![]() |
De eerste bedrijven leggen het werk neer
Voilà, het is zo ver... De zakken staken tegen de regering en leggen het bedrijfsleven plat... :lol:
Citaat:
En dan nog in autofabrieken?! Hoe dom kunnen onze laffe vakbondsleiders en hun domme kudde zijn... |
Vakbonden zijn opium voor het volk.
Ik vertrek morgenvroeg om 6u om te werken, kwestie van die gasten hun pensioen te kunnen betalen. Ik laat dus ook mijn slaap voor die gasten! WAT MET HET RECHT OP SLAAP? |
Donaldson in Brugge dankt de helft van hun werknemers af door de te hoge loonkost. Daarnaast was er nog slecht nieuws vandaag in andere bedrijven. En de vakbonden leggen het land plat...grapjassen toch? Of willen ze echt een economisch kerkhof?
|
Met de nodige aanvoer van vettige snacks ende met mayo doordrenkte vettige frietzakken, geleverd door fons en juliette
![]() , zullen de groen en rooie zakken er een aardige dag van maken ! |
Zo verdient ge nog eens aan de vakbond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iedereen die meedoet zou ontslag moeten krijgen...
economie wordt door de stakingen omzeep geholpen en ons imago ook... Belgie is een perfecte plaats om te investeren :D:D:D! |
Citaat:
|
Citaat:
was een perfecte plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo is het. Dan kan het werk gedaan worden door Polen die wél bereid zijn om te werken. |
Citaat:
Morgen zullen zij die IN FEITE, dag na dag, het land recht houden tonen dat zij juist de laffe houding van regering én PATRONAAT, en dus krapuul als u, niet langer slikken! Het moet gedaan zijn met de uitpersing als een citroen. Wij eisen respect en een eerlijk aandeel in de resultaten. Ja, de vakbondsleden zijn inderdaad zo dom dat zij al veel te lang de heerschappij en uitbuiting hebben toegelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
vinden zij het normaal dat de jongere generatie 30 jaar moet werken voor het pensioen van supervroeggepensioneerden zadanig dat tegen de tijd dat de hoge groene en rode zakken al lang tot humus verteerd zijn, die jongeren op hun kin mogen kloppen voor een pensioentje ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be