![]() |
Oplossing? : Uitroeiing van de blanken
http://media.skoopy.com/vids/vid_00829.wmv
Er scheelt iets deftigs aan die vent. En hij krijgt dan nog applaus ook :roll: :evil: |
en dan?
de wereld kan ook zonder de blanken hoor. het zou de aarde zelfs deugd doen moesten er geen blanken meer zijn, daar zij de grootste vervuilers zijn en deze planeet naar de vernieling helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het zou me niets kunnen schelen mocht het blanke ras uitsterven. ikzelf draag mijn steentje bij door kinderloos te blijven. |
Citaat:
Ik kan me niet inbeelden dat er morgen iemand zou opkomen en zeggen dat we heel Afrika moeten uitmoorden omdat blablablablabla zonder dat ie de dag erop vermoord wordt teruggevonden uit vrees voor een tweede Hitler... Maar die kerel hier zou dat wel mogen ofzo? |
Citaat:
Daar is toch nog hoop voor de mensheid... :wink: Kindjes verwekken zal wss te lastig zijn... |
Citaat:
... Begin dan maar eerst bij u eigen. Haast u naar de dichtsbijzijnde treinrailes en wacht op de trein. |
lol hell, my english is better than that monkey's and I aint even in the US :D
en dan zegt men dat wiet legaal moet worden... bekijk die kerel es.. wat een zielige verschijnsel |
Die meneer is een beetje doorgerdraaid volgens mij.
|
btw ik vraag me af of het onder racisme valt wat die daar zegt.. ik vrees dat het geen racisme is aangezien enkel de blanken racist kunnen zijn..
negers zoals hem mogen gerust haat zaaien zonder gevolgen. die arme onderdrukte niggers toch.. |
blanken gaan zowiezo eerder uitsterven.
negers zijn fysiek sterker en bovendien vruchtbaarder. |
Citaat:
|
Citaat:
ps: die Kamau Kambon is a lunatic |
Citaat:
blauwe ogen en al. |
Jeetje, een filmpje ivm Katrina nog wel.
En zie, een zwarte met vettig haar en vuiligheid erin *met vinger wijs* precies schelpjes ofzo, tis proper. Volgens mij wilt ie de blanken afmaken ofzo. |
Waarschijnlijk wel hè stephen-.
Het is tenslotte een néger. |
Citaat:
Zijt gij schepen Bungeneers misschien? |
Citaat:
en gij? zijt gij walter grootaerts? |
Citaat:
Mijn zuster wel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be