Shizie |
14 oktober 2005 23:37 |
1) De Russen willen niet, de meeste beschouwen NATO nog altijd als een vijand. Ik denk dat meer dan 90% van de Russen niet bij de EU zouden willen joinen om verschillende redenen zoals bv : Europese politiek (wordt niet geliefd in Rusland), de meeste Russen zijn erg trots en patriotisch.
2) Enkel de grote steden in Rusland ( Moscou, Sint Petersburg, Tjumen, Jekaterinburg en misschien nog +-10 anderen) hebben zekere welvaard. Industrie is stervende, landbouw is ouderwets... Rusland overleeft en groeit enkel dankzij hoge prijzen van de natuurlijke rijkdommen (Siberie zit vol met aardgas, olie, goud, diamanten etc).
3) Europese Unie is een grap.
4) In het algemeen zijn Russen nogal onbeschaafd. BV mes en vork gebruiken om te eten is eerder een uitzondering dan een regel.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Shizie on 15-10-2005 at 00:39
Reason:
--------------------------------
1) De Russen willen niet, de meeste beschouwen NATO nog altijd als een vijand. Ik denk dat meer dan 90% van de Russen niet bij de EU zouden willen joinen om verschillende redenen zoals bv : Europese politiek (wordt niet geliefd in Rusland), de meeste Russen zijn erg trots en patriotisch.
2) Enkel de grote steden in Rusland ( Moscou, Sint Petersburg, Tjumen, Jekaterinburg en misschien nog +-10 anderen) hebben zekere welvaard. Industrie is stervende, landbouw is ouderwets... Rusland overleeft en groeit enkel dankzij hoge prijzen van de natuurlijke rijkdommen (Siberie zit vol met aardgas, olie, goud, diamanten etc).
3) Europese Unie is een grap.
4) In het algemeen zijn Russen nogal onbeschaafd. BV mes en vork gebruiken om te eten is eerder een uitzondering dan een regel.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
2) Enkel de grote steden in Rusland ( Moscou, Sint Petersburg, Tjumen, Jekaterinburg en misschien nog +-10 anderen) hebben zekere welvaard. Industrie is stervende, landbouw is ouderwets...
3) Europese Unie is een grap.[/size] |
[/edit]
|