![]() |
Leeft ge nog allemaal na gisterenavond?
-rellen geweest? -NSV versus LSP? :twisted: |
Was zeer verhelderend, en desondanks mijn uiterlijk ben ik een zachtmoedig man.
|
Citaat:
|
Deze stilte bevalt me niet. :? Het schijnt dat ze die bijeenkomst nog steeds voelen! :lol:
|
Wij nsv-ers zijn zeer verdraagzaam. Ik heb zelfs met ne KVHVer aan tafel gezeten en hem de kop niet ingeslagen... 8) Wat een onzin, alsof je zomaar iemand zou neerslaan om zijn mening?!
|
Citaat:
|
hoofdpijn van gisterenavond, maar ni van ne slag van nen hamer of zo zenne... In mensentaal een beetje ne kater.
|
Citaat:
|
Citaat:
zovéél , da kan niet |
Citaat:
|
Kop inslaan... Pfff... Wat ne bullshit is me dat zeg?
Er zitten veel keyboardhelden hier, maar gemoedelijk een pintje gaan drinken, daar hebben ze al schrik van. Horum omnium fortissimi sunt Belgae Als ik daaraan denk, dan concludeer ik "Sire, il n'y a pas de Belges", enkel Vlamingen en Walen :lol: |
Het was gezellig. Alleen jammer dat ik door een opstoot van mijn ziekte voor middernacht weer weg moest, en dan moest Maddox natuurlijk ook mee naar huis.
En inderdaad... er zijn veel keyboardhelden, maar ge zult ze nooit een pint zien pakken met hun tegenstanders. |
Citaat:
|
Ik denk dat GC gewoon niet dierf komen naar de meeting. Telkenmale er iets te doen is heeft GC wel een of andere vergadering. Zo lees ik dat in al zijn postings. Volgens mij Is GC bang om gezien te worden.
Volgens mij is GC een duistere figuuur, die zaken doet die het daglicht niet mogen zien. |
Citaat:
|
Als hij was gekomen dan was het geen "fasco-meeting" (jou eigen woorden, niet mijn mening) geweest.
|
Citaat:
|
LSP is nu eenmaal een groeiende partij waardoor een aantal partijkaders zoals ikzelf heel wat avonden per week op vergaderingen en meetings doorbrengen. Vanavond ga ik naar Keerbergen.
Moest ik mij met "duistere" zaken bezighouden, waarom ben ik hier dan één van de weinigen die niet echt anoniem is? |
Citaat:
|
anoniem is sowieso belachelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be