![]() |
Rassenrellen in Engeland !!!
Goed nieuws, in de Engelse stad Birmingham zijn opnieuw rassenrellen uitgebroken tussen Caraibische negers en Zuid Aziaten.
Eén neger kwam om het leven na een steekpartij, een politieagent kreeg een kogel in het been, verschillende mensen werden neergestoken...enfin ambiance a volonté !!! De incidenten begonnen op een buurtvergadering na de verkrachting van een 14 jarig neger-vrouwtje (waarschijnlijk een illegale geldzoekster). Multicul op z'n best !!!:twisted: bron; http://www.nieuws.nl/19233 |
Laat dat gespuis elkaar maar uitroeien.
RaHoWa! |
Citaat:
|
:roll:
Prussian Blue :lol: |
8)
|
Als er nazi's meevechten, worden die dan ook uitgeroeid? Of winnen die automatisch?
|
Citaat:
|
De multicriminele samenleving in z'n terminale fase...
|
Citaat:
|
Aziatische en afrikaanse nazi's ... tja als je vocabulaire beperkt is ...
Blijkbaar géén betere argumenten om de multicriminele ontsporing te verbloemen. |
Ik ben tegen elke vorm van geweld. MAAR Ik zou echt dolgraag paar nazi's kapot willen slaan, of hun organen eruit halen, ...
Laten we afspreken; na het offerfeest. Tegen dan heb ik tenminste wat geoefend. Jullie hebben geen lef, lees de geschiedenis van België. Eeuwenlang bezet geweest .. Ik zie bijna elke dag vlamingen die gepest,geplaagd,.. worden door getinte kerels. Ik kan soms paar tegenhouden, spijtig genoeg kan ik niet elke vlaming redden :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
n weg en worden gesteamd en gepest vooral door marokkanen en n-afrikanen. Nu ja ik heb ooit( met andere jongeren) een vuist gemaakt tegen die allochtonen die denken iedereen te moeten terroriseren( nadat ze een van men vrienden hadden beroofd) . In ronse is het dan ook tot rellen gekomen . Maar hoe je het ook draait of keert je zal steeds in de minderheid zijn. Al is het soms genoeg om met 10 belgen tegen 20 allochtonen te staan om de maroefaenen op de vlucht te doen slaan. Ik heb zelfs al ooit in Boom 5 potige vlaamse kickboksers een hele bende van dat gespuis zien aanpakken. Het zielige is uiteraard dat die turken en maroefeanen nogeens niet met de vuisten durven vechten en steeds wapens (vooral messen ) moeten meebrengen. Wat het uiteraard ook gevarlijker maakt. Nu die tijd ligt wel al een tijdje achter mij , maar als je school loopt in bezette gebieden dan moet je haar op je tanden hebben. |
Citaat:
Geen wonder dat de 'inlanders' zich daar allang niet meer veilig 'voelen'. Dat krijg je nu eenmaal als de 'buitenlanders' hele gemeentes beginnen in te palmen. Niet dan? En het 'onveiligheidsgevoel' blijft er maar stijgen. Ik moet zeggen dat ik me in die enorme ghetto's met alleen nog maar 'buitenlands' uitziende winkels, enorme moskeeën en, op een uitzondering na, allemaal 'donkere' medemensen ook niet erg meer op mijn gemak voelde. |
Ik wil proberen tussen alle racistische vuilspuiterij ook nog een normale duit in het zakje te doen.
Het is op zich geen wonder dat de rellen zich tussen Afrikaanse en Aziatische jongeren, ogenschijnlijk 2 allochtone gemeenschappen, zich afspeelden. In wezen doelt men met de term "Aziatisch" op "islamitisch", maar dit verbloemde men enigszins op die manier. In GB zijn er geen uitgebreide Noordafrikaanse of Arabische gemeenschappen, maar wel grote Pakistaanse, Indische en Bangladeshi. Hetzelfde fenomeen valt te zien in Nederland, na de moord op Fortuyn en later Van Gogh, bleken telkens opnieuw bijzonder veel zwarte (lees Antilliaanse) Nederlanders voor de camera af te geven over Fortuyns gelijk, de onveiligheid én de toenemende haat. Die haat kwam volgens die mensen niet van de autochtone kant, maar veeleer vanuit een andere allochtone hoek. Het ging hen vooral om Marokkanen. In de lange rouwstoet naar Fortuyns graf, bestonden verschillende van deze mensen het zelfs om Fortuyn gewoon vierkant gelijk te geven. Blijkbaar, maar hier kan ook weer een racistisch standpunt van gemaakt worden, heeft vooral één bepaalde groep van immigranten problemen met al de rest, autochtonen én allochtonen. Deze groep heeft als gemeenschappelijk kenmerk hun geloof, maar dat zal wel inbeelding zijn van mij. |
Triestig .
Blijkbaar is dienne "neger" neergelegd bij het, hoe kan het ook anders, plunderen van een winkel. zomaar effe misbruik maken van andermans ongeluk . |
Citaat:
|
Ja waar het hart van vol is ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be