![]() |
Keurt Het Vb De Stakingen Nu Goed Of Niet?
Ik hoor hier de meest tegengestelde berichten over de nazi-partij.
Keurt het VB de staking van vorige vrijdag nu goed of niet? Staat het VB achter het ABVV of niet? Ik ben benieuwd wat we nu weer te horen gaan krijgen... |
Ik geloof niet dat een nazi-partij een webstek mag hebben de dag van vandaag, maar het VB heeft er wél een.
Niets belet jou om je daar te gaan informeren. |
Andere vraag: keuren de BUB-fascisten deze staking goed?
|
Citaat:
Hans en zijn bende zijn LEUGENAARS |
Citaat:
|
Het verbaast me dat Hans1 of een ander groot licht van de BUB hun vsie op de Algemene Staking nog niet hebben laten schijnen. Wat nu? Zijn we plots niet meer allemaal Belgen? Is er toch een (klassen)kloof die loopt door de Belgen? Neen toch. Een dergelijke (embryonale) portie marxisme kan de bUB niet aan. Liever zwijgen en wachten tot de storm gaat liggen.
|
annemans heeft in de zevende dag duidelijk gezegd dat het VB de staking veroordeeld.
|
Citaat:
|
Wat denkt de BUB van het eindeloopbaandebat ??? Keurt de BUB de staking goed ? Hoe denkt de BUB de SZ te financieren ?
|
De BUB is voor stakingen, zolang ze maar unitair gebeuren :-)
|
Citaat:
Eerste keer was hij voor de eisen van het ABVV, en later zei hij tegen de staking te zijn. Hij blaast zoals gewoonlijk koud en warm. Hij is voorstander, om de 'andere arbeiders' te lokken, en tegen om de VB achterban te sussen. Wie daar in loopt, tsss.. |
Alles stil langs BUB kant?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk een passende naam voor de bub: HEZBL [size=1][/size] [size=1](Hans En Zijn Bende Leugenaars)[/size] |
Toch even ophalen vanop bladzijde 2: Wat is het standpunt van de BUB ivm met de staking van het ABVV?
|
Citaat:
|
Citaat:
De staking was o.i. nutteloos omdat ze de plannen van de regering niet heeft beïnvloed.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Mijn vrouw reeds 65 km heen en 65 km omdat in waals brabant het FGTB het iedereen belette ! 130 km gereden voor niets en een dag loon kwijt ! Bedankt ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be