![]() |
Saturday night
it's saterday night, party time !?
of toch niet? wat doe jij deze zaterdag avond? den deze trekt sebiet cafeeke in en dan naar een goei fuifken. |
Ik ben net terug van het café. Heb het niet zo op zuipen tot een gat in de nacht. ;)
|
zaterdag=rustdag!
|
ik heb zure oprispingen.
|
Stukske eten, fleske drinken, wat forummen, snorken als een kotvarken.
:):):) |
Ik ga elke dag naar het cafe...
|
Citaat:
lekker chillen, al doe ik dit meer zondag avond :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu naar het zeetje, ons madam wil in Oostende verse mosseltjes gaan eten.
Zij vraag, deze sloef draait ... |
Dit heeft er misschien weinig mee te maken (hoewel, ik zou best wat langer willen pogo'en), maar kan iemand wat tips geven hoe ik het best mijn conditie verbeter?
Aan kracht ontbreekt het mij niet, maar ik merk dat ik na een minuutje touwtjespringen al behoorlijk bekaf ben. Ik zou mijn uithoudingsvermogen wat willen verbeteren. |
Er lopen in Nederland 250000 mensen rond met diabetes zonder het te weten.
Vermoeidheid is een symptoom. http://www.diabetesfonds.nl/ Hier kan je een testje doen. Maar je kan inderdaad ook gewoon een slechte conditie hebben. |
Hmm, ik denk niet dat ik diabetes heb ,ik ben nog vrij jong. Ik denk dat ik gewoon een slechte conditie heb. Mijn polsslag ligt ook vrij hoog als ik bv. eens ga fietsen. Ik denk dat het feit dat ik niet aan sport doe en zoveel mogelijk met de bus ga er veel mee te maken. Ik ben ook helemaal niet zwaarlijvig, heb eigenlijk vrij goede gezondheid, alleen mijn conditie/uithoudingsvermogen laat te wensen over. Enige suggesties om hier serieus aan te werken?
|
Citaat:
wat kan ook nuttig zijn: lopen, zwemmen, en goeikope fitness (pompen en buikspieroef.) Ik denk dat het belangrijk is om wát je doet, op regelmatige basis te doen. |
Citaat:
Je hebt gelijk, ik moet regelmatig trainen. Maar specifiek om mijn uihoudingsvermogen te verbeteren? Zo lang mogelijk met zo'n laag mogelijke polsslsag iets proberen vol te houden? |
Mensen die pogo'en zijn sowieso verloren.
Verder nog een tip: houd er een regelmatige levensstijl op na, drank en vettig voedsel kan met mate (dus één keer per week ofzo) en met een goed bioritme ben je al meer dan halfweg. |
Citaat:
(fitnessen is geen conditietraining) Nog iets waar conditietraining goed voor is. Men hoeft niet te nauw te kijken op eet en drinkgewoonten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Zwemmen is en blijft één van de beste sporten, het ontspant gans je lichaam. Tuurlijk zal je na de eerste keer enorm uitgeput zijn, maar je moet dat langzaam aan opbouwen.
Begin bv. met 10 lengtes en doe er ieder zwembeurt er bv. 3 of 5 bij en ga naar een voor jezelf opgelegd maximum. En het geld eigenlijk voor alle sporten hé; als je dat niet onderhoudt put je dit nog véél meer uit, hoe meer je ermee bezig bent des te meer je lichaam er zal aan gewennen. |
Citaat:
dat is van die ouderlijke en schoolse dressuur waar een gezonde rebelse geest nu eenmaal een afkeer van heeft. luieren, roken, drugs en alcohol, d�*t vinden ze cool en rebels. en terecht, want dat mag niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be