![]() |
Bij deze zou het wenselijk zijn om een nieuwe hoofdstad voor Vlaanderen te verkiezen..... centraal gelegen..... of gewoon de grootste stad... wie brengt raad..... :roll:
|
Brussel natuurlijk.
We gaan toch niet toegeven aan de franskiljons zeker? |
Citaat:
|
Wie wil er nu een franstalige stad als Brussel, hoofdstad van het Vlaams Gewest maken? Brussel is al een beperkt autonoom gewest en afgeschreven voor het VG. Dus blijft: Antwerpen verdorie! 8)
|
GENT.
Trouwens, de vraag is niet relevant :twisted: |
Wanneer vlaanderen ooit onafhankelijk zou worden,wat ik mij onmogelijk kan voorstellen,dan zou ik Brussel nemen als hoofstad,daar u Brussel onmogelijk kan wegdenken.Ice-Man,wanneer ik mij niet vergis bent u een Vlaams-Blok militant :?: Wel mijn vriend,dit is tevens de mening van de voorzitter,van ''de''gemeente binnen het VB.in vlaanderen :wink: Vroeger zou ik Antwerpen gezegt hebben,vanwege o.a. onze haven,maar ik moet bekennen dat hij op dit vlak gelijk heeft,en mij heeft weten te overtuigen :!:
|
Brugge ,daar zijn we begonnen met het buiten- of plattrappen van dat franskiljon gebroed.
|
Citaat:
Uiteraard lul ik maar een beetje mee met deze topic, omdat nu nog nieuwe hoofdsteden binnen de EU scheppen, maar weinig realistisch is. 8O Beter is te discuteren welke de hoofdstad van de Europese Unie mag worden, en dan ligt mijn voorkeur weer bij Brussel. |
Citaat:
Wat geeft Vlaanderen het recht om over Brussel te beslissen? De dag dat Vlaanderen mag beslissen over zijn onafhankelijkheid, mag Brussel dat onder dezelfde principes ook. |
Fout.
Vlaanderen betaalt voor Brussel, dus Vlaanderen moet ook maar beslissen voor Brussel. Trouwens... Brussel ligt IN Vlaanderen. |
Citaat:
Elke andere oplossing waarmee u nu nog afkomt is hypocriet, dus geef alvast op. |
Brussel natuurlijk! Waarom zouden we Brussel moeten opgeven? :?
|
Citaat:
|
idd, TomB, als Vlaanderen over Brussel mag beslissen, mag België over Vlaanderen beslissen.
Maar dat is niet de bedoeling hoor. Of heb je dat nog niet door? |
Citaat:
Herlees anders maar deze topic van VB-kamerlid Guido Tastenhoye. "G. Tastenhoye (VB): "Brussel gewapenderhand annexeren!!" http://forum.politics.be/viewtopic.p...=tastenhoye%2A |
Citaat:
Ik heb een veel beter idee dat gebaseerd is op hetzelfde principe: TomB beslist over alles! |
Citaat:
Want Vlaanderen betaalt voor Brussel, maar belgië betaalt niet voor Vlaanderen. Integendeel... België blijft alleen maar bestaan dankzij de Vlaamse centjes voor de franstaligen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of bent u gewoon maar wat propaganda aan het herkauwen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be