![]() |
Ik sla hier net de nieuwe 'Deng' open en wat zie ik ? Men heeft er gewoon een aparte rubriek in voorzien, die luistert naar de naam 'Blokwatch'. Als u dus wil weten wat het Vlaams Blok mispeuterd heeft, en wat ze nog zullen mispeuteren, dan volstaat het wel even om 'Deng' maandelijks te kopen en dat blaadje aan de nog niet overtuigde collega's of familieleden voor te schotelen... Schitterend toch !?
|
Deng? Partijblad van de PVDA in een nieuw kleedje? En de maand daarop moeten ze 10 bladzijden reserveren voor de rechten van antwoord van het Vlaams Blok zeker, hoop dat ze al een spaarrekening hebben geopend voor de schadevergoedingen die ze zullen mogen uitbetalen. :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Deng,
Het blad medeopgericht door de voorzitter van Vivant! En wie komt voor in de eerste editie "Blokwatch"? Jörgen Noens |
Hugo Geysels en Peter Vandermeersch van de standaard in ieder geval wel al. :lol:
|
Citaat:
|
Wat jullie ook zeggen, ik weet 1 ding : dit blaadje zal rondgaan onder de collega's hier en onder mijn familieleden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid. En daar kunnen jullie totaal niets aan veranderen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat jullie ook zeggen, ik weet 1 ding : dit blaadje zal rondgaan onder de collega's hier en onder mijn familieleden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid. En daar kunnen jullie totaal niets aan veranderen...
Indoctrinatie :oops: :oops: :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanne, oef je bent iets minder gewelddadig dan Geert en zijn LSP-adepten :lol: :lol: :lol:
|
Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn handtas is twee weken geleden gestolen door marrokanen in Gent, spijtig dat je toen niet in de buurt was kon je ook eens je 'verantwoordelijkheid' opnemen in de misdaadpreventie door er achter aan te lopen.
Ik was daar voor jou zeker achtergelopen! Kris |
Wanne, Vraag eens dat ze daarover iets in Deng schrijven!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be