![]() |
Ik had een kennis van me, die piloot is, al een tijd geleden eens gevraagd of hij iets voor me wilde doen.
Daarstraks heb ik een mail gekregen. Ik had 'm gewoon gevraagd enkele van z'n collega's volgende 2 vragen te stellen: Hoe lang duurt het om de "stressbutton" te activeren? Geloof jij dat het mogelijk is dat een kaper(s) ZONDER vuurwapen, U én uw co-piloot kan elimineren vòòrdat één van u beiden de kans heeft gehad de sterssbutton te activeren? Dit is z'n reply: Beste xxxxxx, Eerst en vooral de antwoorden op uw 2 vragen. Ik heb de vraag gesteld aan 14 collega's. vraag 1: 11 x 1 seconde 3 x tussen de 1 en 2 seconden. vraag 2: 14 x NEEN!! Sjonge man, jij hebt hier iets in gang gestoken hoor. Er was hier niemand die wist dat geen enkele van de 8 piloten de stresbutton had geactiveerd, noch de 4 digit code voor een kaping. Zij gingen er gewoon vanuit dat deze procedures waren gevolgd die dag. In ieder geval wordt er hier de laatse weken zwaar gedicussieerd over 11 september. Iedere dag komt xxxxx met iets nieuws wat ze op het internet heeft gevonden. Zij is er inmiddels van overtuigd dat vele onderdelen van het officiêel verhaal niet kloppen. Ik heb zelf de tijd niet om op het net te zoeken maar kan jij me misschien niet een paar links doorsturen, want de zaak interesseert me wel. See you soon. xxxxxxx |
Citaat:
|
Ik heb 4 gestemd, maar ik beschouw mezelf wel degelijk als een 'disbeliever' totdat ik overtuigend bewijs zie voor het tegendeel. Het grootste verschil tussen mij en believers is dat ik niet alleen geen enkel vertrouwen heb in de Overheid, maar ook conspiracy-sites met de grootst mogelijke achterdocht bekijk. ;-)
|
Zijn jullie hier nu nog niet over uitgeluld?
|
Citaat:
I'm convinced of 7 |
Citaat:
Zal ik haar mails ook een posten? :roll: |
Citaat:
Ik heb maanden geleden een gelijkaardige post gedaan met de identieke bevestiging maar van slechts 1 piloot. Kan uw lieve tante vliegen? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bron |
Citaat:
U wordt steeds grappiger ... |
Citaat:
De vragen gingen ook niet over 9/11, het waren gewoon 2 simpele vragen die te maken hebben met hun beroep. Trouwens, indien jij piloten kent die beweren dat zij zonder probleem, zonder tegenstrubbelen hun vliegtuig afstaan, zelfs zonder nog maar de stressbutton geactiveerd te hebben, feel free to let us now. |
Citaat:
|
Wat een niveau hier.
De believers denken echt dat anderen onnozelaars zijn. :lol: Ik had een kennis van me, die piloot is, al een tijd geleden eens gevraagd of hij iets voor me wilde doen. Daarstraks heb ik een mail gekregen. Ik had 'm gewoon gevraagd enkele van z'n collega's volgende 3 vragen te stellen:
Dit is z'n reply: Beste Firestone, Eerst en vooral de antwoorden op uw 3 vragen. Ik heb de vraag gesteld aan 16 collega's. vraag 1: 8 x 1 seconde 3 x tussen de 1 en 2 seconden. 4 x tussen 2 en 4 seconden. 1 wist het niet zeker. vraag 2: 14 x JA en 2 x NEEN!! vraag 3: 16 x NEEN!! Sjonge meid, jij hebt hier iets in gang gestoken hoor. Er was hier niemand die wist dat er zoveel idiote samenzweringstheorieën rond 9/11 waren. Gezien de werking van luchtvaarmaatschappijen, luchthavens ed zijn de scenario's die ze beschrijven totaal krankzinnig. See you soon. Groeten aan je H&M Voila, als dat niet overtuigend is! :roll: |
Citaat:
Hier een link die voorlopig nog werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ondertussen blijkt wel dat optie 2 met een kleine 40% van de stemmen, veruit de meest populaire optie is :
Citaat:
Ik vermoed van wel...... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo van die mensen die anderen "drol", "treezebees", "arm ziel", "zeug" ... noemen bedoel je? |
Ik heb nog een opinie over 9/11 (grapje) :
Het verspreiden van brokstukken over grote afstand is geen probleem met zero-point energy. De 12 km verspreiding van brokstukken is dus hoogstens een aanwijzing voor Free Energy onderdelen in het vliegtuig, niet voor het neerhalen ervan. |
Citaat:
Wie weet, misschien onderschrijft Stone deze theorie wel?8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be