Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Links (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11)
-   -   links forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42774)

groen!? 26 oktober 2005 14:58

links forum

iemand zin om een discussieforum op te zetten voor "links vlaanderen"?

contacteer mij via [email protected] of reageer op deze post

forum op linksvlaanderen :: Index

StevenNr1 26 oktober 2005 15:05

Die host is veel te traag.

groen!? 26 oktober 2005 15:13

bij mij werkt die prima, maar heb je soms een ander voorstel?

StevenNr1 26 oktober 2005 16:37

cheapass.be is mij eens aangeraden op CP, geen ervaring mee

nu weet ik niet of er echt vraag is naar zo'n forum... alé, ik zou er niet wegblijven alleszins.

groen!? 26 oktober 2005 17:19

ik denk wel dat we zouden starten met een gratis provider...

Groot-Links 26 oktober 2005 19:17

Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op andere fora. Ik heb het gevoel dat hier alles wel gezegd en bediscussieerd kan worden.
Tenandere, ik geraak gewoon niet meer door mijn lectuur (vakbondsbladjes, blaadjes en sites van linkse organisaties, gazetten, ...) om heel veel tijd op internet door te brengen.

FallenByTheHand 26 oktober 2005 20:27

ik breng mijn tijd op internet ook alleen door als ik er tijd voor heb.
En goesting.

Jaani_Dushman 26 oktober 2005 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
iemand zin om een discussieforum op te zetten voor "links vlaanderen"?

contacteer mij via [email protected] of reageer op deze post

forum op linksvlaanderen :: Index

Is het nodig om daar een nieuw forum voor op te richten? Met als resultaat dat 93% van de discussies overlappen op "politics, subforum links" en "links vlaanderen"? Alhoewel de naam "links Vlaanderen" mij wel aanstaat :)

groen!? 26 oktober 2005 21:16

wel de laatste tijd heb ik nogal wat berichten gelezen van mensen die politics.be verlieten om wille van het overheersende VB publiek, mss hebben zij wel nood aan Links Vlaanderen?

StevenNr1 26 oktober 2005 21:17

Citaat:

wel de laatste tijd heb ik nogal wat berichten gelezen van mensen die politics.be verlieten om wille van het overheersende VB publiek, mss hebben zij wel nood aan Links Vlaanderen?

Hier is toch nog 'links' en 'debatclub'.

groen!? 26 oktober 2005 22:05

het is onder meer in het 'Links' forum dat ik zo'n post gelezen heb, ook daar zitten VB'ers ...

Groot-Links 27 oktober 2005 10:29

Ik zit toch al efkes op het links-forum maar ik heb hier toch nog niet veel gemerkt dat mensen wegbleven omdat het te gortig wordt.
't Valt wel op dat hier weinig sp.a of groen te vinden valt terwijl "links-forum" toch niet echt synoniem staat met "marxistisch revolutionair forum"

groen!? 27 oktober 2005 10:32

daarom is er juist nood aan een forum waar elke linkse zich thuis voelt, niet enkel de radicalen of VB bashers...

Groot-Links 27 oktober 2005 14:05

In uw logica kan ik dan ook maar beter wegblijven uit het groen - of sp.a forum als "radicaal vb basher". Het is toch net de botsing der ideeën die zo interessant is ? Ik ben het op dit forum ook al vaak oneens geweest met mensen maar daar blijft niemand voor weg, noch ik, noch de ander.
Alleen onder gelijkgestemden blijven hangen is garantie voor dodelijke saaiheid en wereldvreemdheid.
Ik vind de algemene fora een stuk groffer, veel meer persoonlijke aanvallen, plat racisme, ...

groen!? 27 oktober 2005 14:28

wel dat geldt dan mss voor u, maar persoonlijk heb ik het graag is over wat anders dan het VB en het racisme. Op dit forum wordt alles verengd tot voor of tegen het VB en dat steekt mij soms tegen. Ik zou graag wat debateren met LSP, VLD, NVA etc. zonder voortdurend racistische blokkers te moeten aanhoren

Groot-Links 27 oktober 2005 19:05

En VLD, NVA, ... gaan u dan komen opzoeken op "linksvlaanderen" terwijl de blokkers braaf buiten wachten ? 8O

groen!? 27 oktober 2005 20:29

wel ik zie hier op dit forum niet echt veel VLD'ers of NVA'ers, u?

groen!? 27 oktober 2005 20:30

dit lijkt meer en meer op een VB bijeenkomst...

Jaani_Dushman 27 oktober 2005 23:08

Citaat:

dit lijkt meer en meer op een VB bijeenkomst...

We heben het over de debatgroep "Links" en niet over "binnenland" of "partijdiscussies". In "Links" passeren ook wel regelmatig rechtse rakkers van het type N-VA (Van Maerlant, Egidius,...), maar van de horden VB'ers worden we hier toch bespaard.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be