![]() |
Wanneer denken onze Vlaams-nationalistjes dat Vlaanderen onafhankelijk zal worden, of onafhankelijk zal zijn?
Ik wil jaartallen zien!!! :lol: |
Citaat:
PS: Yann, waar is je oude onderschrift (van het Vlaams legioen) naartoe? :twisted: |
Ik stel voor om bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen zoveel mogelijk Vlaams-nationale coalities te vormen. Vervolgens roept elk van die gemeenten zijn onafhankelijkheid uit, verklarende voortaan vrij Vlaamse grond te zijn. Op die manier zorgen we voor een sneeuwbal-effect en kan het best wel eens snel gaan.
(Ik besef ook wel dat dit niet echt realistisch is maar 't is in elk geval een reflectie waard) |
Zeno geef nu gewoon een jaartal en stop met rond de pot te draaien. Dat doen jullie nu al jaren en jaren. Ik wil duidelijkheid, mag dat niet?
En als je wilt plaats ik men vorig onderschrift wel terug hoor. http://www.military.be/web/nl/index.htm :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enigste wat ik van jullie, Flamingantjes, altijd moet aanhoren is:
- Vlaanderen onafhankelijk ! - Vlaanderen leeft ! - België barst ! - Volk, word staat ! Dus nu vraag ik gewoon het jaartal dat Vlaanderen onafhankelijk zou zijn, is dat dan zó moeilijk? Als ik jullie reacties op dit forum bekijk vermoed ik dat jullie toch geen glazen bol meer nodig hebben? Hoe lang zijn die Flamins nu al de onafhankelijkheid aan het uitroepen? Echt geloofwaardig komt het niet meer over, en de bevolking is jullie gezeik kotsbeu! Onthou 1 ding: uitstel is afstel ! :twisted: |
Een exact jaartal kan ik er niet op plakken, maar ik denk niet dat het nog 100 jaar zal duren.
|
Citaat:
En denk je dat er de laatste jaren niks gebeurd is?? :lol: Delen van buitenlands beleid, ontwikkelingssamenwerking, (delen van) mobiliteit, milieu, onderwijs, welzijn, cultuur, media, ... zijn allemaal Vlaamse bevoegdheden! Citaat:
Zonder die verfoeide flaminganten spraken we hier allemaal Frans! Maar ja, dat had je misschien wel graag gehad... Citaat:
:lol: Dat zou je wel willen hé! Droom gerust verder. :lol: |
Vlaamse Leeuw is blijkbaar voorzichtiger dan andere Flaminganten...
En Zeno, ik heb het over de ONAFHANKELIJKHEID!!! |
Citaat:
Of denk je nu werkelijk dat we van de ene op de andere dag onafhankelijk kunnen worden zonder voorbereiding? Tuurlijk niet! Eerst moet alles op Belgisch niveau gesplitst worden (wat volop aan de gang is, de volgende staatshervorming is op komst), en zo zal Vlaanderen stilaan onafhankelijk worden. Of dat nu nog in een Belgische confederatie is, kan mij persoonlijk weinig schelen. Of Vlaanderen nu nog 5, 10 of 100 jaar deel van Belgie blijft, ik zal mij toch nooit als Belg profileren. Ik ben en blijf Vlaming. |
Citaat:
|
We zijn al zoveel Vlaamsche deadlines gepasseerd dat ik al het vertrouwen in het Vlaams-nationalisme verloren heb... :twisted:
|
Citaat:
Problemen misbruiken om daartoe te komen. Denken alleen maar aan splitsen.. even een prik in uw droomballon.. je bent een belg. |
Even de vraag herformuleren dan:
Wanneer denkt Yann dat België weer unitair wordt? Wanneer denkt hij dat de individuele tweetaligheid zal bereikt zijn? En ik wil graag een [size=7]JAARTAL[/size]. |
Citaat:
Wanneer wordt Vlaanderen onafhankelijk???[/b] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be