Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Moeten lesbische pinguins opgehangen worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42640)

oliepiek 20 oktober 2005 18:04

Moeten lesbische pinguins opgehangen worden?

De vlaamse vereniging van lesbiennes heeft een in wetenschappelijke kringen bekende lesbische pinguin geadopteerd, waarmee zij aantoont dat homosexualiteit ook frequent in de niet-menselijke dierenwereld voorkomt.

De vraag is dus simpel: moeten ook alle lesbische pinguins opgehangen worden?

satiper 20 oktober 2005 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
De vlaamse vereniging van lesbiennes heeft een in wetenschappelijke kringen bekende lesbische pinguin geadopteerd, waarmee zij aantoont dat homosexualiteit ook frequent in de niet-menselijke dierenwereld voorkomt.

Het lijkt me beter hen veilig te leren vrijen, met die vogelgriep en zo ...

Fozzie 20 oktober 2005 18:20

Citaat:

Neen, enkel degenen die op vraag 2 "ja" antwoorden mogen voor mijn part opgehangen worden (dan weten ze direct hoe plezant dat is). Degenen die op vraag 1 "ja" antwoorden mogen voor mijn part een jaar Gaia op bezoek krijgen ;)

Lof der Zotheid 21 oktober 2005 12:47

Citaat:

Waar is de strop?! Dan kunt ge al ineens de vogelgriep elimineren! Twee vliegen in één klap!

Lof der Zotheid 21 oktober 2005 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Degenen die op vraag 1 "ja" antwoorden mogen voor mijn part een jaar Gaia op bezoek krijgen ;)

Vindt ge dat nu zelf niet te wreed?

Fozzie 21 oktober 2005 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Vindt ge dat nu zelf niet te wreed?

Voor wie, voor Gaia of voor de bezochte? ;-) En de belangrijkste vraag vergeet je nog: wat vindt de lesbische pinguin daar nu zelf van? :P

Lof der Zotheid 21 oktober 2005 13:06

Citaat:

Voor wie, voor Gaia of voor de bezochte? ;-) En de belangrijkste vraag vergeet je nog: wat vindt de lesbische pinguin daar nu zelf van? :P

Voor alletwee:lol: ! Wat de lesbische pinguin betreft: dat moet ge haar in elk geval vóór de ophanging vragen;-) !

Fozzie 21 oktober 2005 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Voor alletwee:lol: ! Wat de lesbische pinguin betreft: dat moet ge haar in elk geval vóór de ophanging vragen;-) !

Da laatste is niet van toepassing, 60% is tegen de doodstraf voor lesbische pinguins :-P (en aangezien de doodstraf niet meer bestaat in België en het ontbreken van de doodstraf ook een voorwaarde is om EU-lid te worden en blijven, zijn die Antwerpse pinguins nog wel even veilig ;) )

Geertje 21 oktober 2005 13:46

Deze pinguins moeten een vibrator krijgen op kosten van het ziekenfonds !

Fozzie 21 oktober 2005 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Deze pinguins moeten een vibrator krijgen op kosten van het ziekenfonds !

Ik denk niet dat ze daar zo blij mee zouden zijn ;)

Mephisto 21 oktober 2005 15:04

Lesbische pinguïns bestaan niet, lekker pûh!
<of toch tenminste voor mij niet, zolang het tegendeel niet is bewezen>

[edit]
Wacht, ik zie nu pas dat het om een in wetenschappelijke kringen als lesbische pinguïn bekend staande pinguïn gaat. Ik wist echter niet dat wetenschappers orgies hielden met pinguïns?

Fozzie 21 oktober 2005 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Lesbische pinguïns bestaan niet, lekker pûh!
<of toch tenminste voor mij niet, zolang het tegendeel niet is bewezen>

[edit]
Wacht, ik zie nu pas dat het om een in wetenschappelijke kringen als lesbische pinguïn bekend staande pinguïn gaat. Ik wist echter niet dat wetenschappers orgies hielden met pinguïns?

Helaas Mephisto,

wetenschappers hebben vastgesteld dat homoseksualiteit bij de meeste gewervelde diersoorten voor komt. In de Zoo van Antwerpen en ergens in Duitsland zijn al holebi-koppels pinguins waar genomen die samen een nest bouwden en bij elkaar bleven zoals "hetero-pinguin-koppels" ;)

Nibelung 21 oktober 2005 16:40

Citaat:

In de Zoo van Antwerpen en ergens in Duitsland zijn al holebi-koppels pinguins waar genomen die samen een nest bouwden en bij elkaar bleven zoals "hetero-pinguin-koppels" ;)

Allemaal goed en wel, maar wat als die nu ook nog adoptierechten gaan opeisen??

Diether 21 oktober 2005 16:53

hebben die dan geen last van hun darmen?

carlgustaaf 22 oktober 2005 00:29

hetero pride

Citaat:

Niet enkel bij pinguins komt men "homos" tegen.Bij apen, honden,en een heleboel andere dieren ook.Maar dan is het wel meestal omdat er geen beesten van het andere geslacht beschikbaar zijn.Een beetje zoals men wel in de gevangenissen opmerkt.Ziekelijk word het enkel bij de mensen, waar homos met duizenden in hordes over de straat hollen , om te verkondigen dat ge er fier op moet zijn een homo te zijn?!?Fier waarover juist eigenlijk?Stel u voor dat alle "normale" mannen en vrouwen in een stoet over straat liepen, brullend dat ze zo fier zijn dat ze tezamen in bed kruipen en eens lekker gaan neuken?"wij zijn fiere vrouwenneukers! Wij kunnen dat!", en de vrouwen"wij laten ons neuken door onze mannen! Wij zijn daar énorm fier over!Het is buitengewoon!"Zou wel grappig zijn, vraag me af hoe de medias zouden reageren...

carlgustaaf 22 oktober 2005 00:32

grappig

Citaat:

Moeten we écht verbaasd zijn als deze wijven dieren ten voorbeeld nemen?Om u ziek te lachen.

armoede 22 oktober 2005 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Niet enkel bij pinguins komt men "homos" tegen.Bij apen, honden,en een heleboel andere dieren ook.Maar dan is het wel meestal omdat er geen beesten van het andere geslacht beschikbaar zijn.Een beetje zoals men wel in de gevangenissen opmerkt.Ziekelijk word het enkel bij de mensen, waar homos met duizenden in hordes over de straat hollen , om te verkondigen dat ge er fier op moet zijn een homo te zijn?!?Fier waarover juist eigenlijk?Stel u voor dat alle "normale" mannen en vrouwen in een stoet over straat liepen, brullend dat ze zo fier zijn dat ze tezamen in bed kruipen en eens lekker gaan neuken?"wij zijn fiere vrouwenneukers! Wij kunnen dat!", en de vrouwen"wij laten ons neuken door onze mannen! Wij zijn daar énorm fier over!Het is buitengewoon!"Zou wel grappig zijn, vraag me af hoe de medias zouden reageren...

Zou msschn geen slecht idee zijn dat iedereen zijn liefde eens open en bloot op straat zou uitschreeuwen, in plaats van meters ver van elkaar verwijderd te lopen. Net alsof liefde en houden van een schande is.

carlgustaaf 22 oktober 2005 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armoede
Zou msschn geen slecht idee zijn dat iedereen zijn liefde eens open en bloot op straat zou uitschreeuwen, in plaats van meters ver van elkaar verwijderd te lopen. Net alsof liefde en houden van een schande is.

De mensheid plant zich sedert miljoenen jaren voort volgens het schema man-vrouw.Ik zie niet in waarover ge fier moet zijn als ge van deze gang van zaken afwijkt? en evenmin als ge het op de "goede oude wijze " doet?De stomste idioot is in staat kinderen te verwekken en te vrijen.Kijk maar eens naar bepaalde overbevolkte landen.

Karma 22 oktober 2005 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armoede

Armoede, artikel na artikel stijgt ge in mijn achting.

armoede 22 oktober 2005 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
De mensheid plant zich sedert miljoenen jaren voort volgens het schema man-vrouw.Ik zie niet in waarover ge fier moet zijn als ge van deze gang van zaken afwijkt? en evenmin als ge het op de "goede oude wijze " doet?De stomste idioot is in staat kinderen te verwekken en te vrijen.Kijk maar eens naar bepaalde overbevolkte landen.

Met de hedendaagse voorbehoedsmiddelen is het perfect mogelijk om van de liefde te genieten zonder de stomste idioot uit te hangen. Liefde zou wat meer in het straatbeeld moeten getoond worden. Er gewoon voor uitkomen en de liefde van de daken schreeuwen, het zou ons straatbeeld verbeteren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be