![]() |
Citaat:
Hier gaan we dan. We neme de top 10 posters (mezelf inclusief) en geeft er zijn [size=6]persoonlijk gedacht over.[/size] 1) Jan Van den Berghe. Jan is een mens die heel veel weet of opzoekt op zijn terrein nl. geschiedenis en Nederlands. Bijna onklopbaar op dat terein. De menselijke kant van de zaken is zijn zwakste punt. (hier toch) IS wat te conservatief voor mij om ooit vrienden te kunnen worden. 2) Superstaaf Staaf is een intelligente mens. Hij houdt blijkbaar vooral van stijlfiguren en België. Ik weet niet hoe ik zijn vuil-jeannetschap moet rijmen met hoe hij zich hier voordoet tenzij als uitlaatklep. 3) Knuppel Van Knuppel kan ik weinig zeggen, tenzij dat ze graag in de voetsporen treedt van iemand die haar mening wil verkondigen Heeft een zware Piano-fixatie en heeft daarrond niet-democratische ideëen. Het doel heiligt de middelen in dit verband. 4) Paulus de Boskabouter Deze mens is werkelijk lui. Om geen 200 argumenten te moeten neerschrijven berperkt hij zich tot korte antwoorden of post soms heelder stukken tekst niet. Voor de rest een pestkop die de mensen vragen stelt en ze in vraag stelt. Geeft te snel op. Kan beter, zoals zijn leraren indertijd reeds zeiden. 5) Vlaanderen72 Ongeacht onze meningen verschillen kan ik ze vrij goed hebben. Ik vind ze een van de weinige eerlijke posters en bovendien nog vriendelijk ook. ! Ze is slimmer dan de meesten hier denken. 6) TomB Man die zeer goede kennis heeft van de economie. Zit ergens gewrongen tussen diepblauw en een vleugje rood. Intelligent genoeg om dingen vanop een afstand te gaan bekijken. 7) Alpina Kan ik niet veel over zeggen. Weet soms precies niet waar hij behoort, en zo hoort het ook. 8) thepiano Heeft een Vb-fixatie. Dat is zijn goed recht, maar standpunten over andere onderwerpen komen weinig voor. Soms te enthousiast en bereidt zich daardoor misschien niet genoeg voor. Wil zich precies vrijschijven van zijn verleden. Voor de rest intelligent genoeg om de hele rechtse kant aan zich te binden. 9) Patriot Verweert zich kranig. Soms vergeefs. Zijn zaak is vrij beperkt; België bijeenhouden. Ik vraag me af hoe hij over andere dingen denkt. 10) Tantist Verkoopt zijn ziel aan een partij die ze nog zal doorverkopen. Spijtig voor hem. Snapt geen linkse humor :wink: Zal het wel maken, maar in de politiek?? ZO. Mijn PERSOONLIJKE visie over een paar mensen hier. Ze kunnen de topic dan maar weer eens locken wegens "Geen persoonlijke topics" |
Dit pik ik niet! :evil:
:lol: :lol: |
Vl 72 vriendelijk?! :?
Euh, door reacties zoals van dat 'huppelkutje' en nog enkele anderen, vind ik het niet echt de moeite meer om hier veel te komen... |
Citaat:
:wink: Zij is trouwens de enige die mij via Pm een prettig verlof toegewenst heeft hier. (mijn excuses moest ik iemand vergeten :oops: ) |
Hummm:
De mensen die tot zo ver hier ken zijn over het algemeen wel ok. Hele coole gasten vind ik toch wel Zeno1, Tantist en Hanssie :wink: ... Tja, maar er zijn weer uitzonderingen natuurlijk. Dan moet het vooral gezocht worden in de extreme hoeken van elke richting :P ... Laters |
Citaat:
|
Citaat:
JanVdB- syndroom? Zeg hier komen zo weinig reacties... Ik ben weer veel te mild geweest zeker? :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga van dat van mij een spelletje maken.
Ik heb er vier uitgekozen. Als ge uzelf herkent moet ge uw nummerke posten. De anderen mogen raden over wie in de top 10 het gaat. Wie ben ik persoon #1: Deze man zou een goede woordvoerder zijn voor zijn partij. Humor is aan hem niet besteed, hij postte nog nooit een smilie. Hij is te slim om door zijn partij bij de neus genomen te worden, dus is hij gewoon een slechte mens. De meesten zoals hem worden uiteindelijk vermoord. Wie ben ik persoon #2: Een grappig randfiguur van de maatschappij met een unieke bourgois levensvisie. Van alle forumgebruikers heeft hij waarschijnlijk kwalitatief het beste leven. De meisjes hebben hem graag ... als beste vriend. Wie ben ik persoon #3: Een attention whore zonder eigen mening. Denkt van zichzelf dat hij grappig is, anderen vinden hem eerder ambetant. Hij heeft dit zelf niet door. Zwaar gecomplexeerd gebruikt hij het internet als uitlaatklep. Uiteindelijk schuilt achter deze zogenaamde ludieke persoonlijkheid een verschrompeld egootje. Wie ben ik persoon #4: Een toonbeeld van success, maar het is allemaal ten koste van anderen en resultaat van zijn volledig gebrek aan ethiek. Verwacht meestal veel voor weinig en is dus constant teleurgesteld. Een tragische figuur die waarschijnlijk ooit seriemoordenaar wordt. |
#1:TomB
#2: ?? #3:TomB #4:TomB :?: :idea: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik laat het aan jou over om het uit te zoeken. Mag ik #3 zijn? ik voel me zowaar nog aangesproken ook! :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
[quote="Paulus de Boskabouter"]
Citaat:
|
Hola ik sta in den top tien :!:
|
Citaat:
|
Citaat:
Superstaaf Paulus TomB Gelukkig is er geen vrouw bij. Zo positief is het immers niet. Op Superstaaf na. De anderen worden vermoord, worden zelf seriemoordenaar of hebben een verschrompeld egootje dat ze ergens achter verstoppen. Eigenlijk vind ik zowel het spelletje van Paulus als dat van TomB maar een gevaarlijk forumspelletje. Als het uit de hand loopt blijft er van het forum enkel een hoop schroot over. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be