Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   90% (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42800)

devilke 27 oktober 2005 11:54

90%

90% van de americanen (poll) vindt dat de bush administratie schuldig is aan illegaal gedrag inzake de Plame outing (the plame blame game)

poll CNN
Alternet

maar of er effectief iets gaat gebreuren blijft een grote vraag

Towelie030981 27 oktober 2005 11:57

Als men een "moreel" man als Karl Rove als adviseur heeft dan kan men dat wel verwachten.

illwill 27 oktober 2005 17:46

Als men hem niet moest had men hem niet moeten kiezen.

parcifal 27 oktober 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Waar heb je het in godsnaam over? Over Karl Rove? Wie heeft hem verkozen?
Probeer eens een complete zin te typen ipv die schimmige constructies die geen mens snapt.

Apocalyps 27 oktober 2005 19:11

Citaat:

Daar zijn die 59 miljoen Amerikanen die er niet voor gekozen hebben vet mee.

Gun 27 oktober 2005 20:51

Citaat:

Verklaar U nader AUB

illwill 27 oktober 2005 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps

Ben je nu voor democratie of niet kerel? Je moet weten wat je wilt é. Of tewel kies je voor democratie en degene die de meeste stemmen krijgt wint oftewel niet, maar kom niet af dat een bepaald aantal mensen hun zin niet krijgen, indien je de rollen omdraaid heb je nm een groter aantal mensen die hun zin niet krijgen.

Begin dus niet het klein kind uit te hangen!

illwill 27 oktober 2005 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps

Dus je vind om diezelfde reden dat het VB hier in Belgie aan de macht moet komen?

illwill 27 oktober 2005 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Waar heb je het in godsnaam over? Over Karl Rove? Wie heeft hem verkozen?
Probeer eens een complete zin te typen ipv die schimmige constructies die geen mens snapt.

Geen taal op deze wereld kan jou uitleggen waarover het gaat, zo laag is jou IQ

Seba 27 oktober 2005 23:43

Citaat:

Ben je nu voor democratie of niet kerel? Je moet weten wat je wilt é. Of tewel kies je voor democratie en degene die de meeste stemmen krijgt wint oftewel niet, maar kom niet af dat een bepaald aantal mensen hun zin niet krijgen, indien je de rollen omdraaid heb je nm een groter aantal mensen die hun zin niet krijgen.

De mensen die voor Bush kozen hebben niet voor die fraude gekozen denk ik..of is democratie dan af en toe iemand verkiezen die zich laat omringen met allemaal onverkozenen, en die allemaal met die iemand samen carte blanche krijgen om te doen wat ze willen? Mij lijkt het eerder dat het recht op recall een essentiëel recht is om van "democratie" te kuinnen spreken: een president moet bv. immers altijd afzetbaar zijn door een burgermeerderheid.

Gun 27 oktober 2005 23:44

Pure kolder IKKWILL, pure kolder ... spijtig, ik krijg ze niet in mijn handtekening ...

PS: Eens 2 posts zonder dt fouten moet toch 1 keer lukken?

Apocalyps 28 oktober 2005 07:11

Citaat:

Uiteraard ben ik voor democratie, Bush is heden minder populair dan Richard Nixon gedurende Watergate-schandaal 1973. Wat dus simpelweg verbazingwekkend is, is dat het ooit hoger is geweest. Maar Richard Nixon hield in 1974 de eer aan zichzelf en stapte op toen de juridische commissie besliste voor impeachment. Zou ik Bush ook aanraden.

Citaat:

Begin dus niet het klein kind uit te hangen!
Wat ben jij toch een extreem prikkelbaar mens!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be