Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   LSP ... we zullen ze opsporen en isoleren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4229)

Klaas 1 juli 2003 14:34

We hebben vermoedens dat er ook op de VUB enkel 'low-profile' leden van het NSV rondlopen. We zullen ze opsporen, hun politiek 'engagement' bij hun medestudenten en het personeel bekend maken, en hen isoleren indien ze zich openlijk als NSV'er durven profileren.

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Geert, Jörgen heeft bovenstaande hier eerder bij een ander onderwerp geplaats. Je vond het toen nodig er niet op in te gaan, omdat het niets met het onderwerp te maken had. (Volgens u toch). Daarom plaats ik het hier nogmaals, als een onderwerp op zich! Wat vind je van bovenstaande, Geert? Studenten opsporen, isoleren en aan hun medestudenten en leerkrachten vertellen bij welke vereniging ze zijn.

GC 1 juli 2003 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
We hebben vermoedens dat er ook op de VUB enkel 'low-profile' leden van het NSV rondlopen. We zullen ze opsporen, hun politiek 'engagement' bij hun medestudenten en het personeel bekend maken, en hen isoleren indien ze zich openlijk als NSV'er durven profileren.

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Geert, Jörgen heeft bovenstaande hier eerder bij een ander onderwerp geplaats. Je vond het toen nodig er niet op in te gaan, omdat het niets met het onderwerp te maken had. (Volgens u toch). Daarom plaats ik het hier nogmaals, als een onderwerp op zich! Wat vind je van bovenstaande, Geert? Studenten opsporen, isoleren en aan hun medestudenten en leerkrachten vertellen bij welke vereniging ze zijn.

Ahem, wat ben jij op dit forum eigenlijk aan het doen?

Klaas 1 juli 2003 14:40

Geert, je wou niet antwoorden toen een ander bovenstaande geplaatst had. Dit omdat het volgens jou niet bij dat onderwerp hoorde. Wel het is nu een onderwerp op zich. Waarom antwoord je dan nog niet?

Kempen 1 juli 2003 14:40

Hij is gewoon aan het bewijzen dat je wel je mond vol hebt met grote woorden over het Vlaams Blok maar zelf de methodes toepast en goedkeurt als ze maar door links gedaan worden.

Hij is gewoon bezit met het bewijzen dat je alleen maar selectief verontwaardigt kunt zijn.

Hij is gewoon aan het bewijzen dat luister naar mijn woorden maar zie niet naar mijn daden ook op U en uw medestanders van toepassing zijn.

TomB 1 juli 2003 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Hij is gewoon aan het bewijzen dat je wel je mond vol hebt met grote woorden over het Vlaams Blok maar zelf de methodes toepast en goedkeurt als ze maar door links gedaan worden.

Hij is gewoon bezit met het bewijzen dat je alleen maar selectief verontwaardigt kunt zijn.

Hij is gewoon aan het bewijzen dat luister naar mijn woorden maar zie niet naar mijn daden ook op U en uw medestanders van toepassing zijn.

Toch mooi he, die strijd tussen extreem rechts en extreem links. Pot en ketel.

solidarnosc 1 juli 2003 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kempen

Toch mooi he, die strijd tussen extreem rechts en extreem links. Pot en ketel.

Zegt iemand met een neoconservatief bannertje onder zijn teksten.

Klaas 1 juli 2003 14:47

Solidarnosc, wat vind jij van onderstaande? Of moet je Geert blindelings volgen?

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Klaas 1 juli 2003 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Geert, komt daar weer maar eens je ondemocratisch trekje naar boven.

jan hyoens 1 juli 2003 14:52

We kennen de linkse methodes om iemand te doen zwijgen! 8O

GC 1 juli 2003 14:52

Het enige dat in dat geciteerde stukje staat is de conclusie van een artikel waarin uitgelegd wordt dat extreem-rechts geïsoleerd staat aan de VUB. Hun ideeën slaan er niet aan. En dat willen we zo houden. Het bekend maken van iemands politieke opinie en die ontmaskeren is m.i. geen misdrijf.

GC 1 juli 2003 14:56

Citaat:

Citaat:

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Ik wil er enkel maar op wijzen dat wellicht de helft van de berichten van Klaas op dit forum gericht zijn tegen LSP en dan nog in het bijzonder tegen mij. Merkt die zijn eigen inconsequentie dan niet op?

Klaas 1 juli 2003 14:59

Ik vind het schandalig dat jullie in een persbericht studenten trachtte schrik aan te jagen door hen te zeggen dat ze zullen opgespoord en geïsoleerd worden, indien ze voor de NSV kiezen.

En jullie gaan nog verder. Je zal het aan de medestudent en de leerkracht bekent maken. Aan de verantwoordelijken van de NSV, hou dit persbericht goed bij. Mocht er ooit een incident komen, hebben jullie een goed document in handen!

Het bekend maken van iemands politieke opinie en die ontmaskeren is m.i. geen misdrijf.

Het opsporen echter wel!

Kempen 1 juli 2003 15:00

Tomb uw wereld is ook een simpele he. Extreem links en extreem rechts.

Klaas 1 juli 2003 15:01

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Ik wil er enkel maar op wijzen dat wellicht de helft van de berichten van Klaas op dit forum gericht zijn tegen LSP en dan nog in het bijzonder tegen mij. Merkt die zijn eigen inconsequentie dan niet op?

Geert, toch raar dat ik dezelfde vraag iets later aan een partijgenoot van je vraag! Hoeveel procent van jouw berichten zijn hier tegen het Vlaams Blok gericht?

Kempen 1 juli 2003 15:01

En Solidarnosc ik zie dat mijn onderschrift U stoort.

Maar dat stoort mij niet. :D

Klaas 1 juli 2003 15:29

Geert, toch raar dat ik dezelfde vraag iets later aan een partijgenoot van je vraag! Hoeveel procent van jouw berichten zijn hier tegen het Vlaams Blok gericht?

En wat is jouw reactie, me snel even op een ander onderwerp persoonlijk aanvallen.

GC 1 juli 2003 15:31

Citaat:

En wat is jouw reactie, me snel even op een ander onderwerp persoonlijk aanvallen.

"Klaas", ik zal je nog één goede raad geven: grow up.

Klaas 1 juli 2003 15:35

Geert, ik wil het zeker niet persoonlijk spelen, maar wie is hier het kleine tengere mannetje? Ik vrees voor jou dat we nu naar jouw richting zien.

Wacht ik zal je spel meespelen, al weet ik niet wat de bedoeling er van is, maar ik zal vanaf nu ook "Geert" schrijven. Voila, ik heb er nog een schep bovenop gedaan, ik zal het in het vet zetten!

Klaas 1 juli 2003 15:37

Citaat:

Solidarnosc, wat vind jij van onderstaande? Of moet je Geert blindelings volgen?

Voor ALS/LSP VUB,
Stef Saliën

Sorry Solidarnosc, maar anders is "Geert" in zijn gat gebeten en denkt hij dat ik hem persoonlijk aanval! Daarom nogmaals mijn vraag!

athena 1 juli 2003 15:59

Citaat:

Het enige dat in dat geciteerde stukje staat is de conclusie van een artikel waarin uitgelegd wordt dat extreem-rechts geïsoleerd staat aan de VUB. Hun ideeën slaan er niet aan. En dat willen we zo houden. Het bekend maken van iemands politieke opinie en die ontmaskeren is m.i. geen misdrijf.

dixit iemand die zelf klacht heeft neergelegd bij de commissie voor de bescherming van de private levenssfeer omdat zijn politieke activiteiten zouden (coolov heeft natuurlijk geen enkel bewijs) opgevolgd worden door het Vlaams Blok. Coolov, je geeft echt een nieuwe dimensie aan het begrip hypocrisie. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be