![]() |
zaterdagavond
awel?
moeten we nu niet iets leuks gaan doen? iets sociaals? op café gaan of naar de discotheek, commerciële fun beleven zodat we beseffen waarom we heel de week werken? |
Citaat:
|
![]() |
veel te veel kutweer om naar buiten te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[SIZE=7]Studenten zijn parasieten ![/SIZE]
[SIZE=7][/SIZE] [SIZE=7]Wij willen Polen om voor ons te werken aan een hongerloon, laat de afgestudeerde Vlaamsche universitairen in de McDonnalds werken, dat is het enige waar ze goed voor zijn, het vet en de slechte conditie hebben ze toch al, die leeghoofdige nitwits met slurftige visies op hun kutleven in spe.[/SIZE] |
:-(
|
Citaat:
Bashen lijkt mij leuk. |
Citaat:
:D Edit: ik bedoel jeweetwel: niet te veel (denk ik). :? (Dit kwam er na /\|cazar's reactie.) |
Citaat:
|
Ik heb 'mijn vet' nog nooit laten meten.
Maar ik heb ook nog nooit iemand 'ns goed van mijn vet gegeven dus ik denk dat 't wel zoiets is. |
Citaat:
Hoe gaat dat dan in zijn werk ? je vet geven ? Extreem bizar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cry: Ik wou grappig zijn (en een parodie maken op de uitdrukking 'Iemand eens goed van zijn vet geven). Vet geven gaat tegenwoordig geloof ik, of toch in de toekomst waarschijnlijk. Mensen die teveel vetcellen hebben kunnen die dus aan iemand anders geven zodat die persoon er ja eh ... het kan laten steken waar hij het graag wil. En dat kan ook gebruikt worden bij het opvullen van wondes enzo. Vind ik wel een positieve ontwikkeling. Zeker beter dan die siliconenzooi bedoel ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be