![]() |
stokslagen
[size=2]Zes lesbische tieners veroordeeld tot afranseling (14/10 05:05)
ABUJA 14/10 (BELG/AG) = Een plaatselijk disciplinair comité beval donderdag de afranseling van zes tienermeisjes wegens niet nader omschreven seksueel contact met leden van hetzelfde geslacht dat bestempeld werd als een "verschrikkelijke daad". Een lokale waakzaamheidsgroep in Twon-Brass in Nigeria diende klacht in tegen de meisjes bij een speciaal plaatselijk actiecomité. Donderdag werden de meisjes schuldig verklaard. De meisjes, tussen 12 en 17 jaar oud, werden veroordeeld tot 90 stokslagen voor hun "beschamende en verschrikkelijke daad". De waakzaamheidsgroep zei dat een van de veroordeelden de misdaad bekende ad verklaarde dat een vriendin haar had ingewijd in de lesbische liefde. Die vriendin is nog steeds op vrije voeten. (GOJ) (Belga) [/size] en we zullen doorgaan...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
de oorzaak van het "er in luizen" van deze meisje zal hoogstwaarschijnlijk
zijn oorsprong vinden in de weigering voor sex en/of trouwen met bepaalde personen ! het verwondert mij dat de meisjes reeds zo oud zijn (tussen 12 en 17 jaar) want sommige van die pipos trouwen al met meisjes vanaf 6-7 jaar ouderdom . in elk geval is het dus zo dat verklaringen onder druk gegeven worden en het hun woord (van de meisjes) is tegenover dat van verschillende geslepen pippos die daar de plaatselijke plak zwaaien (dorpsoudsten,militairen,religieuze politie,enz.). |
En nog beweren dat de Islam een vrouw vriendelijke godsdienst is...
|
Citaat:
Of wordt hier het argument van 'het christelijk huwelijk tussen man en vrouw' niet misbruikt om homohuwelijken tegen te houden? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, links misbruikt God niet om vrouwen of holebi's te onderdrukken, wat de Katholieke Kerk en de Islam wel doen... Bij mijn weten is God een God van liefde en kwam Jezus op voor de zwaksten en verdrukten van de maatschappij (da hebben ze mij toch wijsgemaakt). Ik vraag we af welke kant hij nu zou kiezen? Die van de verdrukte holebi's en vrouwen, of die van de schriftgeleerden in hun paleisen in Rome?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de Nigerianen uit het christelijke Noorden van het land moet je ook niet afkomen met de islam, die hebben daar net zo'n dégoût aan als de fanatiekste VB'er, nie moeilijk als je dergelijke verhalen leest.
|
Citaat:
Ik zou Islam misbruiken moest ik zeggen dat Allah ieder mens graag ziet, ook de ongelovigen & ketters. Islam IS tegen homoseksualiteit, en daar STAAN straffen op. Het niet straffen van bepaalde mensen, ook al is de homoseksuele geaardheid bewezen (door getuigen bijvoorbeeld), is blasfemie. Deze meisjes hebben nog geluk gehad dat de straf niet erger was. Homoseksuelen worden in verschillende Islamitische landen gedood. |
Citaat:
|
Citaat:
U behoort waarschijnlijk bij de linkse religie dat vind dat alles maar moet kunnen, en bent in u gat gebeten dat niet iedereen dat dogma gelooft. |
Citaat:
Voortaan 90 stokslagen voor elke Belanger die het christelijk huwelijk misbruikt om homohuwelijken tegen te houden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat voor een SP-A'er... |
Citaat:
Ga jij Al-Mahdi en zijn leger steunen? Dat betwijfel ik ... |
Vraagje naar de mods gestuurd om dit naar de rubriek buitenland te verplaatsen. Het slaat op binnenlandse politiek als een tang op een varken.
|
Citaat:
Als ik dan andere mensen hoor die ook de koran lezen en die zeggen dat er geen geweld mag gebruikt worden wie moet je dan nog geloven? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be