Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gratis op vakantie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4302)

Antoon 4 juli 2003 14:58

Ik dacht eerst aan een grap, maar het is menens (voor een keer).

Ondanks het feit dat ik dikwijls van mening verschil met de meesten onder jullie, gun ik jullie een tip:

klik hier

Pat 4 juli 2003 15:08

Er zitten hoogstwaarschijnlijk addertjes onder het gras

rechtuit 4 juli 2003 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pat

Hoogstwaarschijnlijk, waarschijnlijk een Steve Stevaert-reisbureau.

Antoon 4 juli 2003 15:26

Ik heb het volledige 'parcour' gevolgd.

Je krijgt inderdaad 14 overnachtingen in een hotel naar keuze uit de lijst van zoveel eurorest hotels, mits betaling van 19 euro administratie- en verzendingskosten.

Maar...... de eerste keuze voor hotels die ik maakte, een hotel in Toscanië (Italië) melde dat de maaltijden verplichtend waren tegen 35 Euro.

Ik weet nu niet of alle hotels hetzelfde vragen, maar in dit geval krijg je in feite gratis logement om 14 middagen en avonden in het restaurant van het hotel te eten.

Slim bedacht !

Paulus de Boskabouter 4 juli 2003 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik heb het volledige 'parcour' gevolgd.

Je krijgt inderdaad 14 overnachtingen in een hotel naar keuze uit de lijst van zoveel eurorest hotels, mits betaling van 19 euro administratie- en verzendingskosten.

Maar...... de eerste keuze voor hotels die ik maakte, een hotel in Toscanië (Italië) melde dat de maaltijden verplichtend waren tegen 35 Euro.

Ik weet nu niet of alle hotels hetzelfde vragen, maar in dit geval krijg je in feite gratis logement om 14 middagen en avonden in het restaurant van het hotel te eten.

Slim bedacht !

Da's hetzelfde dan met die gratis overnachtingen die uitgedeeld worden door tijdschriften.
Loop er niet in :wink:

Vlaamse Leeuw 4 juli 2003 16:15

Ook zou ik het willen, dan nog kan ik niet zoiets doen. Omdat ik al op vakantie ga nu zondag voor 3 weken naar Bulgarije en daarna een vakantiejob ga doen.

ICE-MAN 4 juli 2003 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Ook zou ik het willen, dan nog kan ik niet zoiets doen. Omdat ik al op vakantie ga nu zondag voor 3 weken naar Bulgarije en daarna een vakantiejob ga doen.

Eigenlijk zou je éérst moeten gaan vakantie-jobben en dan zien hoevéél weken je naar Bulgarije kan gaan...... :wink:

Tantist 4 juli 2003 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pat

Hoogstwaarschijnlijk, waarschijnlijk een Steve Stevaert-reisbureau.

Ja kameraad, tis overal verplicht uwen boef te kopen... Effe rekenen... 30 euro per dag plus waarschijnlijk nog uw glaasje wijn is 35 euro per dag maal 14 is 490 plus uwe vlieger -laat ons low budget denken (lees: Ryanair)- is zo'n 700 euro.

Simpel boerenbedrog... Maar de vergelijking met Robert Stevaert is wel treffend. Wie denkt dat alles gratis is, beseft niet dat zijn diensten op een onzichtbare, minder tastbare manier worden betaald. In casu belastingen.

Alles gratis bestaat niet. Voor niets gaat de zon op...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be