Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   7 opinies over 9/11 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=44042)

democratsteve 17 januari 2006 19:59

Ik had een kennis van me, die piloot is, al een tijd geleden eens gevraagd of hij iets voor me wilde doen.
Daarstraks heb ik een mail gekregen.
Ik had 'm gewoon gevraagd enkele van z'n collega's volgende 2 vragen te stellen:
Hoe lang duurt het om de "stressbutton" te activeren?
Geloof jij dat het mogelijk is dat een kaper(s) ZONDER vuurwapen, U én uw co-piloot kan elimineren vòòrdat één van u beiden de kans heeft gehad de sterssbutton te activeren?

Dit is z'n reply:

Beste xxxxxx,
Eerst en vooral de antwoorden op uw 2 vragen.
Ik heb de vraag gesteld aan 14 collega's.
vraag 1: 11 x 1 seconde
3 x tussen de 1 en 2 seconden.
vraag 2: 14 x NEEN!!

Sjonge man, jij hebt hier iets in gang gestoken hoor.
Er was hier niemand die wist dat geen enkele van de 8 piloten de stresbutton had geactiveerd, noch de 4 digit code voor een kaping.
Zij gingen er gewoon vanuit dat deze procedures waren gevolgd die dag.
In ieder geval wordt er hier de laatse weken zwaar gedicussieerd over 11 september. Iedere dag komt xxxxx met iets nieuws wat ze op het internet heeft gevonden. Zij is er inmiddels van overtuigd dat vele onderdelen van het officiêel verhaal niet kloppen.
Ik heb zelf de tijd niet om op het net te zoeken maar kan jij me misschien niet een paar links doorsturen, want de zaak interesseert me wel.
See you soon.
xxxxxxx

exodus 17 januari 2006 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 1512017)
Ik had een kennis van me, die piloot is, al een tijd geleden eens gevraagd of hij iets voor me wilde doen.
Ik had 'm gewoon gevraagd enkele van z'n collega's volgende 2 vragen te stellen:
Hoe lang duurt het om de "stressbutton" te activeren?
Geloof jij dat het mogelijk is dat een kaper(s) ZONDER vuurwapen, U én uw co-piloot kan elimineren vòòrdat één van u beiden de kans heeft gehad de sterssbutton te activeren?

Dit is z'n reply:

Beste xxxxxx,
Eerst en vooral de antwoorden op uw 2 vragen.
Ik heb de vraag gesteld aan 14 collega's.
vraag 1: 11 x 1 seconde
vraag 2: 14 x NEEN!!

Sjonge man, jij hebt hier iets in gang gestoken hoor.
Er was hier niemand die wist dat geen enkele van de 8 piloten de stresbutton had geactiveerd, noch de 4 digit code voor een kaping.
Zij gingen er gewoon vanuit dat deze procedures waren gevolgd die dag.
In ieder geval wordt er hier de laatse weken zwaar gedicussieerd over 11 september. Iedere dag komt xxxxx met iets nieuws wat ze op het internet heeft gevonden. Zij is er inmiddels van overtuigd dat vele onderdelen van het officiêel verhaal niet kloppen.
Ik heb zelf de tijd niet om op het net te zoeken maar kan jij me misschien niet een paar links doorsturen, want de zaak interesseert me wel.
See you soon.
xxxxxxx

Ben eens benieuwd welke uitleg de believers hieraan geven. Het is toch maar al bizar dat geen enkele keer de stressbutton geactiveerd is (in feite niet als je met inside job rekening houdt).

Phrea|K 17 januari 2006 22:22

Ik heb 4 gestemd, maar ik beschouw mezelf wel degelijk als een 'disbeliever' totdat ik overtuigend bewijs zie voor het tegendeel. Het grootste verschil tussen mij en believers is dat ik niet alleen geen enkel vertrouwen heb in de Overheid, maar ook conspiracy-sites met de grootst mogelijke achterdocht bekijk. ;-)

numarx 17 januari 2006 22:44

Zijn jullie hier nu nog niet over uitgeluld?

Gun 17 januari 2006 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K (Bericht 1512203)
Ik heb 4 gestemd, maar ik beschouw mezelf wel degelijk als een 'disbeliever' totdat ik overtuigend bewijs zie voor het tegendeel. Het grootste verschil tussen mij en believers is dat ik niet alleen geen enkel vertrouwen heb in de Overheid, maar ook conspiracy-sites met de grootst mogelijke achterdocht bekijk. ;-)

Een verdedigbare oppinie ... wanneer je je echter gaat verdiepen en de verschillende officiële en niet-officiële info gaat evalueren blijkt dat de officiële rapporten geen poot hebben om op te staan.

I'm convinced of 7

Firestone 17 januari 2006 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve (Bericht 1512017)
Daarstraks heb ik een mail gekregen....

En je moest eens weten wat mijn lieve tante allemaal over 9/11 weet!
Zal ik haar mails ook een posten? :roll:

Gun 17 januari 2006 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1512306)

Alweer een reply met veel inhoud.

Ik heb maanden geleden een gelijkaardige post gedaan met de identieke bevestiging maar van slechts 1 piloot.

Kan uw lieve tante vliegen?

Firestone 17 januari 2006 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 1512328)
Alweer een reply met veel inhoud.

Als er inhoud is reageer jij nooit. (Al bewijzen gevonden voor jou lasterlijke bewering over de "vele" Israëlische werknemers van het WTC die van hun werk zijn gebleven op 9/11?)

Citaat:

Ik heb maanden geleden een gelijkaardige post gedaan met de identieke bevestiging maar van slechts 1 piloot.

Indrukwekkend en onwaarschijnlijk overtuigend!

Citaat:

Kan uw lieve tante vliegen?

Uiteraard!
Bron

Gun 17 januari 2006 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1512345)
Als er inhoud is reageer jij nooit.

Hilarisch ... ga eens voor de spiegel staan ... leg uw hand op uw hoofd ... en kijk wie er onder staat ...
U wordt steeds grappiger ...

democratsteve 18 januari 2006 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1512306)

Euh, die gasten wisten niks over 9/11 zoals trouwens blijkt uit hun reacties.
De vragen gingen ook niet over 9/11, het waren gewoon 2 simpele vragen die te maken hebben met hun beroep.
Trouwens, indien jij piloten kent die beweren dat zij zonder probleem, zonder tegenstrubbelen hun vliegtuig afstaan, zelfs zonder nog maar de stressbutton geactiveerd te hebben, feel free to let us now.

oeps 18 januari 2006 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1512345)
Als er inhoud is reageer jij nooit. (Al bewijzen gevonden voor jou lasterlijke bewering over de "vele" Israëlische werknemers van het WTC die van hun werk zijn gebleven op 9/11?)

Indrukwekkend en onwaarschijnlijk overtuigend!

Uiteraard!
Bron

Hi Firestone, de link naar de bron voor je vliegende tante doet het bij niet, helaas. Sabotage, of gewoon onkunde mijnerzijds ?

Firestone 18 januari 2006 18:10

Wat een niveau hier.
De believers denken echt dat anderen onnozelaars zijn. :lol:

Ik had 'm gewoon gevraagd enkele van z'n collega's volgende 3 vragen te stellen:
  1. Hoe lang duurt het om de "stressbutton" te activeren?
  2. Geloof jij dat het mogelijk is dat een kaper(s) ZONDER vuurwapen, U én uw co-piloot kan elimineren vòòrdat één van u beiden de kans heeft gehad de sterssbutton te activeren?
  3. Geloof jij dat men de flight-manifests kan vervalsen?

Dit is z'n reply:

Beste Firestone,
Eerst en vooral de antwoorden op uw 3 vragen.
Ik heb de vraag gesteld aan 16 collega's.
vraag 1: 8 x 1 seconde
4 x tussen 2 en 4 seconden.
1 wist het niet zeker.
vraag 2: 14 x JA en 2 x NEEN!!
vraag 3: 16 x NEEN!!

Sjonge meid, jij hebt hier iets in gang gestoken hoor.
Er was hier niemand die wist dat er zoveel idiote samenzweringstheorieën rond 9/11 waren.
Gezien de werking van luchtvaarmaatschappijen, luchthavens ed zijn de scenario's die ze beschrijven totaal krankzinnig.
See you soon.
Groeten aan je H&M

Voila, als dat niet overtuigend is! :roll:

Firestone 18 januari 2006 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oeps (Bericht 1513363)
Hi Firestone, de link naar de bron voor je vliegende tante doet het bij niet, helaas. Sabotage, of gewoon onkunde mijnerzijds ?

Sabotage uiteraard. :evil:
Hier een link die voorlopig nog werkt.

parcifal 18 januari 2006 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 1513376)
Sabotage uiteraard. :evil:
Hier een link die voorlopig nog werkt.

Amai, Firestone, echt wel venijnig van u, die arme oeps zo op het verkeerde been zetten. (heeft hij dat nu echt niet door? :-D :-D :-D )

oeps 18 januari 2006 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1513386)
Amai, Firestone, echt wel venijnig van u, die arme oeps zo op het verkeerde been zetten. (heeft hij dat nu echt niet door? :-D :-D :-D )

Je kunt echt niemand meer vertrouwen....

parcifal 18 januari 2006 18:34

Ondertussen blijkt wel dat optie 2 met een kleine 40% van de stemmen, veruit de meest populaire optie is :

Citaat:

2.Zij die ondertussen door hebben dat die “compleet bij verrassing” een leugen was, maar dat de eventueel voorhanden informatie veel te algemeen was en bijgevolg verre van voldoende om de aanslag te voorkomen.
Wil dat iets zeggen?
Ik vermoed van wel...... ;-)

exodus 18 januari 2006 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 1513386)

Zo maakt oeps ook eens kennis met de vriendelijkheid van de disbelievers.

Firestone 18 januari 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 1513413)
Zo maakt oeps ook eens kennis met de vriendelijkheid van de disbelievers.

:lol:
Zo van die mensen die anderen "drol", "treezebees", "arm ziel", "zeug" ... noemen bedoel je?

oeps 18 januari 2006 18:56

Ik heb nog een opinie over 9/11 (grapje) :

Het verspreiden van brokstukken over grote afstand is geen probleem met zero-point energy.
De 12 km verspreiding van brokstukken is dus hoogstens een aanwijzing voor Free Energy onderdelen in het vliegtuig, niet voor het neerhalen ervan.

democratsteve 18 januari 2006 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oeps (Bericht 1513448)
Ik heb nog een opinie over 9/11 (grapje) :

Het verspreiden van brokstukken over grote afstand is geen probleem met zero-point energy.
De 12 km verspreiding van brokstukken is dus hoogstens een aanwijzing voor Free Energy onderdelen in het vliegtuig, niet voor het neerhalen ervan.

Hihi.:-)
Wie weet, misschien onderschrijft Stone deze theorie wel?8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be