Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   BUB op de rand van de DOORBRAAK! Ook dag allemaal weet het! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42224)

Patriot! 11 oktober 2005 14:38

BUB op de rand van de DOORBRAAK! Ook dag allemaal weet het!

Vandaag een drie pagina's lang interview met BUB-voorzitter Hans Van de Cauter, Ludo Dierickx (BPlus) en Rosalie de Mérode (Pro Belgica). Een schitterend en overtuigend artikel dat heel wat mensen eindelijk zal doen inzien dat de BUB dé toekomst voor ons Volk is!

Aan één ding twijfel ik allang niet meer: BUB zit niet aan haar plafond, en bij een van de volgende verkiezingen zou de heersende klasse wel eens raar kunnen opkijken als er plots weer Belgen in hun geliefde, overbodige parlementen zitten...

[size=7]BELGIË UNITAIR![/size]

De Garde 11 oktober 2005 14:39

Toch niet omdat ze uiteindelijk nog drie man gevonden hebben die België wil behouden?

En in 'Dag Allemaal', ... mocht het nu nog 'Kerk en Leven' zijn, d�*n!

Knuppel 11 oktober 2005 14:43

'Dag allemaal', is dat het blad waar Stevaert en Anciaux elkaar een aantal jaartjes geleden publiekelijk het hof in maakten?

Sindsdien is de SP-A inderdaad dé Redder des Vaderlands geworden...

Niettemin zal ik dit inkaderen, hoor Patriotje.

Met welke verkiezingen denkt de bub ook weer door te breken?

Patrice 11 oktober 2005 14:59

Stel nu dat er toch ooit verkozenen van de BUB zullen zetelen, dan is het voor hun toch maar te hopen dat die bekwamer zijn dan dat hun zootje dat hier op het forum zit. Anders zal het snel terug gedaan zijn.

BTW: De MDP van Abou Chachacha kreeg ook interviews in Dag Allemaal en P-Magazine, maar die stellen ook nog altijd niets voor.

Bobke 11 oktober 2005 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Vandaag een drie pagina's lang interview met BUB-voorzitter Hans Van de Cauter, Ludo Dierickx (BPlus) en Rosalie de Mérode (Pro Belgica). Een schitterend en overtuigend artikel dat heel wat mensen eindelijk zal doen inzien dat de BUB dé toekomst voor ons Volk is!

Aan één ding twijfel ik allang niet meer: BUB zit niet aan haar plafond, en bij een van de volgende verkiezingen zou de heersende klasse wel eens raar kunnen opkijken als er plots weer Belgen in hun geliefde, overbodige parlementen zitten...

[size=7]BELGIË UNITAIR![/size]

Nu weet ik hoe het komt dat iedereen die ik ontmoet de mond vol heeft over de BUB. :-o

Knuppel 11 oktober 2005 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Nu weet ik hoe het komt dat iedereen die ik ontmoet de mond vol heeft over de BUB. :-o

Dag Allemaal besteedde er drie bladzijden aan.

(Aan Stevaert en Anciaux zelfs het dubbele.)

Herr Flick 11 oktober 2005 15:06

Ik zou beschaamd zijn met een artikel over mij in de "Dag Allemaal", maar ja ik ben dan ook nie zo mediageil natuurlijk.

Patje48 11 oktober 2005 15:07

Kwestie van nog eens te kunnen lachen : kan iemand het bewuste artikel hier even posten ? Ik ben niet echt van zin om er centen aan uit te geven.

Knuppel 11 oktober 2005 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patje48
Kwestie van nog eens te kunnen lachen : kan iemand het bewuste artikel hier even posten ? Ik ben niet echt van zin om er centen aan uit te geven.

Ik denk dat je op de wekstek van de bub een getrouwe copy kunt vinden van wat er in de 'Dag Allemaal' verscheen.

Corcovado 11 oktober 2005 15:35

Drie bladzijden in zo'n roddelblaadje? Dat zegt me genoeg over het niveau van het B.U.B. Ik zou me diep schamen !

Orion 11 oktober 2005 15:39

Ik vond het artikel over extreem-rechts in de Humo toch beter dan :p

Bobke 11 oktober 2005 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Corcovado
Drie bladzijden in zo'n roddelblaadje? Dat zegt me genoeg over het niveau van het B.U.B. Ik zou me diep schamen !

Een bladzijde met de foto van de opperbubbel en twee met de tricolore met de koninklijke familie als inzet.

CHW 11 oktober 2005 16:07

Dat BUB zelfs wil verschijnen in een publicatie die al eerder VB en NVA aan het woord liet... Nu ja, geef hen maar een forum want de beste anti-BUB-reclame maken ze nog altijd zelf.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHW on 11-10-2005 at 17:11
Reason:
--------------------------------

Dat BUB zelfs wil verschijnen in een publicatie die al eerder VB en NVA aan het woord liet... Nu ja, geef hen maar een forum want de beste anti-BUB-reclame maken ze nog altijd zelf.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Dat BUB zelfs wil verschijnen in een publicatie die al eerder VB en NVA aan het woord liet...[/size]
[/edit]

garfield 11 oktober 2005 17:51

dan zal uw voorzitter toch uit een ander vatje moeten tappen dan met de verkiezingen van 2004
Daar haalde Hans 120 stemmen op de lijst voor de BHR

http://verkiezingen2004.belgium.be/n...6109_p442.html

Patriot! 11 oktober 2005 17:58

Inderdaad, sinds die verkiezingen is er heel wat gebeurd. Niemand zal ontkennen dat de BUB meer en meer in de aandacht komt van het publiek, en stilaan ziet de media dat ook in.

Confucius 11 oktober 2005 18:00

Eddy Wally heeft ook succes bij sommigen.

Miguelito 11 oktober 2005 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Inderdaad, sinds die verkiezingen is er heel wat gebeurd. Niemand zal ontkennen dat de BUB meer en meer in de aandacht komt van het publiek, en stilaan ziet de media dat ook in.

Wat is er dan gebeurd sinds de verkiezingen?
Wilmots?
Waar ligt Archimedes?
De regen van belangeloze klachten?

...

"Het zijn maar retorische vragen"

Chrisis 11 oktober 2005 18:23

België mag voor mij best één landje blijven, het is zo maar al een zakdoek groot... Maar om van samenblijven of splitsen van die zakdoek een echt item te maken lijkt mij absoluut niet prioritair
Economisch vernieuwende maatregelen daarentegen zijn stukken belangrijker in onze geglobaliseerde economie,... of het nu een waal, vlaming of een brusselaar is maak niet uit, als er maar werk is voor iedereen, en als maar iedereen die kan werken dat ook maar doet.
Als we nu eens zouden strijden om van het huidige "l'Union fait la farce" een beetje meer eendracht maakt macht te maken, met behoud van onze eigen culturele bevoegdheden, en ons ondeelbaar Brussel als hoofdstad?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Chrisis on 11-10-2005 at 19:23
Reason:

België mag voor mij best één landje blijven, het is zo maar al een zakdoek groot... Maar om van samenblijven of splitsen van die zakdoek een echt item te maken lijkt mij absoluut niet prioritair
Economisch vernieuwende maatregelen daarentegen zijn stukken belangrijker in onze geglobaliseerde economie,... of het nu een waal, vlaming of een brusselaar is maak niet uit, als er maar werk is voor iedereen, en als maar iedereen die kan werken dat ook maar doet.
Als we nu eens zouden strijden om van het huidige "l'Union fait la farce" een beetje meer eendracht maakt macht te maken, met behoud van onze eigen culturele bevoegdheden, en ons ondeelbaar Brussel als hoofdstad?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Economisch vernieuwende maatregelen daarentegen zijn stukken belangrijker in onze geglobaliseerde economie,... of het nu een waal, vlaming of een Brusselaar is maak niet uit, als er maar werk is voor iedereen, en als maar iedereen die kan werken dat ook maar doet.
Als we nu eens zouden strijden om van het huidige "l'Union fait la farce" een beetje meer eendracht maakt macht te maken, met behoud van onze eigen culturele bevoegdheden, en ons ondeelbaar Brussel als hoofdstad?[/size]
[/edit]

Miguelito 11 oktober 2005 18:31

Citaat:

[size=1]België mag voor mij best één landje blijven, het is zo maar al een zakdoek groot... Maar om van samenblijven of splitsen van die zakdoek een echt item te maken lijkt mij absoluut niet prioritair
Wat heeft de oppervlakte met een land nu te doen met de leefbaarheid van een land???
Al geruime tijd kijkt men naar het bevolkingsaantal.
Dan zou belgique zelf geen recht op bestaan hebben, het zit gekneld tussen grote landen

en waar blijft dat artikel nu, ik zou dat wel eens willen lezen.

un saludo

Chrisis 11 oktober 2005 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito
Wat heeft de oppervlakte met een land nu te doen met de leefbaarheid van een land???
Al geruime tijd kijkt men naar het bevolkingsaantal.
Dan zou belgique zelf geen recht op bestaan hebben, het zit gekneld tussen grote landen

en waar blijft dat artikel nu, ik zou dat wel eens willen lezen.

un saludo

Welk artikel? Heeft u het tegen mij? Of slaat u gewoon twee forumgebruikers en hun opmerkingen dooreen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be