![]() |
Vlaams Belang rekent op de Joodse steun?
Vlaams Belang rekent op de Joodse steun?
Ik check de webstek van VB regelmatig. Paar constataties van me Ze zijn tegen de geldstroom die naar Wallonië vloeit (1) De Vlamingen zijn meestal minder sociaal, racisme zit beetje ingebakken, werken harder, … (ik veralgemeen eventjes). De Walen daarentegen zijn sociaal, in Wallonië is het dus normaal dat je ‘bonjour’ zegt tegen een onbekende. Ze zijn helemaal geen racisten. De Italianen,Turken, .. zijn dan ook véél beter geïntegreerd. Ik heb veel familieleden in Wallonië. De Walen zijn geen zuiderse mensen, maar leven wel gelijk een zuiders mens. Dus de Walen en Vlamingen verschillen wel. Ik begrijp waarom VB ‘iets’ heeft tegen de Walen … (ik zwijg hier over de arrogantie van Waalse politici, ..) Ze willen een strenger integratiebeleid (2) Als nieuw-Belg zijnde, ben ik ook een voorstander van een strenger integratiebeleid. Ik vind dat de migranten de taal moeten beheersen, het zal in hun voordeel zijn. Ik vind dat de moslimextremisten aangepakt moeten worden. Ze spelen hier wel in op de gevoelens van gemiddelde ‘loser-types’, de vreemdelingen krijgen zoveel geld van de ocmw, … en die loser-types kunnen dat niet verdragen. Ik kan dus begrijpen wat ze van plan zijn. Stemmen winnen. Tegen de toetreding van Turkije tot de EU (3) Er zijn ook redelijk veel mensen op het politics.be die tegen de toetreding zijn van Turkije. Sommige mensen hebben een beperkt inzicht, of willen eerst de problemen binnen de EU oplossen vooraleer ze Turkije in de EU zien, of zijn islamofobist, Turkenhaters, … Het gaat hier om een partij, ze zijn afhankelijk van de stemmen, .. De Islam (4) Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ze verbanden leggen tussen de moslims in België en terroristen. Dat ze paar kleine incidentjes op hun webstek zetten. Er zijn al zoveel islamofobisten aanweizg op het forum. Nogmaals, het gaat hier om een partij. Connecties met de Joden Iets dat ik niet begrijp is hun connecties met de Joden. Philippe heeft onlangs Israël bezocht. Hij vraagt waarschijnlijk steun (als de NWO zou bestaan, dan zouden zij het CS kunnen doorbreken, ..). De diamantsector speelt zeker ook een belangrijke rol, hij wil burgemeester worden van Antwerpen. Er wonen ook Joden in Antwepen. Verwacht hij nu de steun van de Joden in Antwerpen? Zijn er écht veel mensen die op VB stemmen, en de holocaust erkennen of in ieder geval begrip tonen voor de joden? Heeft ¼ van de bevolking geen vooroordelen over de joden? Ik geef toe. Naarmate ze meer stemmen winnen, wordt VB soepeler. Vroeger was het ‘blank Europa’, nu is het ‘Europees Europa’, ‘assimileren of terugkeren’, ‘dat laatste hoor ik niet meer véél, die mannen evolueren wel … Maar hebben ze het doorsnee-publiek wel achter hun rug? Ik weet niet of Sofietjes, Guderians, Breydels, Zwarte Ordes, .. daar eens mee zijn? Laat VB hen niet in de steek? Of denken ze dat de mensen gelijk Antoon, Garfielfd, .. in de meerderheid zijn? Of weet VB hoe ze het spel moeten spelen? Gebruiken ze de Joden als springplank om de macht te bereiken? Ik zal eventjes citeren Citaat:
|
Onleesbare boel.
|
Citaat:
|
Citaat:
En over dat racisme: als de Walen minder racistisch zijn zal dat wel komen door het feit dat de meeste immigranten daar uit Zuid-Europa komen. Er zijn véél minder Marokkanen dan in Vlaanderen. Daarbij, Walen zijn meer tegen het holebi-huwelijk dan Vlamingen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. U bent blijkbaar goed geïntigreerd, u beheerst in ieder geval zeer goed het Nederlands. Citaat:
1. Bescherming van de arbeidsmarkt, die het al zwaar genoeg heeft sinds de toetreding van de Oost-Europese republieken. 2. Turkije is niet Europees, en zal het ook nooit worden. Voorbeeld zijn: de Turkse genocide, de oneindige ruzie en oorlog met Griekenland,... 3. De buitengrenzen, die nog (relatief) rustig zijn, zullen veranderen, en onze nieuwe buren zullen zijn: Irak, Iran,... Stuk voor stuk gevaarlijke regio's waar de Amerikanen hun zinnen op gezet hebben. Oorlog en chaos zal Europa deel zijn. 4. Ipv een Europese samenwerking, zal de EU veranderen in een smakeloze eenheidsworst, vol interne conflicten. 5. De VS zal via het Amerikaans gezinde Turkije een grote invloed kunnen uitoefenen op Europa. Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken die mensen niet persoonlijk, en ik doe geen uitspraken over onbekenden. Dat laat ik aan anderen over.
Wat ik wel geloof, is dat u mijn post hebt uitgespit om iets racistisch te vinden. Valt tegen hé ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als oneindige ruzie een criterium is; wat doe je dan met GB en Ierland , Basken, ... Wat doe je dan met Griekenland-Macedonië, Servië-Kosovo, ... OOIT bestrijkt de EU heel het europese continent. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ai, ai, ai van maerlantje toch, .... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ Ondervinding:-( Ik heb familieleden wonen in Namen,Luxemburg, ... Citaat:
Citaat:
Soms moet ik wel serieus nadenken over de lidwoorden, het Nederlands is tenslotte niet men moedertaal. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, de Fransen erkennen de genocide op de Algerijnen niet, de Britten op de zwarten, .. Ik kan nog verder gaan. Je mag gerust een topic openen over dat onderwerp. |
Citaat:
Citaat:
Van maerlant beweerde ook niet dat Turkije de holocaust ontkende... Hij nam de holocaust als afdoende reden om Turkije geen lid te laten worden van de EU. |
Citaat:
|
En nu blijven die mannen stil .. Guddie,Brydie,Sofie,Helgie,Orgie ... horen jullie mij :)
|
Citaat:
Aangezien je een geïntegreerde Turk ben, hebben ze het moeilijk om hun houding te bepalen tegenover jou. Stel nou dat er eentje zegt dat je OK bent omdat je geïntegreerd bent, kan een andere fasco dat volledig fout vinden, want je bent en blijft een "bruine" Ze hebben gewoon schrik om toch maar een standpunt in te nemen, waarna ze misschien worden teruggefloten door hun eigen maten. |
Citaat:
Het zou kunnen dat hun standpunt minder radicaal wordt, maar dat valt wel heel moeilijk te zeggen in een dergerlijk gesloten systeem.Ze hebben reden genoeg om zekere boodschappen alleen binnen huis te verkondigen. Als andere partijen veranderen, verandert ook het personeel. Hier blijven diezelfde personen, met een lang extremistisch verleden gewoon aan de macht. Als je dan weer leest wat sommigen hier in dit forum onder een VB vlag verkondigen, is dat weinig hoopgevend. Heb zo het gevoel dat dat veel zegt over de interne werking van het VB. Ondertussen functioneren ze vooral in het kader van politiek amusement, met een grondig effect op de kijkcijfers. Emoties te koop. Maar eigenlijk is een land echt besturen een wreed saaie boel. |
Tijden veranderen he mensen, soms zijn punten van vroeger nu jammergenoeg niet meer haalbaar...
Iets wat de neo-communisten nog niet beseffen blijkbaar... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be