart kunnen stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik evenzeer toejuich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'' Ik wist niet dat Mitgard de NPD steunde'' Maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, als U uw eigen avatar eens deftig bekijkt, dan zult U wel begrijpen wat ik bedoel... :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be