Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   stokslagen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42452)

PieterP 14 oktober 2005 16:49

stokslagen

[size=2]Zes lesbische tieners veroordeeld tot afranseling (14/10 05:05)
ABUJA 14/10 (BELG/AG) = Een plaatselijk disciplinair comité beval donderdag de afranseling van zes tienermeisjes wegens niet nader omschreven seksueel contact met leden van hetzelfde geslacht dat bestempeld werd als een "verschrikkelijke daad". Een lokale waakzaamheidsgroep in Twon-Brass in Nigeria diende klacht in tegen de meisjes bij een speciaal plaatselijk actiecomité. Donderdag werden de meisjes schuldig verklaard. De meisjes, tussen 12 en 17 jaar oud, werden veroordeeld tot 90 stokslagen voor hun "beschamende en verschrikkelijke daad". De waakzaamheidsgroep zei dat een van de veroordeelden de misdaad bekende ad verklaarde dat een vriendin haar had ingewijd in de lesbische liefde. Die vriendin is nog steeds op vrije voeten. (GOJ) (Belga)
[/size]
en we zullen doorgaan...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by PieterP on 14-10-2005 at 17:50
Reason:
--------------------------------

ABUJA 14/10 (BELG/AG) = Een plaatselijk disciplinair comité beval donderdag de afranseling van zes tienermeisjes wegens niet nader omschreven seksueel contact met leden van hetzelfde geslacht dat bestempeld werd als een "verschrikkelijke daad". Een lokale waakzaamheidsgroep in Twon-Brass in Nigeria diende klacht in tegen de meisjes bij een speciaal plaatselijk actiecomité. Donderdag werden de meisjes schuldig verklaard. De meisjes, tussen 12 en 17 jaar oud, werden veroordeeld tot 90 stokslagen voor hun "beschamende en verschrikkelijke daad". De waakzaamheidsgroep zei dat een van de veroordeelden de misdaad bekende ad verklaarde dat een vriendin haar had ingewijd in de lesbische liefde. Die vriendin is nog steeds op vrije voeten. (GOJ) (Belga)
[/size]
en we zullen doorgaan...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[size=1]Zes lesbische tieners veroordeeld tot afranseling[/size] [size=1] (14/10 05:05)[/size] [size=1] [/size] [size=1]ABUJA 14/10 (BELG/AG) = Een plaatselijk disciplinair comité beval donderdag de afranseling van zes tienermeisjes wegens niet nader omschreven seksueel contact met leden van hetzelfde geslacht dat bestempeld werd als een "verschrikkelijke daad". Een lokale waakzaamheidsgroep in Twon-Brass in Nigeria diende klacht in tegen de meisjes bij een speciaal plaatselijk actiecomité. Donderdag werden de meisjes schuldig verklaard. De meisjes, tussen 12 en 17 jaar oud, werden veroordeeld tot 90 stokslagen voor hun "beschamende en verschrikkelijke daad". De waakzaamheidsgroep zei dat een van de veroordeelden de misdaad bekende ad verklaarde dat een vriendin haar had ingewijd in de lesbische liefde. Die vriendin is nog steeds op vrije voeten. (GOJ) (Belga)[/size]

en we zullen doorgaan[/size]
[/edit]

JOHN_ZONDER_VREES 14 oktober 2005 17:18

de oorzaak van het "er in luizen" van deze meisje zal hoogstwaarschijnlijk
zijn oorsprong vinden in de weigering voor sex en/of trouwen met bepaalde personen !
het verwondert mij dat de meisjes reeds zo oud zijn (tussen 12 en 17 jaar)
want sommige van die pipos trouwen al met meisjes vanaf 6-7 jaar ouderdom .

in elk geval is het dus zo dat verklaringen onder druk gegeven worden en het hun woord (van de meisjes) is tegenover dat van verschillende geslepen
pippos die daar de plaatselijke plak zwaaien (dorpsoudsten,militairen,religieuze politie,enz.).

phoebe 15 oktober 2005 00:04

En nog beweren dat de Islam een vrouw vriendelijke godsdienst is...

Jaani_Dushman 15 oktober 2005 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
En nog beweren dat de Islam een vrouw vriendelijke godsdienst is...

Aartsconservatieven die de religie misbruiken, bestaat in elke godsdient. Bij de islam noemen we die "ultraconservatieve moslim-fundamentalisten", bij ons noemen we die "Vlaams Belangers".
Of wordt hier het argument van 'het christelijk huwelijk tussen man en vrouw' niet misbruikt om homohuwelijken tegen te houden?

voicelesscharlie 15 oktober 2005 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
Aartsconservatieven die de religie misbruiken, bestaat in elke godsdient. Bij de islam noemen we die "ultraconservatieve moslim-fundamentalisten", bij ons noemen we die "Vlaams Belangers".
Of wordt hier het argument van 'het christelijk huwelijk tussen man en vrouw' niet misbruikt om homohuwelijken tegen te houden?

Aanhangers van de "ultra-conservatieve linkse kerk "zijn niet veel beter.

Fozzie 15 oktober 2005 03:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie

Bestaat er zo'n kerk? Tof, wanneer is de misviering?

Trouwens, links misbruikt God niet om vrouwen of holebi's te onderdrukken, wat de Katholieke Kerk en de Islam wel doen...
Bij mijn weten is God een God van liefde en kwam Jezus op voor de zwaksten en verdrukten van de maatschappij (da hebben ze mij toch wijsgemaakt). Ik vraag we af welke kant hij nu zou kiezen? Die van de verdrukte holebi's en vrouwen, of die van de schriftgeleerden in hun paleisen in Rome?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fozzie on 15-10-2005 at 04:10
Reason:

Citaat:

Trouwens, links misbruikt God niet om vrouwen of holebi's te onderdrukken, wat de Katholieke Kerk en de Islam wel doen...
Bij mijn weten is God een God van liefde en kwam Jezus op voor de zwaksten en verdrukten van de maatschappij (da hebben ze mij toch wijsgemaakt). Ik vraag we af welke kant hij nu zou kiezen? Die van de verdrukte holebi's en vrouwen, of die van de schriftgeleerden in hun paleisen in Rome?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Trouwens, links misbruik God niet om vrouwen of holebi's te onderdrukken, wat de Katholieke Kerk en de Islam wel doen...
Bij mijn weten is God een God van liefde en kwam Jezus op voor de zwaksten en verdrukten van de maatschappij (da hebben ze mij toch wijsgemaakt). Ik vraag we af welke kant hij nu zou kiezen? Die van de verdrukte holebi's en vrouwen, of die van de schriftgeleerden in hun paleisen in Rome?[/size]
[/edit]

Gertj3 15 oktober 2005 08:00

Citaat:

En welke kerk is dat dan als ik vragen mag?

Groot-Links 15 oktober 2005 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie

Bij mijn weten is God een God van liefde en kwam Jezus op voor de zwaksten en verdrukten van de maatschappij (da hebben ze mij toch wijsgemaakt). Ik vraag we af welke kant hij nu zou kiezen? Die van de verdrukte holebi's en vrouwen, of die van de schriftgeleerden in hun paleisen in Rome?

jezus was een joodse nationalistische revolutionair (zoiets als Guderian 8O)

napoleondegrote 15 oktober 2005 09:38

Bij de Nigerianen uit het christelijke Noorden van het land moet je ook niet afkomen met de islam, die hebben daar net zo'n dégoût aan als de fanatiekste VB'er, nie moeilijk als je dergelijke verhalen leest.

Raven 15 oktober 2005 09:47

Citaat:

misbruik van een religie zou zijn een straf uitspreken dat totaal niet gerechtvaardigt kan worden erdoor.

Ik zou Islam misbruiken moest ik zeggen dat Allah ieder mens graag ziet, ook de ongelovigen & ketters.

Islam IS tegen homoseksualiteit, en daar STAAN straffen op. Het niet straffen van bepaalde mensen, ook al is de homoseksuele geaardheid bewezen (door getuigen bijvoorbeeld), is blasfemie. Deze meisjes hebben nog geluk gehad dat de straf niet erger was.

Homoseksuelen worden in verschillende Islamitische landen gedood.

ancapa 15 oktober 2005 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
[/size]
en we zullen doorgaan...

leve de islam en de multikul... jullie (linksen) zijn er toch zo voor... :?

phoebe 15 oktober 2005 19:13

Citaat:

U vergelijkt de islam, met het Vlaams Belang......:rofl:
U behoort waarschijnlijk bij de linkse religie dat vind dat alles maar moet kunnen, en bent in u gat gebeten dat niet iedereen dat dogma gelooft.

Knuppel 15 oktober 2005 20:08

Citaat:

Voila!
Voortaan 90 stokslagen voor elke Belanger die het christelijk huwelijk misbruikt om homohuwelijken tegen te houden!

Breydel 15 oktober 2005 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
[/size]
en we zullen doorgaan...

Pffff wat een gezeik om een paar negerinnen....:roll:

Gertj3 15 oktober 2005 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Pffff wat een gezeik om een paar negerinnen....:roll:

u vindt het dus niet erg wat er gebeurd is?

Raven 16 oktober 2005 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
u vindt het dus niet erg wat er gebeurd is?

Wat denk je eraan te kunnen doen? Keur je de Islamitische uitvoering niet goed ofzo? Vind je dat je je moet moeien in de interna affaires van het Islamitische Sudan? Heb je iets tegen de Islam en haar gebruiken?

En dat voor een SP-A'er...

JusticeLover 16 oktober 2005 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Wat denk je eraan te kunnen doen? Keur je de Islamitische uitvoering niet goed ofzo? Vind je dat je je moet moeien in de interna affaires van het Islamitische Sudan? Heb je iets tegen de Islam en haar gebruiken?

Je bent een nep-moslima ... Nogmaals vraag ik je om je onderschrift te wijzigen.

Ga jij Al-Mahdi en zijn leger steunen? Dat betwijfel ik ...

Jazeker 16 oktober 2005 01:18

Vraagje naar de mods gestuurd om dit naar de rubriek buitenland te verplaatsen. Het slaat op binnenlandse politiek als een tang op een varken.

Gertj3 16 oktober 2005 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven

uitroeien da soort en vooral degene die in de islam geloven en geweld gebruiken!!

Als ik dan andere mensen hoor die ook de koran lezen en die zeggen dat er geen geweld mag gebruikt worden wie moet je dan nog geloven?

driewerf 16 oktober 2005 08:50

Citaat:

Jajaja, Ratzinger is een gedrogeerde rastadragende linkiewinkie, die een jobke gevonden heeft waar hij zijn typisch linkse luiheid in kan botvieren. :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be