![]() |
Amerika's enige en grootste held sterft: Rosa Parks
Rosa Parks is gestorven. Ze werd 92 jaar.
Dit is een trieste dag voor de V.S. De enige echte held die het land ooit had, heeft de natie verlaten. We zullen binnenkort honderden standbeelden, musea, memorials, biografieën en bio-pics rond Rosa Parks zien. |
Hé stoer man, niet opstaan voor een blanke.
[sorry, maar als reactie op 'enige echte held van de USA' vind ik dit wel geplaatst] |
Een standbeeld in de US voor een zwarte burgeractiviste.
That will be the day. Iemand die vandaag nog maar het woord "burgerrechten" in de mond neemt, wordt door de Bush-junta als terrorist aanzien. |
Ondertussen zijn 100-duizenden blanken het slachtoffer geworden van stelende,verkrachtende en moordende negers.:cry:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zionistisch complot zeg ik u.
|
Er is weer plaats op de bus!!! :twisted:
|
Citaat:
Dit standbeeld van Rosa Parks staat in Montgomery, Alabama. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor wat ze gedaan heeft, en wat ze betekend heeft, (blanke) hoed af, alle Guderians ten spijt. ![]() |
Citaat:
Wist ik niet. Nu dus wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:lol: Een onvoorwaardelijke Amerika-basher op heterdaad betrapt. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Dat 'standbeeld' staat ergens binnen in een huis, goed verscholen voor de geïndoctrineerden zoals jij. Ik zie zo'n beeld nog niet direct opduiken op de 'Grote Markt' van NY. |
De Amerikanen hebben veel te danken aan Osama Bin Laden.
Volgens mij is hij de enigste held van Amerika. Lang leve 'terrorisme' .... (:bloedzuigsmiley:) |
Citaat:
Hier hebben we Antoon nog eens. Natuurlijk als de kippen erbij om iemand te komen uitlachen, maar steeds afwezig wanneer geconfronteerd met z'n onwetendheid over de VS en z'n daaruit volgende blunders. En nu wat? Omdat Steve niet wist dat er ergens één of ander standbeeld in de VS staat, is onmiddellijk al wat ie ooit over de VS heeft gepost niet meer relevant zekers? Mag ik desondanks nog één keer met aandrang verzoeken te stoppen met mij een Amerika - basher te noemen??? Ik hou namelijk veel maar van de USA dan jij ooit zal weten. Dat heb ik je trouwens al meerdere keren duidelijk gemaakt in het verleden. Of ben jij nu echt te stom en te onnozel om het verschil te zien tussen anti Amerikaans zijn en kritiek te hebben op het beleid? Het is gvd omdat ik geef om, en geloof in, datgene waar de VS ooit voor stond, dat ik vandaag (net als miljoenen Amerikanen) zo woedend ben. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be