Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Fantastisch Nieuws : Aparte 'Blokwatch'-rubriek in Deng (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4232)

Wanne 1 juli 2003 16:14

Ik sla hier net de nieuwe 'Deng' open en wat zie ik ? Men heeft er gewoon een aparte rubriek in voorzien, die luistert naar de naam 'Blokwatch'. Als u dus wil weten wat het Vlaams Blok mispeuterd heeft, en wat ze nog zullen mispeuteren, dan volstaat het wel even om 'Deng' maandelijks te kopen en dat blaadje aan de nog niet overtuigde collega's of familieleden voor te schotelen... Schitterend toch !?

athena 1 juli 2003 16:20

Deng? Partijblad van de PVDA in een nieuw kleedje? En de maand daarop moeten ze 10 bladzijden reserveren voor de rechten van antwoord van het Vlaams Blok zeker, hoop dat ze al een spaarrekening hebben geopend voor de schadevergoedingen die ze zullen mogen uitbetalen. :lol: :lol:

Wanne 1 juli 2003 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door athena
Deng? Partijblad van de PVDA in een nieuw kleedje? En de maand daarop moeten ze 10 bladzijden reserveren voor de rechten van antwoord van het Vlaams Blok zeker, hoop dat ze al een spaarrekening hebben geopend voor de schadevergoedingen die ze zullen mogen uitbetalen. :lol: :lol:

Heeft Marc Spruyt, dat is de reporter, ooit voor zijn boeken 'Grove Borstels' en 'Wat Het Vlaams Blok Verzwijgt' schadevergoedingen moeten betalen ? Ik dacht het niet he !? :lol:

Jörgen Noens 1 juli 2003 16:24

Deng,

Het blad medeopgericht door de voorzitter van Vivant! En wie komt voor in de eerste editie "Blokwatch"?

Jörgen Noens

athena 1 juli 2003 16:25

Hugo Geysels en Peter Vandermeersch van de standaard in ieder geval wel al. :lol:

Wanne 1 juli 2003 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Deng,

Het blad medeopgericht door de voorzitter van Vivant! En komt mijn naam al in de eerste editie "Blokwatch" voor? Want volgens Geert, Bart, Benjamin en andere LSP-adepten ben ik toch zo'n gevaarlijk persoon.

Jörgen Noens

Voor zover ik gelezen heb, hebben ze het vooral over feiten...

Wanne 1 juli 2003 16:27

Wat jullie ook zeggen, ik weet 1 ding : dit blaadje zal rondgaan onder de collega's hier en onder mijn familieleden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid. En daar kunnen jullie totaal niets aan veranderen...

athena 1 juli 2003 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:

Deng,

Het blad medeopgericht door de voorzitter van Vivant! En komt mijn naam al in de eerste editie "Blokwatch" voor? Want volgens Geert, Bart, Benjamin en andere LSP-adepten ben ik toch zo'n gevaarlijk persoon.

Jörgen Noens

Voor zover ik gelezen heb, hebben ze het vooral over feiten...

Voor zo ver ik gelezen heb? de vraag is natuurlijk: kan je wel lezen. :lol:

athena 1 juli 2003 16:28

Citaat:

Wat jullie ook zeggen, ik weet 1 ding : dit blaadje zal rondgaan onder de collega's hier en onder mijn familieleden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid. En daar kunnen jullie totaal niets aan veranderen...

mijn verantwoordelijkheid? :lol: :lol: :lol: :lol:

Jörgen Noens 1 juli 2003 16:31

Indoctrinatie :oops: :oops: :oops:

Wanne 1 juli 2003 16:32

Citaat:

mijn verantwoordelijkheid? :lol: :lol: :lol: :lol:

Lach maar... En hou vooral in gedachten dat ik nog veel harder heb gelachen toen ik het boekje daarnet open deed en zag dat de schrijver van twee boeken over het Vlaams Blok nu z'n eigen rubriek heeft... Wist je trouwens dat de posters van Deng, die nu op straat hangen, vorige maand zelfs de populariteit van de H&M-posters heeft overtroffen ? Zo slecht doen ze het precies toch niet he...

Wanne 1 juli 2003 16:33

Citaat:

Gewoon laten lezen aan uw collega's is nog GEEN indoctrinatie hoor... Ik laat hen de vrijheid om het te lezen. Ik verplicht hen tot niets. Ik sta daar zeker niet met 1 of ander wapen te zwaaien...

Klaas 1 juli 2003 16:35

Wanne, oef je bent iets minder gewelddadig dan Geert en zijn LSP-adepten :lol: :lol: :lol:

athena 1 juli 2003 16:36

Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen. :lol:

Wanne 1 juli 2003 16:37

Citaat:

Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen. :lol:

Rook hij naar cannabis ?

athena 1 juli 2003 16:37

Citaat:

Citaat:

Gewoon laten lezen aan uw collega's is nog GEEN indoctrinatie hoor... Ik laat hen de vrijheid om het te lezen. Ik verplicht hen tot niets. Ik sta daar zeker niet met 1 of ander wapen te zwaaien...

Heeft geen wapen nodig, knijpt ze gewoon de keel toe tot dat ze toegeven. :lol:

athena 1 juli 2003 16:38

Citaat:

Citaat:

Rook hij naar cannabis ?

????

kris 1 juli 2003 16:39

Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen.

Ik was daar voor jou zeker achtergelopen!

Kris

Klaas 1 juli 2003 16:40

Wanne, Vraag eens dat ze daarover iets in Deng schrijven!

athena 1 juli 2003 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kris
Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen.

Ik was daar voor jou zeker achtergelopen!

Kris

Bedankt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be